Nitrous
Active member
Hmm, vuokraisko jostain kalustoa ja lähtis ajamaan?
Ehdottomasti. Itellä kuumottaa kans ihan kummasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdottomasti. Itellä kuumottaa kans ihan kummasti.
Kun ei jaksa lukea niin milloin tämä on jos on?
Ei oo vielä ilmoitettu, mut 2016.
Ehdottomasti vaan viivalle! Ois varmaan aika once in a life time elämys, ellet jää koukkuun katukisoihin
Kävin mä noita ajamassa Piritassa vuosituhanteen vaihteessa. Kisailuun oon ikämies, mutta ois kiva ajaa silti.
Voin sponsoroida tätä ja Nitrouksen hanketta tarjoamalla esimerkiksi ilmaa renkaisiin. Vaadin tietenkin tarrat pyöriin.
Oishan toi hienoa nähdä paljon porukkaa viivalla, ja jopa naamatuttuja vielä. Olis aivan hirrweee kolmen promillen kannustus![]()
Kävin tavaamassa säännöt. Ei ole ilmeisesti mitään kuljettajaluokitusvaatimuksia. En tiä ees onko mulla A-lisenssi vielä voimassa. Mutta ongelmaa voi tulla ratakohtaisesta kuljettajamäärästä. Max määrä on vaihdellu radan mukaan 31-40. Ja esmes SBK:ssa on ollu 27 vakikuskia. Vieraskuskit lisäksi hyväksytään erikseen ton IRRC organisaation toimesta kriteerillä mutu. Joten ihan heittämällä tonne ei ajamaan pääse. Kiinnostais koittaa silti.

Forssan Lehden artikkelin mukaan Imatralla kisaillaan 19-21.08.2016 viikonloppuna.