• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onnistuuko parisuhde...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun meikäläinen osti pyörän niin vaimo sai koiran, eli molemmilla on hyvä harrastus, tosin toisen harrastus on hitusen kalliimpi kuin toisen  
biggrin.gif

Ja kyllähän sitä eukollekin kunnon potta ja puku ostettiin, mutta eipä se niitä kovin montaa kertaa ole käyttänyt. Tosin täytyy sanoa, että kyllähän sitä kusiaisella Gixerillä mieluummin ajelee yksin, kuin kaksin. Olin kyllä varautunut siihenkin vaihtoehtoon, että eukko olisi ihastunut enemmänkin istumaan mukana ja siinä tapauksessa meikäläisellä olisi Busa alla...
Sepä se, kun se koiran pito tulee hiton kalliiksi
biggrin.gif

Joo...yksi mies jäi kun ei antanut ajaa edes korttia
mad.gif

Toinen jäi kun olin ajanut kortin alkoi valittaa että oon liikaa ajamassa
mad.gif

jotta semmosta miestä en enää kattele jolla ei ole prätkää.
tounge.gif

Mun vaimo ei tule hänen mukaansa missään nimessä pyörän kyytiin ja hyvä näin. On tästä mun uudesta harrastuksesta riidelty useampaankin otteeseen. Oikeasti musta tuntuu
että vaimo pelkää mun terveyden puolesta ja se on syy.
Koirat on yhteinen harrastus meidän perheessä.

Meillä ei emäntää voisi vähempää kiinnostaa mun mopoiluni, mutta eipä ole vielä sanomista tullut. Kyllä se mopomessuillekin lähti mukaan ihan sovinnolla, joten antaas katsoa saisiko sen joskus houkuteltua kyytiinkin.

Mä en vain tiedä, että pitäisikö sitä yllyttää lähtemään mukaan vai ajaisinko sittenkin mieluummin yksin...
wink.gif

Kahdestaan ollaan tähän asti ainakin reissattu ja hauskaa on ollut. Nyt on kauniimpi puoleni kanssa ruvennut puhumaan että josko ajaisi kortin... saas nähdä miten käy
eek.gif

Eiköhän se ole lopultakin niistä ihmisistä kiinni.
Jep!
smile_org.gif
Vaimoa ei voisi 2-pyöräiset vähempää kiinnostaa, hyvä että polkupyörään suostuu koskemaan. Silti kimpassa ollaan jo oltu lähempänä 10v kuin 5v ja päivääkään en vaihtaisi pois
062802jumpie_prv.gif
Ehkä ne "yhteiset" harrastukset sitten löytyy kiviseinien sisäpuolelta
wink.gif
Meillä sama juttu, kukaan ei perheessä suostu edes tulemaan kyytiin, mutta ei siitä mitään riitaa ole vuosien varrella saatu aikaiseksi. Sen verran kommenttia tuli tyttäreltä ja pojalta yhtenä päivänä, että kohta on taas se puolivuotis aika kun faijan näkee vaan kääntymässä, noin niinkuin karrikoiden.

Täytyy pyrkiä sitten siihen laatuaikaan kun ollaan yhdessä eikä pelkästään läsnäoloon.

Rehellisesti täytyy myöntää että meillä toi pärrä on aikamoinen parisuhdeongelma
sad_orig.gif
Odotan kauhulla että kun ens.kesänä saan toivottavasti ajettua täyden kauden niin mitkä on vaimon fiilarit sen tiimoilta. Mun kaverilla tuli ero (josta jäi rakas pieni lapsi). Frendini vuokrasi harikan jolla ajoi 1,5 viikkoa ympäri Suomea yksin saadakseen asiat selväksi. On kertonut että oli saatanan hyvä reissu ja sai hommat selväksi itsensä kanssa.

Tapasin immeisen jolla on mopo, pari kertaa istuin kyydissä pelkäämässä ja totesin että on se opeteltava ajamaan itse. Joten, ostin neidon pyörän pois kun tuo oli käteensopiva, hän osti itselleen uutukaisen ja kesä tulee sujumaan kaikenlaisen reissaamisen parissa. Tuskin suhde olisi alkanut rakoilemaan vaikka itse olisin pysynyt mopottomana, mutta mukavampihan se näin on.

Voi olla et toi on helpompaa miehelle, et nainen ei ole kiinnostunut harrastuksesta.Naiselle taas ei tule kuuloonkaan et mies ei ole kiinnostunut.Siinä se mustasukkaisuus astuu taas peliin.Ei vaimo voi koko kesää pyöräillä vieraitten miesten kans...Se ei vaan käy...

Yhdyn ensimmäiseen puhujaan....
wink.gif

On hiton tärkeetä tuo samanhenkisyys, ei tarvii selitellä, jos tulee kesäyönä klo 22:00 tarve lähtee ajamaan pikkuparinsadankmlenkki....

On kokemusta myös toisenlaisesta suhteesta ja se on onneks mennyttä aikaa............ei toimi.......

Mulla on yks naistuttu, joka harrastaa prätkiä, mut sen mies ei ollenkaan. Kai ne tulee toimeen ihan hyvin. Aivan kuin päinvastaisessa tilanteessakin. Ja niitä tuttuja onkin enemmän joiden miehet harrastaa prätkiä mut naiset on enempi vähempi vaan koristeina...
biggrin.gif

Tosin yhteiset harrastukset joskus lähentää ja oppii tiimityöskentelyä oman kumppaninsa kanssa, tai sitten ei.

En kannata ennakkoluuloja, yhtä monta tapausta kuin on parejakin.

Emäntä on ihan kiluissaan kyydissä istumiseen
biggrin.gif
eka muijja joka huutaa lissä vauhtia kun paukuttaa meneen mutkatietä jo kovaa vauhtia  
tounge.gif

Homman nimihän on nyt se et istuu niin mielellään kyydissä et vituttaa kun ei saa luukuttaa itekseen (kaksiteräinen miekka on taas iskenyt).
Sama "vika" meijjän perheessä... Puolisko istuis kyydissä, enemmän ku mie jaksaisin tuota Maxia ajaa!!

Tosin nyt mie en taitais sitä kyytiin ottaa, kun se ei varmaan kunnolla yltäis pitää miust kiinni. Sil kun on "jostain syystä" tuo masu päässy kasvamaan aika isoks...  
thumbs-up.gif

Parin kuukauden päästä tapahtuva "suuri alkuräjähdys" varmaan rajoittaa mopoilua tulevaisuudessa, mut ei just nyt jaksa hirveest harmittaa...  
inlove.gif

Kymmentä metriä lähemmäs jos paremman puoliskon saan pyörää, niin saa piirtää rastin seinään.
biggrin.gif

Eipä tuo nyt ole miksikään ongelmaksi muodostunut, paremman puoliskon mopoinnottomuus siis, ainakaan näinä ensimmäisenä 6 vuotena. Enkä oikein usko, että jatkossakaan. Mopoilu on mun juttu, hänellä on oma juttunsa.

Meillä kummallakin on omat juttumme (harrastuksemme). Vaikka yhdessäkin kyllä ajellaan
062802moto_prv.gif

Äh. mopoilun ja lieveilmiöiden kans herkästi mustis draama leimahtaa jos on leimahtaakseen.
jos pitäs jostain ihme syystä pistää vaakakuppiin mopoilu tai mies, sais olla kyllä aika jedi knigt..  
buttrock.gif

meinasin eka kirjottaa et jos mun harrastus hiertäis ni se olis kyllä henkilökohtainen voi-voi. mutta tarkemmin ajatellen JOS tulee semmonen ritari joka on jopa mopoilun hyllyttämisenkin väärtti.. vannomatta paras
smile_org.gif

Back