• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onnistuuko parisuhde...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

minsku

New member
Kevät on taas täällä ja kohta maantiet kutsuvat meitä motoristeja!  
062802jumpie_prv.gif
Täällä foorumissa oli kysely, kuinka kukin ajelee kesällä, yksin vai yhdessä. Vastauksista löytyi useampia, jotka sanoivat ajelevansa yksin kun toista puoliskoa ei koko mopoilu kiinnosta.

Itse seurustelin aikoinaan muutaman miehen kanssa, jotka eivät olleet motoristihenkisiä. Sen vuoksi itselläkin tuli oltua muutama vuosi ilman pyörää tai mopokavereita (kun lähes kaikki mopokaverit oli miehiä, olisi se aiheuttanut mustasukkaisuutta). Ja se söi naista!  
ghostface.gif
Joka kevät oli mieletön polte tielle, mutta kun ei halunnut yksin reissata ja rasittaa parisuhdetta.

Nyt on tilanne toinen. Molemmat harrastetaan lajia ja ah, kuinka helppoa on suunnitella kesälomatkin. Ainakin minulle on tärkeää, että on yhteinen harrastus - tai tässä tapauksessa elämäntapa.  
inlove.gif

Miten teillä muilla?

joo naiseni joko tykkää prätkäilystä tai jää kyydistä
et sillai

Oma emäntä tykkää olla kyydissä, mutta viime aikoina on ruvennut vihjaileen että hänkin haluaisi ajaa prätkäkortin
biggrin.gif

Minulla OLI avokki, joka ei suostunut edes istumaan
pyörän kyytiin kun pyörä oli parkissa...puhumattakaan siitä, että olis tullut ajelulle.

No se avokki siis OLI ja MENI ja nyt etsitään seuraa, joka
ei karta pyöriä ;)

vink vink
tounge.gif

Kyllä meillä mennään Yamahan kanssa kahdestaan (siis 2 päällä) kesällä niin paljo ku vaan keretään. Mukavahan se on yhdessä harrastella, yksin pommittelukin käy pitemmän päälle tylsäksi!  
cool.gif
Jospa sitten joskus naikkosellekkin kortti kunhan se ite innostuu, mut siihen asti menee loistavasti näinkin.  
033102beer_1_prv.gif

Kun pyörää olin hankkimassa, oli vaimoke tyytyväinen, että saan hyvän harrastuksen. Nyt kun pyörä on hankittu, on se mustasukkainen mun pyörälle....
biggrin.gif

Anteeksi mun kyynisyyteni, mutta onnistuuko parisuhde ylipäätään? Eikö se ole vähän sama kuin yrittäisi risteyttää koiran ja kultakalan...
shaun.gif

Se, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, toki auttaa suhteen selviämisessä. Mutta se ei ole autuaaksi tekevä asia - olen kuullut että jotkut suhteet missä kiinnostuksen kohteet ovat tykkänään eri, toimivat oivallisesti. Eiköhän se ole lopultakin niistä ihmisistä kiinni.

Meilläkin molemmat harrastetaan lajia, ei ole ongelmaa miettiä mitä tehdään keväästä syksyyn ja aamusta yöhön. Meille elämäntapa kaikkine siihen liittyvine asioineen. Talvella kärvistellään tuiskussa sitten yhdessä ja odotellaan lämpimiä ilmoja.
inlove.gif

Ehkä 50% ajosta tulee ajeltua yksin ja sitten 50% vaimon kanssa... Tykkää olla kyydissa ja olen tässä yrittänyt vihjailla jos ostaisi hänelle oman pyörän, mutta uskallusta ei ilmeisesti ole tarpeeksi...

Se, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, toki auttaa suhteen selviämisessä. Mutta se ei ole autuaaksi tekevä asia - olen kuullut että jotkut suhteet missä kiinnostuksen kohteet ovat tykkänään eri, toimivat oivallisesti. Eiköhän se ole lopultakin niistä ihmisistä kiinni.
Tämä kun tuppaa olemaan aikaa vievä harrastus, niin olisin sitä mieltä että vastapuolen on melko pakko jossain vaiheessa kiinnostua asiasta. Muuten menee sukset ristiin taatusti.

Itse en kuvittelisi pystyväni viettämään suurinta osaa liikenevästä vapaa-ajastani esim. puutarhatöiden parissa, jos ne ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa. On parisuhteen etu, että on yksi yhteinen "suurempi" harrastus ja sitten muita omia vähäpätöisempiä joista ei toisen tarvitse olla kiinnostunut.

Eiköhän se ole lopultakin niistä ihmisistä kiinni.
Jep!
smile_org.gif
Vaimoa ei voisi 2-pyöräiset vähempää kiinnostaa, hyvä että polkupyörään suostuu koskemaan. Silti kimpassa ollaan jo oltu lähempänä 10v kuin 5v ja päivääkään en vaihtaisi pois
062802jumpie_prv.gif
Ehkä ne "yhteiset" harrastukset sitten löytyy kiviseinien sisäpuolelta
wink.gif

no meitsin vaimo oli aluksi hyvin epäluuloinen koko touhua kohtaan. mutta kun menin tekemään pyöräkauppoja ja laitettiin mopo käyntiin niin johan alko homma kiinnostaa
biggrin.gif

ja nyt jo suunnittelee ittelleen nahkapukua

ja meinaa hommata kortin
062802jumpie_prv.gif

Tähän asti on menty avokki kyydissä tai kotona ilman ongelmia, mutta tuleva(t) kesät mennäänkin kahdella pyörällä jos vaan latu alkaa omalla pyörällään naiselleni maistumaan. Ainoaksi pulmaksi saattaa muodostua, että miten nyt perustelen kun haluan yksin lähteä kurvailemaan....
crazy.gif
Ja voipi perherauhakin olla koetuksella, kun alan opettamaan pyörällä selviytymistä kultsille.

kunhan on yhteinen seksiharrastus, loppu luontuu jos on sopeutuakseen. siis, että toinen tykkää persepanosta ja toinen suihinotosta ja näiden pitäisi sitten seurustella, lieneisi suurempi ongelma kuin prätkää tai ei prätkää.

Kun meikäläinen osti pyörän niin vaimo sai koiran, eli molemmilla on hyvä harrastus, tosin toisen harrastus on hitusen kalliimpi kuin toisen
biggrin.gif

Ja kyllähän sitä eukollekin kunnon potta ja puku ostettiin, mutta eipä se niitä kovin montaa kertaa ole käyttänyt. Tosin täytyy sanoa, että kyllähän sitä kusiaisella Gixerillä mieluummin ajelee yksin, kuin kaksin. Olin kyllä varautunut siihenkin vaihtoehtoon, että eukko olisi ihastunut enemmänkin istumaan mukana ja siinä tapauksessa meikäläisellä olisi Busa alla...

Kun meikäläinen osti pyörän niin vaimo sai koiran, eli molemmilla on hyvä harrastus, tosin toisen harrastus on hitusen kalliimpi kuin toisen  
biggrin.gif
Ostin viime viikolla uuden kypärän, vaimo varasi kostoksi koiranpennun. Vastahan niitä otuksia onkin talossa neljä.

Vaimo suhtautuu moottoripyöriin viileän välinpitämättömästi eikä pyri kyytiin. Hyvä näin
biggrin.gif

Emäntä on ihan kiluissaan kyydissä istumiseen
biggrin.gif
eka muijja joka huutaa lissä vauhtia kun paukuttaa meneen mutkatietä jo kovaa vauhtia
tounge.gif

Homman nimihän on nyt se et istuu niin mielellään kyydissä et vituttaa kun ei saa luukuttaa itekseen (kaksiteräinen miekka on taas iskenyt). Eli patistin autokouluun
biggrin.gif
no ihan mielissään se sinne on menossa, fiilistelee jo jotain härö Yamppoja
tounge.gif
biggrin.gif

Back