• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko rahaa ajella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikun lisää leluja vaan. Kulutusta, kulutusta, sillä ne lamat torjutaan.
Joo tilataan mopoon lisää palikkaa ulkomailta.

Nii ja itse kysymykseen on rahaa ainakin toistaiseksi. Mopo on maksettu ja vakuutukset on maksettu vuodeksi eteenpäin että eiköhän sitä ensi kesänäkin ajella jos en sitten katkee totaalisesti  
nixweiss.gif

Taitaa aika kullata muistot.
Jos yhtä syvään mutaa sukelletaan, kun 90-luvulla, niin aika moni näiltäkin sivuilta putoo pois. (minä) Sitä kun aletaan miettiä millä rahalla pennuille ostetaan leipää vai ajetaanko mopolla.
Jotta eiköhän sovita, että mitään LAMAA EI TULE.
+ 1
Alkaa kohta ketutttaa tämä ainainen jauhaminen lamasta, media oikein lietsoo näitä näkymiä. Kohta kukaan ei uskalla ostaa yhtään mitään.
mad.gif

Mutta sovitaan että kaikki menee hyvin talaudellisesti ja laitetaan raha kiertoon vaikka nyt esim. mp-osiin
cool.gif

Naurattaa kyllä nämä iltapäivälehtien otsikot, joka päivä hehkuttavat että huomenna on kauhun päivä, talous romahtaa jne jne jne. Silti kummasti olen aamulla mennyt töihin, kauppa käy kuten ennenkin ja palkka tulee tilille samalla lailla? Ei vaikuta luultavasti paljoakaan minuun tämä tuleva lama, mutta saanpahan ainakin nostettua itseni suoraan yläluokkaan kun muut eivät ehdi vouhottamiseltaan töitä tehdä
biggrin.gif

Ainoa asia joka pitää päänupin koossa on prätkä. Muuten tässä olis jo nöyrtynyt vastoinkäymisten alle. Lamaa ei tule, pelkkää propagandaa. Kuluttaa vähemmän kuin kotilo. Saa raitista ilmaa. Ei pääse lihomaan kun pitää mahtua nahkoihin. Ne rahat menis kuitenkin turhempaan, niin ne meni ennenkin.
Ei tule alkoholistia kun täytyy ajaa. Tässä oli niin paljon + että moottoripyöräily minulle on terve vaihtoehto  
inlove.gif
+1

En usko kovinkaan suuriin muutoksiin jokapäiväisessä elämässä.
Totta kai ne jotka ovat pelanneet osakkeiden kanssa upporikasta
tai rutiköyhää tämä pankkialan kriisi vaikuttaa.
Jotenkin on aivan eri tunnelma kuin 90-91 kun lama
iski täydellä voimalla suomeen.
Meillä vissiin osattiin otta opiksi pankkien suhteen kun me veron-
maksajat maksettiin pankkien toilailu ulkomailla 90 luvun aikana.

hitto kun oliskin mahdollista luopua koko peltilehmästä, mutta perheellisenä ei onnistu, tai elämä menee liian hankalaksi. Pärrällä on pirun vaikea hakea 4 kassilista ruokaa kaupasta ja muutenkin noita matkakilometrejäkin kertyy ihan kiitettävästi myös talvella.

Toisessa elämäntilanteessa myisin auton huis vithuun ja ajaisin vain pärrällä / fillarilla talvisin. Nyt näin.

Mutta melkoinen tilanne pitää tulla, ennen kuin pyörästä luopuisin. Muista jutuista voin tinkiä (paitsi lapsien kohdalla mistään), omalla kohdalla siis, mutta pärrästä en tingi.

Kyllähän tuo silti pistää nykyinen kansantalouden tilanne mietityttämään. Onneksi töitä tuntuisi riittävän ainakin omalla kohdallani, joten eiköhän tästä selviä.

- P

Hä, ai mikä lama
biggrin.gif
missä, kenellä? No tottakai sitä enskesänäkin päästellään *pitää koputtaa puuta, kop kop*!
Itestähän se vaan on kiinni miten asiansa järkkää
tounge.gif

Kenpä tietää sen? En mä ainakaan noin pitkälle suunnittele elämääni. Lapsen mieli on muuttuvainen ja tokas mistä mä tiedän riittääkö elinpäiviä nuin kauas.

Olettaisin kuiteskin ajavani ja jos oikeen innostun tässä, niin päivitys tuoreempaan Bussukkaan

Trokaan kotilon hiivattiin, ja ympäri vuoden mopolla, HD kyl kulkee talvellakin, kuka möis turkin ja karvareuhkan
sport05.gif

Ei sitä rahaa nytkään ole ja ajellaan silti.
crazy.gif

Kellä on eniten leluja kuollessaan, voittaa!
062802jumpie_prv.gif

Itse kuulun siihen sukupolveen jota se 90-luvun lama tosiaan kouraisi ja kunnolla. Moni veti itsensä kiikkuun ja osa dokasi aivot
tai hengen pihalle. Jotkut ymmärsivät tehdä viisaampaakin. Tämä
nykyinen tilanne ei ole mikään lama, siinä vaiheessa, kun kukaan
ei osta mitään, menevät asiat päin vi....a. Eiköhän vaan ajella ja
matkustella mahdollisuuksien mukaan, niin pyörät pyörivät talous-
elämässäkin. Totuus on luultavasti kuitenkin se, että esim. mat-
kailu vaikkapa ulkomailla ajaen, on ensi kesänä paljon halvempaa
kuin menneenä. Sitäpaitsi jos näyttää siltä, että pelien hinnat pu-
toavat, remontoi vanhaa. Maahantuojilla ei ole varaa ainakaan
nostaa uusien pyörien hintoja, joten välirahakauppana homma
etenee kuten ennenkin.

Moottoripyörä vaihtuu uuteen näillä näkymin viikon päästä. Älkää antako keltaisen lehdistön lietsoa itseänne paniikkiin.

Nyt ei ainakaan ole, täytyy talveksi mennä töihin ja kustantaa ensi kesän mopoilut
biggrin.gif
1000e menee jo vakuutuksiin ja venttiilien säätöön..hui ku on oikeestikkin kallista.

Ens kesänä ajellaan vaikka millainen lama tulisi.

Vai vielä lama. Kele...

Rahoitusyhtiökin muisti just kuukausittaisella laskulla, eli kulkupeli on maksettu vasta ensi kesänä.

Joten ajot jatkuu myös ensikaudella.

062802moto_prv.gif

Eheei lama mua pysäytä. Samalla lailla se elämä jatkuu kuin tähänki asti. Pitäskö tappaa puolet omasta elämästään vain siks ku maailmalla sattuu raha pyörii heikosti vähä aikaa?

HELL NO!
buttrock.gif

Back