• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onnistuuko parisuhde...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä ruokakunnassa molemmilla on oma pyörä joten ei tuota ongelmia  
smile_org.gif
paitsi se jatkuva vääntäminen kun toisella on mopossaan enemmän muovia kuin 60-luvulla keskiverto keittiössä ja toisella enemmän rautaa kuin laki sallii  
biggrin.gif
Mutta eipähän tule hiljaista hetkeä kun aina voi kaivaa tuon kinastelun aiheen esiin....
tounge.gif
biggrin.gif
wink.gif

Yhdessä ja erikseen.

Molemmilla pyörät, ukko hankki 2 kuukautta sen jälkeen kun tapasimme.

Yhteisiä ja omia menoja ja harrastuksia. Parisuhde toimii ja hyvin. Molemmilla soolopyörät.

Elämä on ihanaa. Kesällä ekku mimmiporukassa kokkareille ja sen jälkeen ukko mukaan.
smile_org.gif

Niin no tuskinpa se onnistuu jos toisella on elämän asiana ne mopot ja toista ei mopoilu kiinnosta.

Mopoja ne kuitenkin vaan on.

Vähän niinku jos toinen haluais vaan olla kotona ja toisella elämäntehtävänä viettää vaan mahdollisimman paljon aikaa kavereidensa kanssa. Mitä voi odottaa muuta kuin hammasten kiristystä. Tyhmä tollaseen edes lähtee.

... jaksais aina selitellä miks menen ja minne ...

...Loppujenlopuks se on se ajatusmaailma ja elämäntyyli mikä ratkasee ...
Selittely"pakko" saattaa olla merkki epäluottamuksesta ja se taasen tuottaa omat omituisuutensa ..
Joku sanoi, että "Luottamus on kuin neitsyys .. sen voi menettää vain kerran." ja sen jälkeen
epäilys on aina siellä jossakin takaraivon mutkissa väijymässä vaikka siitä ei puhukaan.

Mutta "ajatusmaailma ja elämäntyyli" ...... Rock
buttrock.gif

Eipä sitä tulis yli 20tkm kesässä ajettua jos seurustelis, joten talvet täytyy käyttää sillä saralla hyödyksi.  
biggrin.gif

Exä kyllä tykkäs istua kyydis, mutta ennemmin sitä ajelee 1 päällä, varsinkin 600 gixxeril. Mopo tytöt on vaan niin vähissä.
veryangry.gif

Joskus vuosia sitten kysyin nykyiseltä avovaimoltani että mitäs mopoista tykkäät, niin tuli vaan että ihan jees ja kyytiinkiin uskaltaisin lähteä. Ja P*askat! Kertaakaan ei ole neljään kesään tullut kyytiin edes kokeilemaan, vaikka miten olen yrittänyt. Ja aina kuuluu vain pieni tuhahdus kun puhun sille pyöristä, eli se siintä kiinnostuksesta! Jännittää hiukan tuleva kesä, kun on ensimmäinen jolloin oma pyörä alla, ja ajikset olisivat hirmuiset!
confused_orig.gif

tounge.gif
Mulla on sattunut sellaisia ex.siä että kyyti on kelvannut. Saa nähdä miten ensi kesänä käy, ei ole meinaan vakkari morsmaikkua nyt tällä hetkellä.

Vaimoke ei ymmärrä mopoilua ja mä taas en välillä ymmärrä häntä
biggrin.gif
. No faitterin tai moton kyytiin hän ei tule, mut jos systerin homosohvaa joudun robaamaan/ajamaan syystä tai toisesta niin sen kyyti kyllä kelpaa. Tosin sen kyyti ei mulle kelpaa
033102ass_1_prv.gif

Ei tule meitän frouva mopottimen kyytiin ,ei kuulema
ymmärrä koko touhua.
Saanpahan ajella rauhassa eikä se mua haittaa
lonely riders rules
033102bebe_1_prv.gif

Yhdessä päätettiin nykyisen pyörän hankinnasta ja mielellään vaimo kyydissä istuu, oikeastaan se odottaa alkavaa ajokautta enemmän kuin minä. Minä oon koittanu patistaa ajamaan korttia, mutta ei ole ainakaan vielä lähtenyt.

Omat prätkät on ollu 99 % itteä varten –ja tulee olemaan. Siten pääsee vaihtamaan maisemaa ankkuritta.

Nainen, jolla on oma moottoripyörä, on vähän monimutkaisempi tapaus…

Nainen, jolla on oma moottoripyörä, on vähän monimutkaisempi tapaus…
Miten ihmeessä myö sen monimutkaisempia ollaan kuin muutkaan daamit?
omg.gif
Paitsi mutkateillä
sport05.gif

Henk.koht. en vois kuvitella sellaista elämänkumppania jota ei prätkäily kiinnosta, mutta pliis omalla pyörällä - kyytiin en miehiä mielelläni ota...
062802moto_prv.gif

ukolla on onneksi pärrä, mukavampi on yhdessä ajella, ei tarvi selitellä erikseen. Ei-mopoilijat kun ei oikein ymmärrä konseptia "ajan ajamisen ilosta, eikä sitä iloa voi kokea auton ratissa"...

Joskus aikoinaan sokkotreffeillä raakasin välittömästi herrat harrastuksilla 'samoileminen, metsässä kävely, koti-illat, runojen lukeminen', juuei! Kaikkea saa tehdä mutta mopoilu on ykkönen!

sport05.gif
sport05.gif
inlove.gif

täytyy todeta ,että ei se sitä ilmeisesti tuhoo,mutta parempi olis jos daami harrastaisi/ ainakin pitäisi/ arvostaisi tätä jaloa asiaa...olis enemmän yhteistä mielenkiintoa kuin exän kanssa  nim.merk. uutta  samanhenkistä etsimässä...  
nixweiss.gif

Sikäli tossa on kyllä pikku pulma, että nyt joutuu puunaamaan kaksi prätkää, pesemään liat ja tekeen huollot. Tosta ei ollu puhetta kun toista prätkää hankittiin. Että neuvoksi: vannottakaa hoitamaan itte oma prätkänsä!
ghostface.gif

Kyllä tämä tässä on mennyt aika mukavasti - vaikka eukko ei ole ollut kyydissä kertaakaan. Sanoo vain että EVVK...
biggrin.gif

Sikäli tossa on kyllä pikku pulma, että nyt joutuu puunaamaan kaksi prätkää, pesemään liat ja tekeen huollot. Tosta ei ollu puhetta kun toista prätkää hankittiin. Että neuvoksi: vannottakaa hoitamaan itte oma prätkänsä!
ghostface.gif
Meillä kai Petskun sormet syyhyäisi sipistää tuota mun Rykköstä. Mutta mä olen päättänyt opetella huoltamaan sitä ihan itte - katsoa saa, mutta ei koskea!
inlove.gif
Paitsi silloin, kun itseä laiskuttaa, annan Petskullekin luvan silittää Jammua...
pftroest.gif

ghostface.gif
Meillä kai Petskun sormet syyhyäisi sipistää tuota mun Rykköstä. Mutta mä olen päättänyt opetella huoltamaan sitä ihan itte - katsoa saa, mutta ei koskea!  
inlove.gif
Paitsi silloin, kun itseä laiskuttaa, annan Petskullekin luvan silittää Jammua...  
pftroest.gif
Joo, ite Minsku ryhäsen huolsi, pesi ketjut ja vaihto öljyt. Minä istuin tallissa kalja kourassa ja seurasin tilanteen kehittymistä..

Ensimmäinen oma pyörä yhteisen taipaleen aikana lähtee ajoon kun lumet on sulanut ja molemmat odottaa kovasti! Ehkäpä jotain kertoo avovaimoni kiinnostustasosta että osti ensin ite ajovermeet eikä valittanut kun ostin omat... Mutta kun ostin alesta uudet luistimet (vanhat oli 10 v. ja melko paskana...) jotka makso about 100 € niin jo oli saatanallinen sota että mun lätkäharrastus vie kaikki rahat ja vapaa-ajan... eli pyöräillä saan varmaan rauhassa (tuskin tosin koskaan yksin)...
062802moto_prv.gif

Back