Oletko ajanut kännissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meisseli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut kännissä? - ..Moottoripyörällä (yli 0,5 promillea)

• Olen, ja olen myös jäänyt kiinni

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 2 66,7%
  • Olen mutta en ole jäänyt kiinni

Ääniä: 1 33,3%

• Ääniä yhteensä
    3
Pitäisi varmaan koittaa, että tietäisi millaista se on. Voi olla ihan kivaakin pieni vaikeusasteen lisäys.

Mitähän seuraavaksi kysellään.... "Oletko räplännyt aseita kännissä?"
biggrin.gif

Pitäisi varmaan koittaa, että tietäisi millaista se on. Voi olla ihan kivaakin pieni vaikeusasteen lisäys.
Eikö se silloin pitäisi sujua paremmin ? Ei turhia hartialukkoja ja aristelua liikenteessä. Olo kuin rossilla konsanaan
crazy.gif
Mäyrä huiviin ja käyt kaivamassa sen fillarin sieltä kellarista ja kokeilet sillä. Kannattaa etsiä joku pitkä ja jyrkkä alamäki, ni saa jo aika hyvät vauhdit ja homman muistaa huomattavasti pidempään.

Eli pidettäköön tuota 0,5 haamurajaa "kännirajana"
Juu toi haamuraja ylittyi mun kohalla just ja just vuonna 1991, kun kankkusessa lähin kotilolla liikkeelle . Mittari näytti sillon muistaakseni liki romillee, mutta verikokeen loppusaldo oli kaikkien laskennalisten toimenpiteiden jälkeen 0,529 . Ja poke joka mulle soitti, valitteli ja harmitteli oikeen tosissaan, että ei saa laskemallakaan millään alle 0,5 romillen.
sad_orig.gif
No oma moka piste.

Oikeuden käynti oli totaali nopee 5min . Domari totes, että jos tätä ei voida laskee vahingox, ni ei mitään. Kortti takas saman tien ja muutaman satosen mummon markkoja sain megeen sakkona .
062802jumpie_prv.gif

Mun silmät se vaan avasi, että kun kerran liikenteessä olen ja paljon, sekä henkilöautolla, kuorma-autolla että Bikellä lopetin alkoholin käytön kokonaan -90 luvun lopulla, kun olin temppuillut kaiken maaliman mittareiden kanssa monta vuotta ja riesaksi asti ravannut paikallisella poke asemalla mittauttaan ajokuntooni .
biggrin.gif

Alkovat päivystyksessä jo tuntee mut, ja määrätyt jepet kaivo mittarin esiin jo kun näkivät mut tiskin takana .

Melkeen väittääsin, että Krapulassa ajo vaarallisempaa, kuin pikkupierussa . Eli Alkoholitta jo tosi kauan . Enkä mihinkään ko. ainetta oo tarvinnu, joskin mua ei haittaa vaikka mun seurassa otettais kuin paljon, yleensä mulla hauskempaa, mitä enämpi muu jengi jurrissa on. Tokin määrättyyn rajaan asti jaksaa kuunnella jorinoita .
tounge.gif

Vaimolle juotan aina muutaman Situkan, esim. Botskilla ja Bileissä, koska sopii hänen luonteelleen HYVIN . Hänestä tulee seurallinen ja hauska "pienessä" . Laskeskelin joskus, mitä kaikkee voipi ostella vuosittain Bissen ja Brenkun hinnalla, vaikka tätänykyä holi aikas halapaa onkin .
ghostface.gif
idea3.gif

Niin ja hyvä periaate on, että  JOS OTAT ET AJA, JA JOS AJAT ET OTA!  Ja tämän kun myös muistaa seuraavana aamuna, eikä tuudittaudu siihen, että eihän se alkoholi nyt enään veressä ole.... ei se pala tunnissa pois jos reilummin ottaa! :bisseä:
Komppaan. Muutenkin en ole koskaan ollut kännissä koska jostakin syystä suurinosa alkoholijuomista ei maistu hyvältä, joten eipä niitä tule juotuakaan. Toisaalta ei kiinnosta kokeakkaan miltä kännissä olo tuntuisi koska olen saanut tarpeeksi usein nähdä miten kännissä olevat yleensä käyttäytyvät, useimmista tulee täysin pellejä.

Siksi onkin aina tullut puhallettua tasan 0 promillea.

Niin ja hyvä periaate on, että JOS OTAT ET AJA, JA JOS AJAT ET OTA! Ja tämän kun myös muistaa seuraavana aamuna, eikä tuudittaudu siihen, että eihän se alkoholi nyt enään veressä ole.... ei se pala tunnissa pois jos reilummin ottaa!
033102beer_1_prv.gif
Komppaan. Muutenkin en ole koskaan ollut kännissä koska jostakin syystä suurinosa alkoholijuomista ei maistu hyvältä, joten eipä niitä tule juotuakaan. Toisaalta ei kiinnosta kokeakkaan miltä kännissä olo tuntuisi koska olen saanut tarpeeksi usein nähdä miten kännissä olevat yleensä käyttäytyvät, useimmista tulee täysin pellejä.

Siksi onkin aina tullut puhallettua tasan 0 promillea.
Juu mä komppaan kans ! Olut ehkä oli ainut joka maistui hyvältä JOSKUS, mutta kuitenkaan en koskaan ole vielä hyvänmakuista alkoholijuomaa saanut, toki sekoituksilla saadaan se maku parannettuu .
biggrin.gif

Huvittaa välillä, kun joku ottaa esim. viskii tai konjakkii raakana, kehuen, että onpa pirun hyvää viskiä, silti irvistellen ja puistatellen nielaisun jäläkeen.
biggrin.gif

Paras paukku : LIDL Saskia Quelle kivennäisvesi, siähen ihan pikkasen sokeritonta omena / päärynä mehuu ja jäitä . Jano lähtee ja ajokunto aina vakio .
bowdown.gif

Toivottavasti tähän ei tule vastauksia "autolla kyllä .. mopolla ei ajeta kännissä!"
Autolla kun helpommin teloo muita liikenteessä. Se ei hirveästi henkilökohtaisesti kiinnosta jos joku ajaa kännissä ja tappaa/teloo itsensä.
Kännissä en ole itse ajanut. Krapula-aamuna on saattanut joskus olla lähellä 0.5 promillen rajaa..

No juu... kevari aikaan tuli kohellettua useampiakin kertoja jäämättä kiinni mutta nyt isommalla pyörällä ei kertaakaan

En ainakaan tietääkseni. Kovissa tärinöissä onkin tullut useamman kerran ajettua
biggrin.gif

Edit: Niin ja yhden kyllä voi aina ottaa
033102beer_1_prv.gif

onhan sitä jokusen kerran autolla... varsinkin krapulassa jolloin on varmasti ollut promillea... myöhemmin on kyl miettinnyt että miksi
mad.gif

Back