Nysse
Ajokoira
No se on kuitenkin havaittavissa että HS:n väite ei pidä ollenkaan paikkaansa. Lähes jokainen onkin noin joka toinen.
Ja kuinka moni vaihtaneista on laittanut katulaillisen pöntön?
Ainakin minun tuntemistani motoilijoista suurin osa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se on kuitenkin havaittavissa että HS:n väite ei pidä ollenkaan paikkaansa. Lähes jokainen onkin noin joka toinen.
Ja kuinka moni vaihtaneista on laittanut katulaillisen pöntön?
Ainakin minun tuntemistani motoilijoista suurin osa.
12 -vuotiaassa Gixerissä edelleen vakioputkisto, kuukauden oli Micronin slipari kokeilussa, ei kestäny sellasta möykkää plus otti hiukan hassusti kiinni kantapäähän. Koko omistusajan ollu haaveissa Yoshin kokosarja, mutta putkisto on viimesiä laiton kohteita mitä tulee rahan käyttöön.
Miten tuossa äänestyksessä menee muuten prosentit..?

Itselläni on nyt lyhyen motoristiurani neljäs pyörä (tuolta signaturesta voi katsoa pyörät). Kaikki olen ostanut käytettyinä, kolmesta oli putki vaihdettu ostettaessa, yhdessäkään niistä ei lailliseen. Saattaa tosin olla, että tuo Triumph on jo uutena liikkeestä myyty laittomalla kisaputkella; sellaistakin on kai jossain vaiheessa harrastettu.
.
.Menee prosentit ihan miten sattuu. Slipareita on useammalla kuin ihan vaan yleensä vaihdettuja pakoputkia
Huonosti laaditut vastausvaihtoehdot