Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama mies, hah viimekaudella mua ei vissiin bongattu kertaakaan ja nyt ekasta päivästä alkaenEilen tulit vastaan sateessa siinä lahnuksen tiellä ja tänään kun olin pyörää hakemassa niin musta monsteri oli klaukkalan tebikselläKlaukkalaa ympäri ajeltu eilen ja tänään noin 60km yhteensä. Eilen alko kausi kun Ducatilta / Hailacilta hain itelle 05vm Monsterin. Nyt kotona pysähdys ja kohta takasin tien päälle. ps. Eilen oli kylmä ja märkä mutta pakko oli päästä ajamaan vaikka vettä tuliki ku saavista kaataen.![]()
![]()
Tulin ilmeisesti sinua vastaan tänään 2 kertaa kuonomäentiellä, molemmilla kerroilla olin auton ratissa vaikka pyörälläkin tänään ensimmäiset kilometrit tuli ajettua.Klaukkalaa ympäri ajeltu eilen ja tänään noin 60km yhteensä. Eilen alko kausi kun Ducatilta / Hailacilta hain itelle 05vm Monsterin. Nyt kotona pysähdys ja kohta takasin tien päälle. ps. Eilen oli kylmä ja märkä mutta pakko oli päästä ajamaan vaikka vettä tuliki ku saavista kaataen.![]()
Hyvin paljon mahdollista, nyt kahdessa päivässä tullut mittariin 130km ja lähinnä nurkka ajosta. Kuonomäentietä tosiaan suhattu päästä päähänTulin ilmeisesti sinua vastaan tänään 2 kertaa kuonomäentiellä, molemmilla kerroilla olin auton ratissa vaikka pyörälläkin tänään ensimmäiset kilometrit tuli ajettua.Klaukkalaa ympäri ajeltu eilen ja tänään noin 60km yhteensä. Eilen alko kausi kun Ducatilta / Hailacilta hain itelle 05vm Monsterin. Nyt kotona pysähdys ja kohta takasin tien päälle. ps. Eilen oli kylmä ja märkä mutta pakko oli päästä ajamaan vaikka vettä tuliki ku saavista kaataen.![]()
Ei mullakaan, piti vain vähän lämmitellä pyörää, mutta se kasvoi muutamaksi kilometriksi kun kävin ilmanpaineet tarkistamassa...hyvin jenkaa.ei ollut tarkoitus, mutta pikkulenkki tuli heitettyä kun oli 10c, aurinkoista ja tietkin suurelta osin kuivia.