Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkein natsaa, muttei ihan... kun morotit sormi pystyssä Mikkeli-Ristiina välillä eilen (31.7) n. klo 14.15 ?
Perhana löytyhän se....Olitko se sinä klo kahden jälkeen oranssilla Yamahalla kurvasit Lahden saksalasta... Joku twini ilmeisesti (äänet) ja TRX:n tyylinen mutta ilmeisesti uudempi pyöreämmistä muodoista päätellen. En oo ikinä nähny tollasta pyörää - MIKÄ SE ON?!
Väitän kuitenkin tunnistavani pyörän jos toisenkin... Olisin ottanut kuvan jos olisin ehtinyt. Kiinnostaa.
edit: vai oliko se edes oranssi?Tässä yritän netistä selata että mikämikä...![]()
Läheltä liippaa, mutta ei. Ite ajelin Saksalassa heti puolenpäivän jälkeen, Jammu oli alla, mutta kullanvärinen ja sylintereitäkin on 4....Perhana löytyhän se....Olitko se sinä klo kahden jälkeen oranssilla Yamahalla kurvasit Lahden saksalasta... Joku twini ilmeisesti (äänet) ja TRX:n tyylinen mutta ilmeisesti uudempi pyöreämmistä muodoista päätellen. En oo ikinä nähny tollasta pyörää - MIKÄ SE ON?!
Väitän kuitenkin tunnistavani pyörän jos toisenkin... Olisin ottanut kuvan jos olisin ehtinyt. Kiinnostaa.
edit: vai oliko se edes oranssi?Tässä yritän netistä selata että mikämikä...![]()
SZR 660
Enpäs tiennyt tuollaisenkaan olevan olemassa. Ykspyttyinen näköjään. Mistä oot hommannu?
Jännä.
No jopas! Siinähän on XT660:en konePerhana löytyhän se....Olitko se sinä klo kahden jälkeen oranssilla Yamahalla kurvasit Lahden saksalasta... Joku twini ilmeisesti (äänet) ja TRX:n tyylinen mutta ilmeisesti uudempi pyöreämmistä muodoista päätellen. En oo ikinä nähny tollasta pyörää - MIKÄ SE ON?!
SZR 660
Enpäs tiennyt tuollaisenkaan olevan olemassa. Ykspyttyinen näköjään. Mistä oot hommannu?
Jännä.
Olitko pyörällä liikkeellä? Mä pidän aina simmut auki ku teevadit kun ajellaan tuolla päin jos vaikka tunnistaisin siut (eilen mentiin landelle ja tänään tultiin takasin päin), Tompan munkkia Kausalaan ja siitä Iitin kautta etiäpäin Mikkelin taakke. Vaan toistaseks et oo kyllä osunu simmuun, taikka sitten oon puusilmä motoristiOlinko bongaavinani org. morotuksen Kuusaalla Bemarin kyydistä?
Oli hetken aikaa ohjelmaa ku poitsu takapenkillä pyöri siihen malliin että vei kaiken huomion.![]()
Jep, 3 silmä sininen pikkukustomi (lisävalot ja vilkut siinä alla).Olitko pyörällä liikkeellä? Mä pidän aina simmut auki ku teevadit kun ajellaan tuolla päin jos vaikka tunnistaisin siut (eilen mentiin landelle ja tänään tultiin takasin päin), Tompan munkkia Kausalaan ja siitä Iitin kautta etiäpäin Mikkelin taakke. Vaan toistaseks et oo kyllä osunu simmuun, taikka sitten oon puusilmä motoristiOlinko bongaavinani org. morotuksen Kuusaalla Bemarin kyydistä?
Oli hetken aikaa ohjelmaa ku poitsu takapenkillä pyöri siihen malliin että vei kaiken huomion.![]()
![]()
Kaikki moikkasin mutta unohin org. moikan...
Pakko nyyppänä kysyä, että millainen tämä .org tervehdys oikein on?Olinko bongaavinani org. morotuksen ...
Katso sivu kolmetoista tästä ketjusta.Pakko nyyppänä kysyä, että millainen tämä .org tervehdys oikein on?Olinko bongaavinani org. morotuksen ...
Oletko varma, ettei se ollut Gawasaki, Yumaha, Havley Davioson, Buzuki, Ducadi tai Homba, vaan ihan oikea ja aito Duell? Ovat vaan niin kovin harvinaisia...Olit liikkeellä mustalla Duell 1200:lla...
MITÄMITÄMITÄMITÄ ? ? ? ?Oih, mut on ponkattuKuka oli se gheissatyttö valkosella jaappanialaisella mellunkylässä noin kolomen aikaan, Pompperi
Paitti että, elä kerro näin julkisesti että japanialainen tyttöystävä sai hudaa... Riittaliisa suutahtaa mulle vielä
Pamperssi![]()
![]()
Hyshys nytMyös hinthaaran väylällä vai mikä se nyt on jos oikein näin.sanoi:japanialainen tyttöystävä sai hudaa...
No ei, olin huomaavinani tutun paketin tulevan vastaan mutta en ollut ihan satavarma... Meinasin vetää uukkarit mutta kun oli vähän... kiire![]()
![]()
Pikkasen epäilen, ellei U-juna koukkaa liikenneympyrän kautta. Enkä kyllä muista sen niin tehneen. Lienee ollut joku muuHmm, näinköhän sinut riittaliisa tänään kirkkonummen liikenneympyrässä? Pyörä ainakin täsmäisi?
Kypärällä nyökkäsin kun siitä menit nenän edestä?