harmaahukka
Rauhallinen kaahari
Heh. On tullut myös - eikä ihan pienessä. Voinee jo mainita julki, tuo rikos vanhenee 30 vuodessa - toivoakseniTankilla on kiva vetaa pienessa akvaviitissa.
-hh-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh. On tullut myös - eikä ihan pienessä. Voinee jo mainita julki, tuo rikos vanhenee 30 vuodessa - toivoakseniTankilla on kiva vetaa pienessa akvaviitissa.
Kompataas tätäkin . Jokainen ratti tahi tankojuopon aiheuttama uhri ON liigaa, vaikka sitten telois vaan ittensä ?Nolla toleranssi!!!! Olis mun mielestä hyvä lainsäädäntökin. jos ei osaa olla ottamatta ja ajamatta, niin sit pitäis olla sellaiset sanktiot ettei hevin unohdu.
Oikeastaan ainoa asia josta olen tiukemmalla linjalla kuin valtio.
Mopoilu vaatii niin paljon herkemmän kosketuksen, tarkemman tasapainon ja terävämmän huomio- ja arvostelukyvyn, kuin autoilu. Autollakin otan korkeintaan 2 ja sen jälkeen tunti-pari odottelua ennen ajamista. Sekin on poikkeus, eikä sääntö...Miksi ihmeessä?Autolla kyllä, mopolla oon pitäny tipattoman linjan.Niin ja yhden kyllä voi aina ottaa![]()
Edit: Ei siis miksi ihmeessä tipaton linjavaan että miksi autolla voi, mutta ei mopolla.![]()
samoinViina ja moottorikäyttöset ajoneuvot ei vaan kuulu yhteen, siis EI, en ole ajanut, enkä aja.
+1samoinViina ja moottorikäyttöset ajoneuvot ei vaan kuulu yhteen, siis EI, en ole ajanut, enkä aja.