• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
Ehdottomasti vaan viivalle! Ois varmaan aika once in a life time elämys, ellet jää koukkuun katukisoihin

Kävin mä noita ajamassa Piritassa vuosituhanteen vaihteessa. Kisailuun oon ikämies, mutta ois kiva ajaa silti.

Kävin mä noita ajamassa Piritassa vuosituhanteen vaihteessa. Kisailuun oon ikämies, mutta ois kiva ajaa silti.

Kisa sieltä ja toinen täältä, vähän ku Biaggi. Suomessa taitaa ajaa tonnisella kilpaa yks tai kaks 90-luvulla syntynyttä tällä hetkellä ja loput on muuten vaan nuorekkaita.

Hmm, vuokraisko jostain kalustoa ja lähtis ajamaan?

Voin sponsoroida tätä ja Nitrouksen hanketta tarjoamalla esimerkiksi ilmaa renkaisiin. Vaadin tietenkin tarrat pyöriin.

Oishan toi hienoa nähdä paljon porukkaa viivalla, ja jopa naamatuttuja vielä. Olis aivan hirrweee kolmen promillen kannustus :D

Voin sponsoroida tätä ja Nitrouksen hanketta tarjoamalla esimerkiksi ilmaa renkaisiin. Vaadin tietenkin tarrat pyöriin.

Oishan toi hienoa nähdä paljon porukkaa viivalla, ja jopa naamatuttuja vielä. Olis aivan hirrweee kolmen promillen kannustus :D

Ei piru...musta tuntuu, että sä tunnet jo ihan riittävästi TT-legendoja ennestään. :p

Kävin tavaamassa säännöt. Ei ole ilmeisesti mitään kuljettajaluokitusvaatimuksia. En tiä ees onko mulla A-lisenssi vielä voimassa. Mutta ongelmaa voi tulla ratakohtaisesta kuljettajamäärästä. Max määrä on vaihdellu radan mukaan 31-40. Ja esmes SBK:ssa on ollu 27 vakikuskia. Vieraskuskit lisäksi hyväksytään erikseen ton IRRC organisaation toimesta kriteerillä mutu. Joten ihan heittämällä tonne ei ajamaan pääse. Kiinnostais koittaa silti.

Kävin tavaamassa säännöt. Ei ole ilmeisesti mitään kuljettajaluokitusvaatimuksia. En tiä ees onko mulla A-lisenssi vielä voimassa. Mutta ongelmaa voi tulla ratakohtaisesta kuljettajamäärästä. Max määrä on vaihdellu radan mukaan 31-40. Ja esmes SBK:ssa on ollu 27 vakikuskia. Vieraskuskit lisäksi hyväksytään erikseen ton IRRC organisaation toimesta kriteerillä mutu. Joten ihan heittämällä tonne ei ajamaan pääse. Kiinnostais koittaa silti.

Vuosilisenssin kuulema vaatii toi IRRC kisojen ajaminen, eli se vähän lisää kustannuksia jos vaan ton kisan meinaa ajaa. A-kuskin statusta ei ilmeisesti vaadita. Veikkaan, että eiköhän tonne Suomalaisia kuskeja haluta mahdollisimman paljon viivalle. Toki sitten ratakapasiteetti aiheuttaa omat ongelmansa jos tunkua on kovin paljon.

IRRC-kisoihin pääsee osallistumaan paikalliset kuskit villillä kortilla ratakapasiteetin puitteissa ja käytännössä ilmoittautumisjärjestyksessä (hinnoittelusta ei tietoa). En ole varma ajaako sarjan vakikuskit ohi jos haluavat ajaa molemmat luokat mutta eivät osallistu koko sarjaan kuin toisessa luokassa.

Villin kortin kuskit eivät aja sarjan pisteistä, ainoastaa koko sarjaan talvella ilmoittautunut kuski voi saada sarjapisteitä. Sen sijaan palkintorahat jaetaan maaliintulojärjestyksen mukaan.

Kuskilta vaaditaan oman maan lisenssi ja pyörän pitää täyttää KANSALLISET turvallisuusmääräykset ja kyseisen luokan kuutiotilavuus- ja sylinterimääräsäännöt. Käytännössä muita sääntöjä ei ole.

Sarjalla ei käsittääkseni ole edes virallista EM-arvoa, mutta yleisesti sarja käsitetään katuratakisojen avoimena EM-sarjana.

- T -

Olishan se kiva nähdä Imatran ajot kun nimittäin on tullut nähtyä ne ihan livenä silloin ennenvanhaan ja aika hurjaa meininkiä. :orgmp:

Olis kiva kyllä nähdä kisat :orgmp:
Olis ainakin vähän erilaista kuin normi moottoriradalla

Back