• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko ajokausi 2011 alkanut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sammy76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kyllä, kyllä...
smile_org.gif
tänään alkoi reippaasti.

tänään kuopion ympäristössä 130 km,vastaan tuli muitakin mopoilijoita eli morotella sai
062802jumpie_prv.gif

kuulkaapas tytöt ja poijjaat,seon ajokausi nyt !!!!
062802moto_prv.gif

Tänään se alkoi, ensimmäinen oikea ajokausi. Ensimmäisellä oikealla mopolla. Mieletön tunne! Vaikka onhan tässä vielä paaljon opeteltavaa..

ps. Ja eka viesti tänne.

Kyllä, piti käydä vain pieni korttelikierros tekemässä ja kuulostelemassa josko se pyörä vielä pitkän talven jäljiltä toimii, mutta unohdinkin tietty tallin avaimen autoon - ja autohan oli tallissa - joten piti lähteä vielä hakemaan vara-avainta 10km päästä... siellä sitä sitten hytistiin nakit jäässä, kun ei ollut niin pitkään lenkkiin varautunut. 40km tuli silti vain ajettu.

Kaikesta huolimatta hyvä mieli, pyörä toimi ja tästä kaudesta tulee vielä mahtava...  
buttrock.gif

Tänään alkoi,

9 Vuotta aikaa, kun viimeksi 2pyöräsellä ajanut.

Oli kivaa vaikkaikin vähän viileää.

Tekis heti mieli mennä uudestaan  
062802moto_prv.gif

Ainakin omiin tarpeisiin löytyy rutkosesta potkua.

Tänään tuli heitettyä sellanen puolentoistatunnin lenkki. Kilsoja en kattonu ku oli nii lystiä
062802jumpie_prv.gif

Klaukkalaa ympäri ajeltu eilen ja tänään noin 60km yhteensä. Eilen alko kausi kun Ducatilta / Hailacilta hain itelle 05vm Monsterin. Nyt kotona pysähdys ja kohta takasin tien päälle. ps. Eilen oli kylmä ja märkä mutta pakko oli päästä ajamaan vaikka vettä tuliki ku saavista kaataen.  
062802moto_prv.gif
Eilen tulit vastaan sateessa siinä lahnuksen tiellä ja tänään kun olin pyörää hakemassa niin musta monsteri oli klaukkalan tebiksellä :-)
Sama mies, hah viimekaudella mua ei vissiin bongattu kertaakaan ja nyt ekasta päivästä alkaen
biggrin.gif
(viime kesänä kirkkaan vihreä faitteri kawa)

Tänään hain pyörän säilöstä kotio illalla kasin aikaan. Vähän rupes jo viilenemään mutta ai että, nousi suupielet ohimoille asti kypärän sisällä ku pääs avaamaan
smile_org.gif

Tänään alkoi myös minun ajokausi Torniossa, eipä näkynyt muita pyöriä liikkeellä ainakaan illalla töiden jälkeen, hieno fiilis.

Klaukkalaa ympäri ajeltu eilen ja tänään noin 60km yhteensä. Eilen alko kausi kun Ducatilta / Hailacilta hain itelle 05vm Monsterin. Nyt kotona pysähdys ja kohta takasin tien päälle. ps. Eilen oli kylmä ja märkä mutta pakko oli päästä ajamaan vaikka vettä tuliki ku saavista kaataen.  
062802moto_prv.gif
Tulin ilmeisesti sinua vastaan tänään 2 kertaa kuonomäentiellä, molemmilla kerroilla olin auton ratissa vaikka pyörälläkin tänään ensimmäiset kilometrit tuli ajettua.

062802moto_prv.gif
Tulin ilmeisesti sinua vastaan tänään 2 kertaa kuonomäentiellä, molemmilla kerroilla olin auton ratissa vaikka pyörälläkin tänään ensimmäiset kilometrit tuli ajettua.
Hyvin paljon mahdollista, nyt kahdessa päivässä tullut mittariin 130km ja lähinnä nurkka ajosta. Kuonomäentietä tosiaan suhattu päästä päähän
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

Tässä sen enempää ala moralisoimaan, ihmetyttää vaan..
Jollain on ihmeen kova polte saada korttinsa kuivumaan jo tässä vaiheessa ajokautta..
omg.gif

Eilen klo. 18 maissa Vantaan-Keravan rajalla, vanhalla Lahdentiellä. 60 rajoitus, suojatietä, risteysaluetta.. Varovasti arvioidenkin vähintään puolitoista sataa lasissa - tuskin riittikään..

Ei vielä, takaiskarin laitto vielä ja parempia ajokelejä odotellessa. Toki kateellisena eilenkin kuolasin ku Kuopiossa paljon pyöriä liikenteessä.

Back