Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyy hiukan huonosti sun kiintolevyn sisältö koko maailmalle...
Pienentämällä sen alle 10KB kokoiseksi, nyt sen koko on 61KB.miten mä saisin tämän toimimaan pitempään kun 15 min![]()
![]()
Mieltynyt vessanpönttöihin ( pervo pönttöaddikti)Pienentämällä sen alle 10KB kokoiseksi, nyt sen koko on 61KB.miten mä saisin tämän toimimaan pitempään kun 15 min![]()
![]()
Jos avatarisi poistetaan sen takia että se on liian iso, niin ei ole järkeä hakata päätä seinään ja vaan koittaa lisätä sitä takaisin. Jos se kerran on poistettu niin eiköhän siinä jotain vikaa sitten ole![]()
siis jotain vakavampaakin vai toi tiedostopolku vaan?Näkyy hiukan huonosti sun kiintolevyn sisältö koko maailmalle...![]()
"file:///k:/Omat%20filut/kawa1.jpg"
toi kuvastaa mun mopoa, k1 k2 k... gixutin porukan mielestähän mun -95 900 fireblade on täysi vessa eikä kulje mihinkään,ei ole kun n.130 hpMieltynyt vessanpönttöihin ( pervo pönttöaddikti)Pienentämällä sen alle 10KB kokoiseksi, nyt sen koko on 61KB.miten mä saisin tämän toimimaan pitempään kun 15 min![]()
![]()
Jos avatarisi poistetaan sen takia että se on liian iso, niin ei ole järkeä hakata päätä seinään ja vaan koittaa lisätä sitä takaisin. Jos se kerran on poistettu niin eiköhän siinä jotain vikaa sitten ole![]()
![]()
No ei siinä kyllä isoks mopoks oikein oo sitä tehoatoi kuvastaa mun mopoa, k1 k2 k... gixutin porukan mielestähän mun -95 900 fireblade on täysi vessa eikä kulje mihinkään,ei ole kun n.130 hp![]()
![]()
![]()
Jep ! Yhtä kirpeä kuin manne lapion varressa.No ei siinä kyllä isoks mopoks oikein oo sitä tehoatoi kuvastaa mun mopoa, k1 k2 k... gixutin porukan mielestähän mun -95 900 fireblade on täysi vessa eikä kulje mihinkään,ei ole kun n.130 hp![]()
![]()
![]()
![]()
oli siinä aikoinaan kun se tuli,kun sinä taisit olla vielä ala-asteellaNo ei siinä kyllä isoks mopoks oikein oo sitä tehoatoi kuvastaa mun mopoa, k1 k2 k... gixutin porukan mielestähän mun -95 900 fireblade on täysi vessa eikä kulje mihinkään,ei ole kun n.130 hp![]()
![]()
![]()
![]()
Äläs nyt... Mähän olin sillon jo 8. luokallaoli siinä aikoinaan kun se tuli,kun sinä taisit olla vielä ala-asteellaNo ei siinä kyllä isoks mopoks oikein oo sitä tehoatoi kuvastaa mun mopoa, k1 k2 k... gixutin porukan mielestähän mun -95 900 fireblade on täysi vessa eikä kulje mihinkään,ei ole kun n.130 hp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nythän oli kyse vuodesta 95aika kova jätkä jos olit 11 vuotiaana 8 luokalla![]()
tää on vähän väärä paikka vääntää tästä aiheesta,mutta jos olisit pyöristä aavistuksen enemmän perillä tietäisit että ensimmäinen fireblade esiteltiin -92,toi mun -95 on se "facelift" malli sama kone kun ekassa.... mutta annetaanpa taas asian olla.....