Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle kävi samalla tavalla...Vastasin kyllä, mutta tarkoitin ei.![]()
Ai ihan itte?mun avatar on mun! Ihan itse käännetty sivulta X ja hieman muunneltu...
Tuskin kukaan muu haluaa sinisilmäistä sutta... (huom: ON olevinaan susi, ei husky...)![]()
Ai ihan itte?mun avatar on mun! Ihan itse käännetty sivulta X ja hieman muunneltu...
Tuskin kukaan muu haluaa sinisilmäistä sutta... (huom: ON olevinaan susi, ei husky...)![]()
![]()
Niin minäkin..mä luulin että se avatar-lista on semonen josta voi valkata ittelleen jonkun...ei tullu mieleenkään et varastan... olen blondi, kyllä![]()
No aika helposti sen saa. Kuka tahansa jolla on pääsy johonkin quotaan, joko omaan kotisivutilaan tai johonkin netin 'ilmaiseen' kotisivusaittiin voi tuon ottaa käyttöönsä parilla hiiren klikkauksella.sanoi:Senpä takia tein omasta valokuvastani photoshoppailemalla tuon ikonin, joka mulla nyt on käytössä (olen siinä siis ihan itse) ja laitoin sen omaan kotisivutilaani, jolloin muut ei sitä niin helposti saa.