• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko oikein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lake
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko oikein - Käyttää toisten avatareja?

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

• Ehkä

• Ääniä yhteensä
    0
Mä ainakin otin tuolta listalta kun löytyi sama pyörä ja samanvärinen kuin mulla. Jos joku tykkää kyttyrää niin
033102bebe_1_prv.gif
En edes tiedä miten avatar tehdään eikä kiinosta.

Muuta avarattaren tiedostonimeä 10min välein niin ei paljo pöllitä, ainakaan linkittämällä.

Omani olen nähnyt olevan muilla käytössä...
Harmi sinällään, kun tosiaan sen perusteella usein saatan etsiä esim. omaa kirjotustani jostain, jos tulee muokkauksen tarvetta tms... Ja niin guru en koneiden kans ole, että oisin sen osannu muualle pistää..
withstupid.gif

Toiselta sivustolta sekin on otettu, mutta tällä sivustolla en sitä nähnyt ennenkuin se oli itsellä käytössä...

Muuta avarattaren tiedostonimeä 10min välein niin ei paljo pöllitä, ainakaan linkittämällä.
Oletkin näköjään näin tehnyt :)

Joo ei munkaan mielestä pidä pölliä toisen kuvia, eri asia sitten tälläiset yleiset kuvat, esim pyörän merkki/logo.

Mullakin toisaalta on melkein tähän yleis-kategoriaan menevä, vaikka tarkkasilmäiset voivatkin huomata kuvan itse otetuksia ja Haukilahden vesitornin heijastuvan tankista.

Ei ole oikein. Kyllä avattaren pitää olla henkilökohtainen niin kirjoittajan tunnistaa jo siitä.

Onneksi oma sijaitsee eri palvelimella niin kukaan ei pääse nussimaan mun vesisikaani.

Testaampa, eli oli vähän aikaa toi vesisika tossa avattarena, joten ei se ole se varastaminen sen vaikeempaa kun ottaa vaan haluamastaan avattaresta ominaisuudet ja kopsaa omiin asetuksiinsa.
033102bebe_1_prv.gif

Testaampa, eli oli vähän aikaa toi vesisika tossa avattarena, joten ei se ole se varastaminen sen vaikeempaa kun ottaa vaan haluamastaan avattaresta ominaisuudet ja kopsaa omiin asetuksiinsa.
033102bebe_1_prv.gif
Iso paha setä nussi mun vesisian! Mä kerron modelle!
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Joo, eihän se varastaminen vaikeaa ole, mutta jos joku niin tekee niin tiedoston nimeä voi vaihtaa helposti ja sitten lakkaa toimimasta, aivan kuten joku tässä ketjussa jo mainitsikin.

Back