Ron Jeremy
New member
Mä ainakin otin tuolta listalta kun löytyi sama pyörä ja samanvärinen kuin mulla. Jos joku tykkää kyttyrää niin
En edes tiedä miten avatar tehdään eikä kiinosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletkin näköjään näin tehnytMuuta avarattaren tiedostonimeä 10min välein niin ei paljo pöllitä, ainakaan linkittämällä.
Kyllä pitäisi olla sieluton ja kylmä rikollinen joka julmasti riistäisi ihmiseltä hänen tunteen ja ajatuksen symbioosina syntyneen hauraan kollaasin...Olkaa hyvä, saa ottaa, jos kelpaa![]()
Kannatetaan! Uudet ei välttämättä tiedä, että listassa olevat avattaret ovat jonkun omia.Noille avattarille vois olla kaks mappia, yleiset ja henk.koht.
Kaikilla ei tosiaan oo levytilaa ja tuo selkeyttäis tilannetta. Ei tulis näitä "varkauksia".
Iso paha setä nussi mun vesisian! Mä kerron modelle!Testaampa, eli oli vähän aikaa toi vesisika tossa avattarena, joten ei se ole se varastaminen sen vaikeempaa kun ottaa vaan haluamastaan avattaresta ominaisuudet ja kopsaa omiin asetuksiinsa.![]()