• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko mitään mieltä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karvari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

karvari

New member
Tuli tässä mieleen että milloinkahan se ihminen on tyytyväinen.
Olen aloittanut nämä mp - hommat 25 v. sitten, sitä ennen mopotouhut 60 - 70 luvun taitteessa ja mieleen nousee ajatus kun näitä juttuja täällä lukee kaikenmaailman tehoista että kuinka moni osaa TODELLA hyödyntää nämä tehot. Teho on sinänsä ihana asia esim. ohittaessa, josta nautin suuresti mutta onko mitään järkeä hakea absoluuttista huipputehoa nykyvehkeistä kun likimain normaalit riittää mihin vain....?

Väännöllähän sitä pyörää ajetaan
wink.gif
mutta radalla ne huipputehotkin on mukavia, kun kierrosalue on laaja.

Siinä oot aivan oikeassa, vääntöon must. Omassa mopossa on 116 ja se riittää mulle. Paranee kuulemma vielä jonkunverran kunhan keretään suuttimet vaihtaa. Iso kiitos Earthille, taitaa olla orgin asiallisin jätkä....

Siinä oot aivan oikeassa, vääntöon must. Omassa mopossa on 116 ja se riittää mulle. Paranee kuulemma vielä jonkunverran kunhan keretään suuttimet vaihtaa. Iso kiitos Earthille, taitaa olla orgin asiallisin jätkä....
Voi v.... Ensin laitat tällaisen kukkahattutopicin pystyyn ja sitten kehut nuoleskelet kaveria, kun se on VIRITTÄNYT sun jo nyt 16 turhalla hevosella varustettua mopoa. Eikä siinä vielä kaikki. Dynojetin suutinsatsilla saat siihen vielä 5 mainitsemaasi turhaa hevosvoimaa lisää.

joo, kyllä siinä mieltä on, 116 hepalla ei paljon snakarilla saa respectiä.

se jolla on tehokkain pyörä on kovin kuski. Kato mulla on pitempi kun sulla syndrooma
cool.gif

062802moto_prv.gif

Ei ole siis mitään mieltä, mutta h*lvetin kivaa se vaan on kun löytyy runsaat 150 heppaa takapyörältä.
tounge.gif

Miksi kaikessa pitäisi olla järkeä?? Muutenhan elämä olisi aivan hlvetin tylsää...

Miksi harrastaa seksiä kortongin kanssa kun kuitenkaan niin ei tule jälkikasvua? turhaa hommaa?
tounge.gif

elämän suuria kysymyksiä, miksei jää kotiin ja istu pimeässä.?

Meitsin pointti nro 1: Moottoripyöräilyssä ei ole mitään järkeä! Ei edes puolella hevosvoimalla, joten järkeen yleensäkin on ihan turha vedota mopoiluhommissa.

Ja nro 2: Mitä hittoa se tarkoittaa se sellainen "tehon hyödyntäminen"? Aina kuulee sanottavan, ettei sellaisia tehoja voi "hyödyntää"... mitä se tarkoittaa? Minä väännän tupin nurin ja kyllä se 113,9 hp takarenkaalta hyödyntyy, ja hyvältä tuntuu. Kyllä mää luulen että se 116 takarenkaaltakin "hyödynnettäisiin". Ja kunhan sen Muzzyn kokoputkiston saan alle, niin kerron sitten kuinka paljon siitä ylimenevistä jää hyödyntämättä!
tounge.gif

Opinions are like assholes. Everybody's got one and they smell like shit
cool.gif

Sopiiko ?

Onhan se helvetin kivaa, kun omassa pyörässä on enemmän kilowatteja kuin toisilla on autossa hevosvoimia..
Mitä järkeä siinä on? Vaikea sanoa.. mutta ei se järki, vaan se saatanan tunne!!

se on vaan niin että aina ku saa tehokkaamman pelin alle niin tuntuu vähän aikaa kivalle mutta sitte kun siihen tehoon taas tottuu niin alkaa tuntumaan että miltähän tuntus jos sais vaikka 20 hp lisää.
buttrock.gif

Kyllä moposta täytyy vähintää 160 heposta irrota, ei se kyllä riitä, mut tuntuu jo hyvältä.
biggrin.gif

Onhan se jo niin monesti todettu, että koskaan ei ole liikaa tehoa... joskus alkaa tuntumaan että voisi olla lisää. Mehän kyllä ilomielin otetaan vastaan valmistajien tehonlisäykset... joillekkin ei nekään riitä.

Itse olen tuolla "tussulla" ajellessani tullut siihen johtopäätökseen, että jotain 100 sekä heppoja että nyyttonmetrejä olisi soppelisti...  
062802moto_prv.gif
(ainakin vähän aikaa  
tounge.gif
) Sellaisia ei noilla yläkireisillä pikkumoteilla saa.

Back