• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oletko ajanut kännissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meisseli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut kännissä? - ..Moottoripyörällä (yli 0,5 promillea)

• Olen, ja olen myös jäänyt kiinni

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 2 66,7%
  • Olen mutta en ole jäänyt kiinni

Ääniä: 1 33,3%

• Ääniä yhteensä
    3
Oon monta kertaa, tosin polkupyörällä..
033102beer_1_prv.gif
Ja kaatunutkin yhtä monta kertaa tai löytänyt itseni jostain pusikosta pyörän kanssa
033102beer_1_prv.gif
Kyl o mukavaa puuhaa..

Kyllä kännissä on välillä kiva olla mut siihen kivaan ei moottorikäyttöiset kulkuneuvot kuulu. Kännissä voi hölmöillä paljonkin mutta ei silti tarvi leikkiä muiden hengellä ihan tarkotuksellisesti.

Kilvettömillä röpelörenkaisilla paljonkin pentuna.
Kilpipeleillä ei silloin eikä sittemmin.

Kysymys on älytön, niin että en äänestänyt. Jokainen tietää, jonka pitäisi, että 84% autoilijoista ja muista tienkäyttäjistä on ollut enemmän kuin ajokunnossa töihin mennessään. Krapulassa enimmäkseen.
Jos suomessa tehtäisiin puhallusratsioita, ennen kello seitsemää.....tämä valtio kaatuisi. Siksi pidän turpani kiinni miksi polliisi tekee mitä "tahtoo".......ehkä nekin on ihmisiä. Siis ne, jotka kahdeksaksi menevät töihin...tai olkoon...tapetaan suomi enne kuin venäjän vanhus tai ryssän rekat sen tekee..
tounge.gif

Jatkoa äskeiseen.
Suomessa on minimaalisen vähän rattareita ja muita..suhteutettuna mihin tahansa.
Suomessa vaan puhutaan muutamasta kestoaiheesta enemmän..niin kuin tästäkin. Ja kaikki muu tärkeä saa olla salassa tyhmältä kansalta.
Rukoilkaa toopet ja maailma pelastuu...
biggrin.gif

Suomessa puhutaan rattareista promilleissa...kun taas monessa muussa maassa prosenteissa...
wink.gif

033102ass_1_prv.gif
tässä teille vitun jeesustelijoille.
Elämä on mitä on...jokainen päivä on erilainen tai samanlainen kuin eilinen..siitä ihminen kaiketi oppii ...jotain.
biggrin.gif

Alkuperäiseen kysymykseen vastaten..en ole ajanut kännissä kuin pakon ajamana.
wink.gif
Etten tappais....

Voi olla, että olen mielipiteeni kanssa yksin, mutta en voi hyväksyä kännissä ajamista kaksipyöräisellä moottoriajoneuvolla. Autolla 0,5 on vielä suht turvallista, mutta et vehkeellä, jossa kaks pyörää ja yks hevosvoima kiloa kohti, ni lähtisin tuopin jälkeen kaupungille kaahaamaan. En.

Voi olla, että olen mielipiteeni kanssa yksin, mutta en voi hyväksyä kännissä ajamista kaksipyöräisellä moottoriajoneuvolla. Autolla 0,5 on vielä suht turvallista, mutta et vehkeellä, jossa kaks pyörää ja yks hevosvoima kiloa kohti, ni lähtisin tuopin jälkeen kaupungille kaahaamaan. En.
Entäs jos ei lähde kaahaamaan kaupungille, vaan ajelee ihan normaalisti? Kyllä sitä nyt voi prätkälläkin ajaa sen parin ison tuopin jälkeen, ihan lainkin mukaan.

Yhden voi ottaa, mut yleensä ei sitäkään. Täysin turhaa jos meinaa ajella. Ajon jälkeen voi ottaa vähän enemmänkin jos siltä tuntuu
033102beer_1_prv.gif

Näin joskus kakarana kun kundi ajoi lyhtypylvääseen jollain CB Hondalla ja kännissä. Näky oli niin kamala ja oksettava että jäi traumoja joten en ajele edes darrassa!

Murray merkkisellä ruohonleikkurilla olen kyllä aika jurrissa ajellut, moottoripyörällä, tai autolla en. yhden oluen jälkeen kyllä ajan autolla tai moottoripyörällä.

Ei oo tullu kännissä ajeltua. Leipäkin on kortissa kiinni niin mitäpä tuota turhaa riskeeraa kun kyydin saa aina kun tilaa taksin.

Tulipa mieleeni tapaus kun kaveri tuli mopolla kylään kattoon leffaa, mutta kummasti olut rupes maistuun. 5 aikaan piti tilata taksi ja oli aika huvittavan näköstä kun kaveri veti eteisessä mp kamat ylle ja lähti taksiin kypärä kädessä
033102beer_1_prv.gif

Kun otan en aja kun ajan en ota
062802moto_prv.gif
jos on ihan pakko niin _Polkupyörällä_ ajellaa, muutoin jalkasin / taksilla
033102beer_1_prv.gif

On se kännikala viisas eläin... Ei ajattele muuta kuin itteään, kun ei tarvitse muuta... Mitäpä sitä nyt vaikka perhettä tai lapsia ajattelemaan, pääasia että itsellä menee hyvin ja ei jää kiinni...

Kännissä on niin helvetin viisas ja osaa hallita omat fiilikset, kuten että olenpa taitava kuljettaja. Ajanpa nyt tästä vaikka pienen lapsen päälle, ei se minua haittaa... Kunnes sakka selkenee korvien välissä ja morkkis on armoton.

Pahimmassa tapauksessa on tuottanut kuoleman itselle tai kyytiläiselle. Samoin jokunen sivullinen on saattanut heittää henkensä... Ja kännikala vaan elää, elää ja maksaa ja maksaa korvauksia.

sad_orig.gif

-M

Back