• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko can am moottoripyörä

Onko can am moottoripyörä -

• Ei ole

Ääniä: 10 83,3%
  • On

Ääniä: 2 16,7%

• Ääniä yhteensä
    12
Morjestelun puolesta asialla ei ole merkitystä, vastaan aina jos mulle morjestetaan  
biggrin.gif
Pari kertaan olen morjenstanut näin ->
buttrock.gif
kun on tullut vastaan, oli se sen verta hauska vekotin kun koeajolla kävin
smile_org.gif

Pitäisikö olla vai olla olematta? Onko pintaliitäjä lentokone, maakulkuneuvo vai vene? Saako niitä morjestaa? Pitäiskö spydereille näyttää keskaria kun ne on wimppejä kun ne ajaa kolmipyöräsellä? Mitäs jos jokainen tekis sitä, mikä hyvältä tuntuu? Vaikka toisaalta, onhan se hyvä, jos voi edes jossain olla toista parempi.

minkäslaiset vakuutukset tuo vehje vaatii, onko pyörään vaiko autoon verrattava kampe niiden puolesta..?

Ei se nyt moottoripyörä ole mutta varsin vekkuli laitos. Jos olisi tarpeeksi ylimäärästä niin voisihan sellaisenkin talliin hankkia.

Minulle moottoripyörä tarkoittaa kaksipyöräistä moottoroitua ajoneuvoa, jossa on sopivan kokoinen kone.

Can am ja triket samaa kastia. En morjestele vastaa tullessa sillä en pidä moisia apupyöräviritelmiä moottoripyörinä

On toi tietty hyvä sellaisille joilla ei ole A-korttia tai ei oikein uskalla moottoripyörällä ajaa, vaikka pienen kokonsa vuoksi. Mutta mä näkisin sen enempi vaihtoehtona tieliikennemönkijälle kuin prätkälle. Vaikka mönkijä onkin ympärivuotinen lelu.

Hyvä silti että on vaihtoehtoja. Hauska toi Spyder voi olla kuin mikä. Omalla tavallaan. Moottoripyörä se ei kuitenkaan ole.

Spyder on vaikea mieltää mp:ksi. Enemmän se on pyörille nostettu kelkka. Sivuvaunupyörä on, jos perustana on oikea mp eikä mikään takamoottorihäkkyrä ranskalaiseen malliin. Sama koskee trikea eli jos perustana on oikea mp.

Eilen koeajoimme Spyderin. Tehokas se on. Huiput rajoitettu kahteensataan. Omasta mielestäni ajettavuudeltaan kuin moottorikelkka/auto. Aika kaukana prätkästä kuitenkin
biggrin.gif
. Kaikki absit, luistonestot jne. siitä löytyy. Mutkapätkällä outo ajaa, kun kallistuu väärään suuntaan tai ei kallistu ollenkaan?? Ei kyllä ole missään mielessä prätkän korvikkeeksi.

Back