• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onnea rautaperseille!

Paikkojen puutumista korjattiin ajon aikana. Itse löysin 4 eri asentoa jaloille, 2 normitapeilla ja 2 eri tapaa pitää kinttuja takatapeilla, se vaarallisin mutta mukavin asento oli pitää jalat takana nilkka takatapin päällä, ei saa kovin nopeesti jalkaa sieltä pois mutta selkä rentoutuu.

Kaikista pahin pätkä oli joko Kautokeinosta Kaarasjoelle tai taas rajalta Inariin. Edellinen muuten ihanaa mutkatietä mutta väsyneenä aivan vittumaista kun vielä aurinko paistaa matalalta suoraan silmien kautta takaraivoon. Ja jälkimmäinen sen tylsyyden takia, ei meinannut kaista riittää kun rupes ajo heijaamaan, meinas nukahtaa...

Sanoisin vastauksena: väsymys tuo aika erikoisia aistiharhoja
crazy.gif
Luin vain tätä lautaperseen omaa kirjoitusta ajosta.Minä ainakin sain siitä tietyn kuvan turvallisesta ajamisesta.
Mikään saavutus nuo kilometrimäärät eivät vielä ole.Se että se pitäisi suorittaa tietyssä ajassa ja tietyllä nopeudella ei vain ole minusta mitenkään älyllistä.
Lue lainattu teksti,äläkä rupea selittämään.
Luin lainauksen, en selitä. Kuka on lautaperse?

Entä millä nopeudella mielestäsi voi ajaa vaarantamatta liikenneturvallisuutta?
Jos kysyt minulta, niin minä en määrittele nopeusrajoituksia, ainoastaan yritän noudattaa niitä (mikä on samalla oma panokseni olemaan vaarantamatta liikenneturvallisuutta), mieluummin vielä niin että koitan ajaa kulloinkin sopivaa tilannenopeutta, mutta niinhän me kaikki!
smile_org.gif

Ainiin, entä omasta mielestäsi?
Kysymykseni kohdistui nimimerkille lippa, vaikka se ei ehkä ollut selkeästi viitattu.
Omasta mielestäni rautaperseajo oikein toteutettuna on turvallisempaa kuin hurjastelu liikentessä.

Entä millä nopeudella mielestäsi voi ajaa vaarantamatta liikenneturvallisuutta?
Jos kysyt minulta, niin minä en määrittele nopeusrajoituksia, ainoastaan yritän noudattaa niitä (mikä on samalla oma panokseni olemaan vaarantamatta liikenneturvallisuutta), mieluummin vielä niin että koitan ajaa kulloinkin sopivaa tilannenopeutta, mutta niinhän me kaikki!
smile_org.gif

Ainiin, entä omasta mielestäsi?
Kysymykseni kohdistui nimimerkille lippa, vaikka se ei ehkä ollut selkeästi viitattu.
Omasta mielestäni rautaperseajo oikein toteutettuna on turvallisempaa kuin hurjastelu liikentessä.
Kun nyt selvisi että minulle oli aikaisemmin kysymys esitetty niin vastaan:En katso vaarantavani tieliikennettä vaikka ajaisin yli 300km/h jos kyseisellä tiellä suomessa ei kertakaikkiaan ole muita eikä sinne ole tulossakaan ketään muita tienkäyttäjiä.Jossakin ulkomailla en vaaranna ainakaan viranomaisten mielestä tieliikennettä ajamalla sen minkä kulkee vaikka olisi runsaastikin muita tienkäyttäjiä.
Tilannenopeuden ymmärtäminenhän on aivan eriasia kuin kuinka kovaa voi ajaa.
Sitten oli vielä jossakin jotain "hurjastelu liikenteessä".Mitä se on?Ajoa poikkeavalla nopeudella muun liikenteen seassa vai.

Luin vain tätä lautaperseen omaa kirjoitusta ajosta.Minä ainakin sain siitä tietyn kuvan turvallisesta ajamisesta.
Mikään saavutus nuo kilometrimäärät eivät vielä ole.Se että se pitäisi suorittaa tietyssä ajassa ja tietyllä nopeudella ei vain ole minusta mitenkään älyllistä.
Lue lainattu teksti,äläkä rupea selittämään.
sait mut vähän harmistumaan mutta mikäs siinä jos se kivalta tuntuu. Lähden taas reissuun, joten

<span style='color:red'>talk to the butt  
033102ass_1_prv.gif
</span>

Back