• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olinko Se Minä ?

Olinko se minä joka ropas mopoja klo 16 asti ensiviikolla alkavaa reissua silmällä pitäen. Ja jätinkö asennus sarjan pois ja pääsin ajamaan molemmilla mopoilla tunnin lenkin lähes autioita teitä pitkin:orgmp: ja nyt kun mopot on iskussa niin :bisseä: ja jussia viettämään:bye:

...joka on lipitelly olutta ja puuhastellu vanhan zetorin kans jo 2 päivää. Norjan reissu tuli tehtyä näköjään löysällä jakoketjulla(kiristäjä jumissa). Yhden imuventtiilin säätöpalan joutu hiomaan ku tsekkasin välykset.Tulpat vaihdettu. Delvacit+suodatin vaihdettu. Kaasuvaijerit vedetty paremmasta kohtaa ja taas palauttaa napakasti. Kaasarit synkattu. vieläku huomenna laittaa ilmanputsarin kiinni niin näkee onko pieni röpötys tasakaasulla vielä tallella vai ratkaistu.jos ei niin sitte jatketaa ropausta...

Laukkujen poisto reissun jälkeen lähti taas vähän poikimaan ajankulua...

Erakkoluonne, ei kiinnosta oikein mitkään pippalot... olutta , saunaa,grillausta, kawan ropausta... rauhallisia lomapäiviä ennen töihin paluuta maanantaina.

-vk-

Ei kelvannu enään ylihintanen muovikippo nuorisolle? Myit pois ja ostit tilalle oikeen auton? :D

Joudut siihenkin maksaan ne kilowatin musavehkeet et säästö on nolla..

Unts Unts Unts Unts Unts Unts

aika liki.. :)-

kahden kilowatin kamat siirrettiin siihen "autoon" jonka tossa kevään aikana kuntoon väsäsin...

noo, laitettiin sinne viel kosketusnäytöllinen dvd lisäks...:;):

tänään laitoin viel hiukan tontitussarjaa ja puskuria , kohta on ihan ok.

umts umts umts...

vielä olen muutaman tonnin plussalla:thumbup::thumbup:

aika liki.. :)-

kahden kilowatin kamat siirrettiin siihen "autoon" jonka tossa kevään aikana kuntoon väsäsin...

noo, laitettiin sinne viel kosketusnäytöllinen dvd lisäks...:;):

tänään laitoin viel hiukan tontitussarjaa ja puskuria , kohta on ihan ok.

umts umts umts...

vielä olen muutaman tonnin plussalla:thumbup::thumbup:

Nonni. Ennen nuoriso teki nää hommat itse. Nykyään tekee iskä kaiken ja vielä maksaakin :D

Kaiken lisäks vielä ylpee kun säästi omia rahojaan. Voi sitten prisman parkkiksella jumputella akun tyhjäks :D

mistä kohti meni poikki? mopoissa aikoinaan korjattiin tinaamalla kun vaijeri katkes.

Ihan kaiketi tyypillisestä kohdasta eli kahvan päästä pari senttiä. Uusi ei maksa paljon, mutta lähin on Turussa - Hgissä ei ainuttakaan CX:n vetovaijeria...

olinko se minä joka ois lähteny porvooseen ajelee,koivuhaan nesteelle tuli jäätelökauppias ja setä sivari
(musta zzr 1400 kawa) jäätelokauppias jutteli tavallisia,sivari ratsas mopoa katseellaan.
jäätelokauppias lähti länteen sivari näytti menevän itään.yllätys sivari olikin sillan päässä kytiksellä,
ja eikö perään,heti sivuun ja mopon kimppuun,erityisen kiinostunut runkonumerosta,soitti vielä jäätelökauppiaan
katsastaa mopoa,sivari väitti että ite muutellu runkonumeroa,jäätelökauppias oli ihan ok ja asiallinen,
sivari oli ihan perseestä,ei kertonut pysähdyksen syytä eikä miks runkonumero niin kiinostaa.
samaan aikaan kehällä meni muutama mopoa reilua vauhtia,alko naurattaa:orgmp:
veivät puolituntia tehokasta ajoaikaa,ei kerenny enää porvoon shelille....pikkusen alko vi.....
lähtivät siitä kehä 1 siellä oli radion mukaan kovat ajot päällä.....

Olinko se minä joka tänään ajellessa tajusi että uudelle paikkakunnalle muutettua ei oo yhden yhtä orgmoroa näkynyt? Nyt hereillä, osasto Etelä-Pohjanmaa!

:blink:

...joka eilen veti huittisissa keskelle raevesisadeukkoskuuroa kevyellä EI GORE TEX varustuksella :WAZAAP: vettä tuli niin että autot oli kaikki pysähtynyt tien sivuu.. jos jotai hyvää ni reppu piti vettä täysin..

Olinko se minä joka yritti eilen kaasutella ralliautojen perässä mökkiperän siirtymillä :orgmp2:

Olinko se minä joka antoi vittuillakseen pomolleen lahjaksi kirveen jonka tylsytin täysin, koska kesken kiireisimmän vaiheen työmaalla pomo päätti lyödä kirveellä jalkaan ottaen saikkua viikon verran.

Ei olisi kannattanut antaa. Karman laki iski. Ensimmäistä kertaa ko. tapauksen jälkeen itse tein puutöitä, kirves jalkaan 14 tikkiä ja 2 viikkoa saikkua. :tyhmäminä:

Toisaalta, tässä on kelejä pidellyt eikä haava haittaa ajoa ollenkaan :cruising::WAZAAP:

joka kävi juuri rekisteröimässä mopon omiin nimiini ja samalla testaili uusien ajovarusteiden vedenpitävyyttä kaatosateessa ja totesi tuloksen olevan tyydyttävän luokkaa.. :cruising: siispä ahterin lämmitykseen :bye:

Minäpä minä joka ruuvaili peltikilven harrastelapun tilalle. Ja kun kerran jotain ruuvaa niin nylockilla tottakai.

Eilen kalasataman kohdalla tuli näyttävä ORG moro itäänpäin menevältä mustalta kyykkypyöräilijältä(blackbird?) noin kl 16?

Eilen kalasataman kohdalla tuli näyttävä ORG moro itäänpäin menevältä mustalta kyykkypyöräilijältä(blackbird?) noin kl 16?

Olitko se minä vai Olinko se sinä? :)-

:blink:

Olinko se minä, joka vetäs kaikki sadekamat niskaan ennen ajoon lähtöä, kun pilvitutka ennusti rankkaa sadetta, jota ei tullut alun suhjun jälkeen pisaraakaan. Enemmän kosteutta oli ajokamojen sisällä, kuin ulkona. :D

.. jolla aamulla hiljaisessa vauhdissa takanen lähti alta kääntyessäni huopalahden tielle. Kiitos, joka autoit nostamaan pyörän ylös ja kysyit vointia :) Saa nähä kuinka huomenna jomotta, ei viellä paha. Pöristimeen tuli moottoriin vain hieman naarmua alas kun jalkani päällä luisui. Koitetaa ens kerralla sateella viellä varovaisemmin ajaa :thumbup:

Back