• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sign0018.gif

hih hih vaan, ihan POLKUpyörää tarkoitin...
Ei saa ajaa ees fillarilla, pitää taluttaa suojatiet...
033102bebe_1_prv.gif
Pyörätien jatketta saa ajaa polkupyörällä.

Autoilijat tunkee, vaikka on erikseen lisäkilpi kolmion alla pyörätiestä, eräässä risteyksessä liikennevalotkin. Silti on saanut työmatkalla pari kertaa läpsäyttää peltilehmän kylkeen/konepellille kuskille herätystä avokämmenellä.
Paras olisi tietenkin avata pelkääjän puolen takaovi, jos autoilija on yksin liikenteessä.

OT jatkukoon.

kuka tuli yöllä puolen kolmen aikaa imatralta joutsenoon päin korvenkylän risteyksessä vastaan. Asennetta
tounge.gif
+5 lämmintä ja ihanaa tihkusadetta

...kuka olit Turussa Kaskentien Heseä vastapäätä mällännyt punamustan 2000-luvun alun Gixerin? Pyörästäsi oli etukate ainakin päreinä. Ilmeisesti kotilo osallisena tapahtumaan? Olit kuitenkin tolpillasi ja taisit päästä poliisiautoon selvittelemään vahinkoa. Mitä oli tapahtunut?

Kuka mahtoikaan olla se motoristipariskunta Turun liepeillä, jotka soittivat mun kaverille ambulanssin? Kaverin kopukka oli kaatunut pellolla ja Hessulta murtui niskanikamia siinä rytäkässä. Tajuttomana oli kaveri ollut, kun tämä auttavainen pariskunta oli paikalle tullut.

Suurkiitos Hessun puolesta  
bowdown.gif
!

Kuka mahtoikaan olla se motoristipariskunta Turun liepeillä, jotka soittivat mun kaverille ambulanssin? Kaverin kopukka oli kaatunut pellolla ja Hessulta murtui niskanikamia siinä rytäkässä. Tajuttomana oli kaveri ollut, kun tämä auttavainen pariskunta oli paikalle tullut.

Suurkiitos Hessun puolesta  
bowdown.gif
!
On se hyvä että jotkut ihmiset katsoo nenän varttansa pidemmälle... ruuhkasuomen suunnilla ei kukaan edes kiinnitä huomiota vaikka joku lentää pyrstölleen talvella saatika vetäsee mutkan pitkäksi
omg.gif

To 4.6.09, n. klo 17.30 Rauman kohdilla 8-tiellä tulit vastaan kyykyhköllä pyörällä.
Satoi vettä ja oli melko vilpoinen keli, elo loistavat olosuhteet ajeluun.

Normaalin tervehdyksen sijaan näytit oikein reilusti peukkua.
thumbs-up.gif

Laittoi hymyn naamalle pidemmäksi aikaa, kiitos siitä.
biggrin.gif

Olitko liikenteessä sunnuntaina 14 tienoilla sweepin mustavalkoinen takki päällä Keilaniemen valoissa? Pyörän mallia en tarkemmin katsonut, mutta tunnistanet minut punaisesta teipatusta pakusta.

Nöyrimät anteeksipyynnöt, mutta olit niin loistavasti kuolleessa kulmassa, ettei sinua näkynyt lainkaan.

Sinäkö se ohittelit matelevaa autojonoa mustalla "hirviömaskisella" fighterillä tänä aamuna vähän ennen seiskaa Turussa telakan liikenneympyrän paikkeilla? Ihan ok homma, itsekkin toimisin samoin siinä ruuhkassa, mutta LAITA SAATANA VALOT PÄÄLLE!!!  
mad.gif
Joku tohelo saattaa vielä kopsahtaa autolla sun eturenkaaseen.
Itse asiassa olin, ja syynä valojen toimimattomuuteen oli sulakkeen pamahtaminen, jonka vaihdoin heti duuniin päästyäni.
Jos bongasit takavaloni, niin saatoit jopa huomata että se paloi, toisin kuin etupään valot, koska parkki/ajovalo/pitkät-sulake oli palanut.  
wink.gif

Kiitos tosin huomiosta, vaikka se tänne avautumisen muodossa syntyikin.
biggrin.gif

Olitteko ne te lauantaina 6.6. ajamassa yli kymmenen pyörän letkassa Tarton läpi? En ehtinyt nähnä rekkareita tai mitään, mutta suomalaisiksi epäilen Suomen lipusta, joka hulmusi jonkun pyörässä.

Ajeleeko tyttäresi Matinkylässä mustalla/tumman harmaalla skootterilla? Jos ajelee, niin varmista että hänellä on liikenneympyrän säännöt selvillä. Eilen meinasi tulla rumaa jälkeä kun ajoin pakulla kehä 2:n päässä olevan nesteen viereisessä liikenneympyrässä. Olin itse liikenneympyrässä ja tyttäret vetivät suoraan eteeni Ompun suunnasta.

Jos en olisi tehnyt hätäjarutusta, niin jälki olisi ollut rumaa. Muuttokuormasta hajosi yksi peili, mutta ilman jarrutusta pari 15 kesäistä tyttölasta viettäisi huomattavasti ikävämmän kesän...

Eilen illalla noin kahdeksan aikoihin, vedit jollain vanhalla Civicin paskalla +100km/h poliiseja karkuun 40/50km/h alueella.

Toivottavasti löysit jonkun mukavan puunrungon kaveriksi.
kaboom.gif

Poliisit ei ollut ihan parhaassa terässä, kun lähtivät hieman väärään suuntaan, mutta aina ei voi onnistua.

Olitko se sinä, joka eilen aamulla kahdeksan aikaan Eteläisellä Makasiinikadulla yritit liiskata itsesi ja pyöräsi työmaa-aidan ja nosturin väliin? Seuraavan kerran kun ajat punaisia päin, kannattaa katsoa, ettei sivulta tule ketään.

Asut Oulun keskustassa. Sun harmaa CBR on ollut kadulla parkissa viime kesän ja tänä kesänä myös, tosin nyt on toinenkin pyörä seurana. Mun viimekesä meni sun pyörää ihaillessa ja samanlaisesta haaveillessa. Eilen sitten omallani (puna-valkoinen) kotia kohti ajelin ja huomasin et ajat mun edessä. Aika hassu tunne, vähän niinku idolin/inspiraation lähteen ois kohdannut
smile_org.gif
.

Mitämitä? Onko Porin seudulla toinenkin kirkkaan punainen M1800R? Vai oliko kyseessä a) ei paikkakuntalainen reissaaja b) M1500R C) Jotain aivan muuta.

Halpahallin kulmalta tuossa noin kuuden maissa kääntyi joku punaisella Suzukilla, olin kotilolla kauppareissulla ja sen verran kaukana, että havainnot epävarmoja muuten, mutta M1x00R oli kyseessä ja punainen ja etupleksi näytti olevan.

Piti olla harvinainen väri...  
biggrin.gif

Sinäkö se ohittelit matelevaa autojonoa mustalla "hirviömaskisella" fighterillä tänä aamuna vähän ennen seiskaa Turussa telakan liikenneympyrän paikkeilla? Ihan ok homma, itsekkin toimisin samoin siinä ruuhkassa, mutta LAITA SAATANA VALOT PÄÄLLE!!!  
mad.gif
Joku tohelo saattaa vielä kopsahtaa autolla sun eturenkaaseen.
Itse asiassa olin, ja syynä valojen toimimattomuuteen oli sulakkeen pamahtaminen, jonka vaihdoin heti duuniin päästyäni.
Jos bongasit takavaloni, niin saatoit jopa huomata että se paloi, toisin kuin etupään valot, koska parkki/ajovalo/pitkät-sulake oli palanut.  
wink.gif

Kiitos tosin huomiosta, vaikka se tänne avautumisen muodossa syntyikin.
biggrin.gif
Nooh, en mä mitn takavaloja kerenny kattomaan - oli niin pirunmoinen kiirus töihin itellä, autolla "köröttelin" sua vastaan heti kun olin liikenneympyrästä lingonnut Clion vauhtiin  
biggrin.gif

Kukas tyttönen tuli gixerillä eilen Veikkolassa viiden aikaan mua vastaan? Valkonen k8 kyseessä.

Kukas rynkytteli menemään eilen Kouvola-Tuulos välillä mustalla ZZR 1400 :lla... Kellonaika tuolla etapilla vois osua välille 14 - 15.30...

Back