• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onnistuuko parisuhde...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hmm.. oonkohan mä jotenkin erilainen, mutta mä en yleensäkään katsois hetkeäkään naista joka:

a) on mustasukkanen
b) valittaa mun rahankäytöstä (yhteisistä kuluista maksan tottakai oman osani)
c) tarpeettomasti pyrkii rajottamaan mun tekemisiä
d) jolle pitää selittää menemisiään ja tulemisiaan

Ja emäntähän ei moisiin sorru
smile_org.gif
Mopon kyytiin kyllä haluais, mutta näin tuoreena mopoilijana kieltäydyn ottamasta mitään kyytiläisiä ennenkuin luulen hallitsevani homman riittävän hyvin.

Hmm.. oonkohan mä jotenkin erilainen, mutta mä en yleensäkään katsois hetkeäkään naista joka:

a) on mustasukkanen
b) valittaa mun rahankäytöstä (yhteisistä kuluista maksan tottakai oman osani)
c) tarpeettomasti pyrkii rajottamaan mun tekemisiä
d) jolle pitää selittää menemisiään ja tulemisiaan
Tämä pätee myös miehiin. Eli, vastaavat ominaisuudet miehessä saa niskavillat nousemaan pystyyn. Onneksi nykyään ei tätä ongelmaa enää ole.
inlove.gif

En usko että parisuhteen onnistuminen on millään lailla kiinni siitä kuinka moni perheessä harrastaa mopoilua vai harrastaako lainkaan, eikä siitä että harrastetaanko yhdessä vai erikseen. Meillä on kummallakin omat harrastukset, mies ei mopoon koske, ehkä kerran kesässä, mutta se siitä sitten. En usko että se parisuhteen onni löytyy siitä että eletään yhdessä ja kyhnätään kaikki illat kylki-kyljessä ja harrastetaan kaikkea yhdessä, Herranen aika, kai sitä ihminen saa joskus olla issekkseen..... Uskoisin tästä aiheesta jotain tietäväni, sama mies matkassa jo yli 16 vuoden ajan !
Oho, ihan kun olisin itse kirjottanut tuon sillä erotuksella, että meillä ei parempi puolisko mopoon koske, ja että sama nainen on ollut vieläkin kauemmin, mutta ehdit ensin!  
biggrin.gif

Ja on ymmärrettävää, ettei kaikkia naisia välttämättä tällaiset härpättimet kiinnosta, mutta se, että miestä ei kiinnosta... Senhän täytyy on täysin pölijä
wink.gif
Samoilla linjoilla olen!  
062802jumpie_prv.gif

Mieheltä tuli kotona kitinää kun tulin viikonloppuisin aamuyöllä ajelemasta.. suurin ongelma sille oli se, että ajokaverit oli kundeja. Sitten tuli ne kuuluisat sanat: valitse, minä tai pyörä.

Ei näin. Seuraava kundi saa sitten hyväksyä asian ihan suoraan. Kyllä miehissä on sen verran kestämistä välillä, että kestäkööt takas vaan!
033102bebe_1_prv.gif

Ja on ymmärrettävää, ettei kaikkia naisia välttämättä tällaiset härpättimet kiinnosta, mutta se, että miestä ei kiinnosta... Senhän täytyy on täysin pölijä
wink.gif
Samoilla linjoilla olen!  
062802jumpie_prv.gif

Mieheltä tuli kotona kitinää kun tulin viikonloppuisin aamuyöllä ajelemasta.. suurin ongelma sille oli se, että ajokaverit oli kundeja. Sitten tuli ne kuuluisat sanat: valitse, minä tai pyörä.

Ei näin. Seuraava kundi saa sitten hyväksyä asian ihan suoraan. Kyllä miehissä on sen verran kestämistä välillä, että kestäkööt takas vaan!
033102bebe_1_prv.gif
bowdown.gif
Hyvä hyvä hyvä...että jätit semmoisen pöntön...olis hankkinu itselleen pyörän jos se niin häntä kiusas...mut jos ei kiinnosta niin minkäs sille voi...
confused_orig.gif

näin tuoreena mopoilijana kieltäydyn ottamasta mitään kyytiläisiä ennenkuin luulen hallitsevani homman riittävän hyvin.
Just näin
smile_org.gif
Meillä tosin emäntä kiertää mopoa pihalla ku kissa kuumaa puuroa, joten todellisesta suhtautumisesta ei oikein ole tietoa. Kerran kysyin ja vastas joku kerta tulevansa Siwalle ja takas... yhdensuuntainen matka on abouttia 1,5 km
biggrin.gif

Heh, tuossa tapauksessa valinta kun on niin helvetin helppo....
Siis tarkoitan, et ääliö on niin helppo jättää....

Meillä molemmilla on omat mopot, oli jo ensitapaamisessa. Joskin saan/joudun edustamaan turhan usein yksikseni mein taloutta ajellessa ja reissuissa isännän töiden takia. Toisaalta niiden vuoksi mun käytössä on välillä 2 mopoa...  
wink.gif
Molemmat ollaan istuttu myös toistemme kyydissä, syystä tai toisesta.
inlove.gif
Eikä tässä nyt kovin huonosti mene, kun huomenna juhlitaan kihlojen vuosipäivääkin.
inlove.gif

bowdown.gif
Hyvä hyvä hyvä...että jätit semmoisen pöntön...olis hankkinu itselleen pyörän jos se niin häntä kiusas...mut jos ei kiinnosta niin minkäs sille voi...
confused_orig.gif

Sitä kiinnosti enemmänkin veneet ja mun olis sitten pitäny vaan kiltisti istua sen prutkussa ja myydä pärrä. Mä sanoin, että siinä vaiheessa kun sun vene kulkee yhtä paljon kun mun pärrä niin mä voin ehkä mennä sen kyytiin, mut koskaan ei saa mua myymään mun kultaa!  
sport05.gif
Ääliö on tosiaan helppo jättää
thumbs-up.gif

En kyllä usko että mikään harrastus on yhteisenä mikään väkipakko suhteen onnistumiselle. Jotenkin vähän naivinkuuloinen asenne, että joka hetki pitäisi olla yhdessä menossa tai kihnuttaa sohvalla. Hyvä suhde toimii tapauksessa kun tapauksessa ja huono ei.
smile_org.gif

Meillä molemmilla on omat pyörämme ja joskus jopa yritän houkutella (ei yleensä tartte hirveesti) miestä lähtemään vaikka viikonloppureissulle, jotta saisin olla joskus iteksenikin.
Yhdessäkin ajellaan kyllä paljon. Yleensä itse en pääse lähtemään reissuun itsekseni, kun koiran hoito kuulema on niin hakalaa...(?). Se on minun hommiani. Kahdenkeskisiä viikonloppureissuja (= lähinnä kokoontumisajoja) tulee sen verran, ettei viitsisi viedä koiraa joka viikonloppu hoitoonkaan.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back