• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko oikein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lake
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko oikein - Käyttää toisten avatareja?

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

• Ehkä

• Ääniä yhteensä
    0
tounge.gif
mun avatar on mun! Ihan itse käännetty sivulta X ja hieman muunneltu...
biggrin.gif
Tuskin kukaan muu haluaa sinisilmäistä sutta... (huom: ON olevinaan susi, ei husky...)

Omasta mielestä saa käyttää samoja jos ne on niitä 'julkisia' kuvia mitä tuolta orgin palvelimelta löytyy. Itse nimittäin ainakin jaksoin nähdä vaivaa ja väsätä oman mitä varmasti ei muilla ole mutta osa sitä ei jaksa tehdä ja ne valkkaa sit ne kuvat tuolta listasta ja niissä sit tulee samoja monille. Mahdollisimman sekavasti selitetty
biggrin.gif

Mullekin kävi niin, että eka tekemäni avatar joutui yleiskäyttöön ja on siinä vieläkin. Tein uuden ja paremman ja sijoitin sen orgin serverin ulkopuolelle. Näin avatar on omissa käsissä, jos sitä joku alkaa plagioida niin filun nimi vaan vaihtoon ja kaverille ei jää mitään käteen, pelkkä rasti
smile_org.gif

Eli en kannata tuota kopiointia. On hyvä, että käyttäjän tunnistaa jo avataresta. Parantaa foorumin luettavuutta.

No omani nappasin ylen sivulta ja kopsasin orgin serverille.

Kyllähän joku muukin sitä näyttää käyttävän, en ole vielä viitsinyt asiasta mainita.

Harmi sinänsä, ei ollut ihan helppo löytää
033102ass_1_prv.gif

Joo, enkä kannata avattarien kopiontia. Tosin tuolta yleisestä listasta on vähän hankala tietää mitkä on käytössä, mitkä ei.

Senpä takia tein omasta valokuvastani photoshoppailemalla tuon ikonin, joka mulla nyt on käytössä (olen siinä siis ihan itse) ja laitoin sen omaan kotisivutilaani, jolloin muut ei sitä niin helposti saa.

Mut mitäs jos kysymys kuuluukin niinku mä sen ensin luin:"Onko oikein käyttää muiden alusvaatteita?"
biggrin.gif

Arvakkaas pari kertaakuka tual on! Siinä voi kopiointihalut hälvetä kun selkii että itte xjrrrrräyh eikä mitään tomppacruise...
biggrin.gif

öö...jos mä olen varastanut jonkun avattaren, se joku on hyvä ja ilmoittautuu
biggrin.gif

..mä luulin että se avatar-lista on semonen josta voi valkata ittelleen jonkun...ei tullu mieleenkään et varastan... olen blondi, kyllä
blush.gif

ja koskaan ei ole itellä niin paljoa aikaa/viitseliäisyyttä että oman muokkaisin...pitäis kai.
nixweiss.gif

Joo vois olla ihan hyvä että kukaan ei ota tuolta listalta yhtään avataria, tai tietenkin se joka sen on sinne laittanut
biggrin.gif

Itsellä ei ole levytilaa, jos olisi niin tietenkin pitäisin sen siellä mutta kun ei.

Noille avattarille vois olla kaks mappia, yleiset ja henk.koht.

Kaikilla ei tosiaan oo levytilaa ja tuo selkeyttäis tilannetta. Ei tulis näitä "varkauksia".

Itsekin aikanani valkkasin avattaren listasta, kun luulin niiden olevan siellä sitä varten
confused_orig.gif
. Sain muistaakseni kyllä viestin kuvan alkuperäiseltä "omistajalta", mutta positiivisessa mielessä... Eihän tuota kukaan muukaan ole kehdannut ottaa käyttöön ja kuvastaahan se täydellisesti ajatusmaailmaani...
biggrin.gif

Voisihan sen tilalle muuttaa kuvan siitä todellisesta omasta Vespastani, mutta kun ei ole tarjolla tällä hetkellä kuin irto-osien kuvia
sad_orig.gif

Mun avatar on onneks pysynyt ihan omana, jostain sivulta sekin on källitty ajat sitten ja muokattu omanlaiseks... Omalla kotisivutilalla turvassa, joten ei niin helposti "vahingossa vietävissä".

Kannatan kans tuota erottelua julkisiin ja yksityisiin avatariin.. Erillisiä listoja siis..  
thumbs-up.gif

sanoi:
Senpä takia tein omasta valokuvastani photoshoppailemalla tuon ikonin, joka mulla nyt on käytössä (olen siinä siis ihan itse) ja laitoin sen omaan kotisivutilaani, jolloin muut ei sitä niin helposti saa.
No aika helposti sen saa. Kuka tahansa jolla on pääsy johonkin quotaan, joko omaan kotisivutilaan tai johonkin netin 'ilmaiseen' kotisivusaittiin voi tuon ottaa käyttöönsä parilla hiiren klikkauksella.

En ole itse suunnitellut omaa avatariani, senhän kaikki tietää. Kukapa 70-80 luvulla syntynyt mies (tai nainen, kuitenkin yleisimmin mies) ei olisi tuota piirrelyt koulun pulpettiin.
Kuvastaa omaa nickkiä kuitenkin sen verran hyvin, ettei varastaminen toista hirveästi hyödytä...
wink.gif

Avattaresta katson itsekkin ketkä on kirjoitellut, eli en suosi avattaren pöllijöitä
veryangry.gif
Onneksi tuo Transalp on sen verran harvinainen pyörä, ettei tuo monelle kelpaiskaan
tounge.gif

Back