Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyörätien jatketta saa ajaa polkupyörällä.Ei saa ajaa ees fillarilla, pitää taluttaa suojatiet...hih hih vaan, ihan POLKUpyörää tarkoitin...![]()
On se hyvä että jotkut ihmiset katsoo nenän varttansa pidemmälle... ruuhkasuomen suunnilla ei kukaan edes kiinnitä huomiota vaikka joku lentää pyrstölleen talvella saatika vetäsee mutkan pitkäksiKuka mahtoikaan olla se motoristipariskunta Turun liepeillä, jotka soittivat mun kaverille ambulanssin? Kaverin kopukka oli kaatunut pellolla ja Hessulta murtui niskanikamia siinä rytäkässä. Tajuttomana oli kaveri ollut, kun tämä auttavainen pariskunta oli paikalle tullut.
Suurkiitos Hessun puolesta!![]()
Itse asiassa olin, ja syynä valojen toimimattomuuteen oli sulakkeen pamahtaminen, jonka vaihdoin heti duuniin päästyäni.Sinäkö se ohittelit matelevaa autojonoa mustalla "hirviömaskisella" fighterillä tänä aamuna vähän ennen seiskaa Turussa telakan liikenneympyrän paikkeilla? Ihan ok homma, itsekkin toimisin samoin siinä ruuhkassa, mutta LAITA SAATANA VALOT PÄÄLLE!!!Joku tohelo saattaa vielä kopsahtaa autolla sun eturenkaaseen.![]()
Nooh, en mä mitn takavaloja kerenny kattomaan - oli niin pirunmoinen kiirus töihin itellä, autolla "köröttelin" sua vastaan heti kun olin liikenneympyrästä lingonnut Clion vauhtiinItse asiassa olin, ja syynä valojen toimimattomuuteen oli sulakkeen pamahtaminen, jonka vaihdoin heti duuniin päästyäni.Sinäkö se ohittelit matelevaa autojonoa mustalla "hirviömaskisella" fighterillä tänä aamuna vähän ennen seiskaa Turussa telakan liikenneympyrän paikkeilla? Ihan ok homma, itsekkin toimisin samoin siinä ruuhkassa, mutta LAITA SAATANA VALOT PÄÄLLE!!!Joku tohelo saattaa vielä kopsahtaa autolla sun eturenkaaseen.![]()
Jos bongasit takavaloni, niin saatoit jopa huomata että se paloi, toisin kuin etupään valot, koska parkki/ajovalo/pitkät-sulake oli palanut.![]()
Kiitos tosin huomiosta, vaikka se tänne avautumisen muodossa syntyikin.![]()
Mä ajelin noihin aikoihin Vegen läpi Espoota kohti, tosin mopo on valkoinen K9.Kukas tyttönen tuli gixerillä eilen Veikkolassa viiden aikaan mua vastaan? Valkonen k8 kyseessä.
Katoin ilmeisesti väärin ton mallin. Ei siellä muita valkosia kiksuttimia näkyny.Mä ajelin noihin aikoihin Vegen läpi Espoota kohti, tosin mopo on valkoinen K9.Kukas tyttönen tuli gixerillä eilen Veikkolassa viiden aikaan mua vastaan? Valkonen k8 kyseessä.