• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
....tuijotit vain hölmistyneenä silmiin.
Ehkä kaveri vain oli niin lumoutunut silmistäsi ettei ihastuksen keskeltä pystynyt mihinkään älylliseen toimintaan?  
inlove.gif
XD
Voiko tästä päätellä, että ainakin hattara myöntää jo hukkuneensa silmiini?
inlove.gif
biggrin.gif

Tänään ~8:40, sinä lapa komeesti pystyssä tuuskilla tulit kehä 3:n kohdilla vastaan olit menossa poispäin stadista, liityin kehältä ja en huomannut tarpeeks ajoissa et sieltähän on tultu lapa ylhäällä varmaan viimiset satametrii.. enskerran yritän olla tarkkaavaisempi ja moikata takas.

Yhtään "varmistettua" .ORG moikkausta ei oo tullu viel vastaan, sitä odotellessa...

Jepulis kiitos varoituksesta. Kun käskit hiljentää vauhtia. Tulit minua vastaan taavetin ja savitaipaleen tiellä. Joskus kello 20. Ja heilutit kättä alas päin. Jotta hiljentäisin vauhtia. Hiljensin vauhtia huomattavasti. Kiitos vinkistä. Savitaipaleen abc:een pihalla oli poliisi prätkä ja maija.  
talktohand.gif
eipä mitään
smile_org.gif
monesti siitä ovat lähteneet just taavetin suuntaa ni aattelin et varoiks heiluttelen ;)

Olitko se sinä esimerkillinen karavaanari joka tänää vedit Tampere - Lahti tiellä sivuun, kun perässäsi roikkui vajaa 10 autoa ja jatkoit matkaa, kun autot oli menneet ohi.

Muoks 3: Niijjuu, ja mistäkö tiedän... Noh, kun turvavälini oli hiukan niukka siihen farkkuskodaan ja meinasin ottaa sen kyytiin kun hää teki äkkijarrutuksen mopon takia... Oli myös senteistä kiinni
mad.gif
nono.gif
Juujuu, tiedän tiedän... Siinänyt oli kaikenlaista, koitettiin kiihdyttää motarille ja se edessä menevä niiin nutas siinä rampilla
nixweiss.gif
lookaround_orig.gif
:kaivaalapiollakuoppaasyvemmäksihymiö:
tounge.gif

Jepulis kiitos varoituksesta. Kun käskit hiljentää vauhtia. Tulit minua vastaan taavetin ja savitaipaleen tiellä. Joskus kello 20. Ja heilutit kättä alas päin. Jotta hiljentäisin vauhtia. Hiljensin vauhtia huomattavasti. Kiitos vinkistä. Savitaipaleen abc:een pihalla oli poliisi prätkä ja maija.  
talktohand.gif
Mä bongasin tuon saman parivaljakon Tuohikotin pikiksellä. Mulla oli täyslasti päällä ja päästelin hieman rennommin vaikka tiehän on oikea namupala. Moikkasin tuota mopopoliisia ja taisi moikata takasinkii. Ei taida uskaltaa ORG. morottaa poliisia jottei luule...........

Olitko se sinä joka ajoit tänäaamuna hatanpäänvaltatieltä viinikan liikenneympyrän suuntaan viininpunasella gs:llä? Katoin jo että nyt mun vehkeet on varastettu kun rekkarikin yhtä numeroa lukuunottamatta sama.
omg.gif

Vai olinko se minä joka näin väärin?

Joku tuli Ulvilan ja Nakkilan välisellä eteläpuolen vanhallatiellä perä edellä vastaan kyykyllä. Punainen varmaan Japsi tuplaputkilla. Ei mulla muuta, mutta siinä suoralla kun kiihdytit niin aika tavalla lykkäsi mustaa molemmista piipuista. Rikkaalla?

(5.8 to kello n. 19:40.)

Miks tota viinikan ristystä sanotaan liikenneympyräksi, kun sillä ei ole mitään tekemistä liikenneympyrän eli-tai-siis kiertoliittymän kanssa?

Olitko se sinä joka ajoit eilen mustalla kyykyllä Turun raunistulan lamppusuoralla siinä 15:10. Pyörässä ja kypärässä kummassakin lukee Jack Daniels ja on viellä komiat äänetkin. Mikä pyörä kyseessä?

Miks tota viinikan ristystä sanotaan liikenneympyräksi, kun sillä ei ole mitään tekemistä liikenneympyrän eli-tai-siis kiertoliittymän kanssa?
Koska siinä oli aikoinaan liikenneympyrä, taisi olla joskus 70-luvun alussa kun pilasivat sen valoilla.

Silloin oli meiniki että kaikkiin paikkoihin vaan valot, nyt on ympyrät taas tulossa takaisin Tampereellekin.

Olitko se sinä/te muut jotka liikuitte 3.8 klo 18.00-21.45 välisenä aikana Espoo-Parikkala?
useita pyöriä tuli vastaan ja iloisia morjestuksia
062802jumpie_prv.gif

yritin morjestaa kaikille takas sikäli kun huomasin/kerkesin.

Miulle tuli eka .org morotus Lievestuoreen ja Toivakan risteysten välillä parisen viikkoa sitten. Kyllä lämmitti mieltä ja vähän tuulettelinkin siinä ajaessa kun oon yrittäny sormetella vastaantulijoille jo pari kuukautta.

Mulle kans eka, torstaina iltapäivällä joku old-school-mopon oloinen (?) nakuprätkä euran-hinnerjoen tienoilla. Huomiotaherättävä sormi-ojo – oikealla kädellä.
sport05.gif

Minäkin näin tänään ekan orggi-morotuksen. Vanhaa Porvoontietä Porvooseen päin 16 aikoihin. Muuten oli niuhaa porukkaa liikkeellä, kun ei paljon kukaan morotellut.

Näin myös itse ensimmäistä kertaa tämän kuuluisan .ORG-morotuksen. n. klo 15:00-15:30 Kehä I:llä siinä Vallikallion kohdalla (raksa-alue, tikkari 50). Joku punainen sport/touring kaksi päällä.

Taisin vain häkeltyä, kun ensin näin vain keskisormea, mutta etusormihan se
biggrin.gif

olitko se sinä/te tulitte vastaan Veikkaalan kohdassa klo 12.15 noin 20 pyörän letka. Oli vakuuttava näky. ite tulin kotilolla vastaan, silmät jäi vaan tapittamaan.

Back