Oletko ajanut kännissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meisseli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut kännissä? - ..Moottoripyörällä (yli 0,5 promillea)

• Olen, ja olen myös jäänyt kiinni

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 2 66,7%
  • Olen mutta en ole jäänyt kiinni

Ääniä: 1 33,3%

• Ääniä yhteensä
    3
Kertaalleen on tullut merkintä otettua, ei jäänyt tavaksi.
Selityksiäkin vois antaa, mut ei se varmaan ketään lohduta.

edit. tapahtunut siis kotilolla.

2 kertaa tullu ajettua ja molemmilla kerroilla pyörä nurin.
nixweiss.gif
En kyllä oo mitannu et paljon on ollu promilleja mutta jonkun verran kumminki.
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

ei kiitos. kännikuskit pitäs mun mielestä laittaa yhelle saarelle jossa ne sais ajaa just niinku huvittaa. kai ne jossain vaiheessa loppus... siel ei ois sairaanhoitoo. vain viinaa ja kulkuneuvoja.

nottista. Oon vannonu et jos mie kärähän ratista/tangosta myyn koko ajokalustoni pois... Se ois vaan niin noloa. Kerran ajoin puolikkaan kaljan jälkeen kotiin sekin jo vitutti kun se on niin vastoin miun periaatteita. Yleensä ryyppyillan jälkee menee koko seuraava päivä poissa moottoreitten lähelta. tuleepahan liikuttuu
cool.gif

mulla on nykyään sama asenne, tai itse asiassa ollut aina.
Mutta... Ei ollut mitä myydä
tounge.gif

Aivan ehdoton nollatoleranssi sekä mopolla, autolla, että muilla ajoneuvoilla ajamiseen!

Pidän ehdottomasti huolen, ettei pääse sattumaan edes krapulahumalassa. Muutaman kerran olen käynyt poliisilaitoksella puhaltamassa ennen rattiin siirtymistä. Olivat joka kerta tosin nolla tuloksia.

ei kiitos. kännikuskit pitäs mun mielestä laittaa yhelle saarelle jossa ne sais ajaa just niinku huvittaa. kai ne jossain vaiheessa loppus... siel ei ois sairaanhoitoo. vain viinaa ja kulkuneuvoja.
Just näin! Ja lisäksi ilmaiset viinat ja -60 luvun sporteimmat autot ilman turvavyötä (tai mp:t, muttei mitään suojavarusteita käyttöön), niin päästäis eroon mahdollisimman nopeasti.

Oikeesti mielestäni ei ole mitään tyhmempää liikenteeseen liittyen, kuin ajaa kännissä.

Hyi helvetti!!!!

Viina ja moottorikäyttöset ajoneuvot ei vaan kuulu yhteen, siis EI, en ole ajanut, enkä aja.

Autolla en ole mutta pyörällä meinasin jäädä kiinni, onneks mittari pysähtyi rapula aamuna lukemiin 0.49. Se opetti paljon. Yleisesti ottaen mulla on ollu se periaate että jos otat et aja.

Ehdoton ei. Olen tosin kerran siirtänyt mopon etupihalta takapihalle kun sitä ennen olin jo ehtinyt napata ekan sidukkani. Tätäkään ei olisi tapahtunut ellei gasthausin emäntä olisi tullut kuppilaan kertomaan että kannattaa turvallisuuden vuoksi viedä pyörät takapihan suojiin. Siis emännän vika - mutta kumman?  
blush.gif

tästähän oli jo äänestys joku aika sitten.. no toi haku on kyllä huono
tounge.gif

ja olen ajanut jokusen kerran ala- ja yläikäisenä enkä jäänyt kiinni. en kuitenkaan viimiseen 15 vuoteen.

hävettää.

Vähääkän bissee, ei yhtään moottoripyöräilyä, eiks sen pitäs jo lajin luonteesen kuulua??Periaate se että ei ees kyytiläistä jos on juonut"siis kyyytiläinen"...Näin kai se on että ite kaajan moponi jos kaajan ei känni perkele selevästä päin se on mentävä nurin jos mennää tana tai kele ihan miten vaan ...
033102beer_1_prv.gif

Ehdoton ei. Olen tosin kerran siirtänyt mopon etupihalta takapihalle kun sitä ennen olin jo ehtinyt napata ekan sidukkani. Tätäkään ei olisi tapahtunut ellei gasthausin emäntä olisi tullut kuppilaan kertomaan että kannattaa turvallisuuden vuoksi viedä pyörät takapihan suojiin. Siis emännän vika - mutta kumman?  
blush.gif
Niin ja nyt kun et kerro maata, niin ei tiedetä oliko siellä raja 0,0 0,2 0,5 vai 0,8 promillea..... mutta tuosta yhdestä siideristä ei vielä ylity tuo 0,5 raja jos se yhtään lohduttaa........
pftroest.gif

Niin ja hyvä periaate on, että JOS OTAT ET AJA, JA JOS AJAT ET OTA! Ja tämän kun myös muistaa seuraavana aamuna, eikä tuudittaudu siihen, että eihän se alkoholi nyt enään veressä ole.... ei se pala tunnissa pois jos reilummin ottaa!
033102beer_1_prv.gif

Eipä viitsi tuon asian kanssa kikkailla,hengissä tarkoitus pysyä tämän harrastuksen kanssa
062802moto_prv.gif

En ole ajanu, enkä aja. Täytyy sen verran olla järkeä päässä, ettei kännissä ajele ja pitää muiden ja omasta turvallisuudesta kiinni.
062802jumpie_prv.gif

Kaksi kivaa harrastusta, jotka ei sovi yhtäaikaa touhuttavaksi.
Onneksi ei tuo kuningas alkoholi ole saanut niin suurta yliotetta, etten pystyisi olemaan ilman sitä, kun ajan.
Eli en ole enkä aja, jos tämä älykkyystaso pysyy ja saa vähän laskeakkin, niin silti en aja!
Surkimuksia ootte, jos ajatte kännissä!
mad.gif

Back