Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kyllä juuri samaa mieltä! Vaikka on noita uusiakin malleja tullut testailtua niin ei ole käynyt mielessäkään vaihtaa pyörää. Toivottavasti kuitenkin lähivuosina tulisi vastaava malli Kawalta, kun kuitenkin joutuu joskus tuosta luopumaan.Onneksi kerkesin ostaa oman palani historiaaPari kesää on tullut nyt ajettua reissua, rataa ja työmatkaa enkä ole vielä kyllästynyt eikä pyöräkuumetta ole tuon vekottimen jälkeen ilmennyt. Lääke on löytynyt!![]()
![]()
Helvetin siisti mopohan se on! Ei mahdoton ajatus että ois seuraavana ostoslistallaMun mielestä 12r ulkonäössä ei oo mitää vikaa..ehkä parhaimman näkönen pyörä mitä on koskaan tehty!Mulle vaan väärä merkki.....![]()
12R on komia ja paras. Eikohan se suurin syy Busaa pienempiin myyntilukuihin ollu se ettei se ny kaikissa testeissa ollukkaan sita nopeempi. Saaste-ja melurajojen takia jouduttiin liikaa pudottaan huipputehoja jne.--
Markkinoita siis on ja luulen että 12R:än suurin kompastuskivi aioinaan oli ulkonäkö.
Onnea!ekan kerran kun 12R:n nain niin tiesin etta se on siina.
Ei, jenkeissä se on ZX-14 mut ärrää ei ole perässä. Samoin kuin ZZ-R 1100 on siellä ZX-11.Eikös tuota ZZR1400:sta kutsuta muualla ZX-14R:ksi?
On mulla ollut monta vuotta sellainen.zx-14r?![]()
Ei ole vielä moista näkynyt....
Pitikö tähänkin keskusteluun vetää busa mukaan?...eläköön maailman nopein moottoripyörä,