• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oma avatar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja R12005
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

miten mä saisin tämän toimimaan pitempään kun 15 min
self-lifting-toilet-seat.gif
biggrin.gif
Pienentämällä sen alle 10KB kokoiseksi, nyt sen koko on 61KB.

Jos avatarisi poistetaan sen takia että se on liian iso, niin ei ole järkeä hakata päätä seinään ja vaan koittaa lisätä sitä takaisin. Jos se kerran on poistettu niin eiköhän siinä jotain vikaa sitten ole
smile_org.gif

biggrin.gif

Jos avatarisi poistetaan sen takia että se on liian iso, niin ei ole järkeä hakata päätä seinään ja vaan koittaa lisätä sitä takaisin. Jos se kerran on poistettu niin eiköhän siinä jotain vikaa sitten ole
smile_org.gif
Mieltynyt vessanpönttöihin ( pervo pönttöaddikti)
biggrin.gif

biggrin.gif

smile_org.gif
Mieltynyt vessanpönttöihin ( pervo pönttöaddikti)
biggrin.gif
toi kuvastaa mun mopoa, k1 k2 k... gixutin porukan mielestähän mun -95 900 fireblade on täysi vessa eikä kulje mihinkään,ei ole kun n.130 hp
sad_orig.gif
tounge.gif
tounge.gif

toi kuvastaa mun mopoa, k1 k2 k... gixutin porukan mielestähän mun -95 900 fireblade on täysi vessa eikä kulje mihinkään,ei ole kun n.130 hp
sad_orig.gif
tounge.gif
tounge.gif
No ei siinä kyllä isoks mopoks oikein oo sitä tehoa
tounge.gif
oli siinä aikoinaan kun se tuli,kun sinä taisit olla vielä ala-asteella
wink.gif
062802moto_prv.gif
Äläs nyt... Mähän olin sillon jo 8. luokalla
tounge.gif

tää on vähän väärä paikka vääntää tästä aiheesta,mutta jos olisit pyöristä aavistuksen enemmän perillä tietäisit että ensimmäinen fireblade esiteltiin -92,toi mun -95 on se "facelift" malli sama kone kun ekassa.... mutta annetaanpa taas asian olla.....

Felix, voisit kokeilla rajata tota kuvaa vähän paremmin (eli yhtämittaiseksi sekä pysty- että vaakasuunnassa) niin se ei vääristyis tossa avatarissa
smile_org.gif

Ai niin, pitikö tässä selittää omasta avatarista? Noh, taustalla giksun logo ja päällä jotakuinkin meikäläisen näkönen heebo. Ainakin noin hiusten ja päähineen osalta.

Back