• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
MYYDÄÄN! Valitettavien sattumusten vuoksi joudun luopumaan ajatuksesta lähteä Imatralle. Myyn siis org!-majoituksen koko viikonlopulle listahinnalla 120 €. Nyt siis org! jäsenelle erinomainen tilaisuus päästä mukaan, jos sattumalta on jäänyt harmittamaan, että ei ollut ajoissa liikkeellä.

Kaupat tästä tehty.

Viimeksi muokattu:
MYYDÄÄN! Valitettavien sattumusten vuoksi joudun luopumaan ajatuksesta lähteä Imatralle. Myyn siis org!-majoituksen koko viikonlopulle listahinnalla 120 €. Nyt siis org! jäsenelle erinomainen tilaisuus päästä mukaan, jos sattumalta on jäänyt harmittamaan, että ei ollut ajoissa liikkeellä.
Hep, av, yv ja mitä näitä on. Tää mulle.

Tulipa tässä mieleen, en varmaan ollu eka mutta..., oisko Imatralle lähössä jokunen letkamuodostelma? Voisin siihen pk-seudun tikkarivauhtiseen ilmottautua mukaan, ni ei tartte ihan lounerina huristella perille:orgmp: Onhan mulla navi, mut ryhmässä hauskuus tiivistyy:grin:
TouRinki lähtee letkamuodostelmassa Imatralle Pe-aamupäivällä. Valitettavasti emme etene tikkaria...

TouRinki lähtee letkamuodostelmassa Imatralle Pe-aamupäivällä. Valitettavasti emme etene tikkaria...

Olen vannoutunut letka-ajeluiden kiertäjä ja onnistunut kaikki kokkarit tms kiertämään varsin kaukaa jo parikymmentä vuotta. Mutta kysytään nyt kuitenkin mistä ja moneltako tämä lähtee.

Jaahas, jaahas. Tämä täytyy laittaa korvan taakse. Jahka muiden liikkumiset ja välineet selviää, niin vahvistetaan ilmottautuminen. Mä tuun joka tapauksessa mopolla, kun sunnuntaina siirryn suoraan tuonne Haminaan duunikämpälle. :)

Saa nähä tuunko letkassa -riippuu saanko telineet mopoon, tai kamera sun muut rojut jonkun kyytiin, vai otanko vaan kylmän viileesti rollan alle ja tuun sillä. Noo.. eiköhän noi yksityiskohdat selviä tuohon perjantaihin mennessä :grin:

Onko muita letkoja lähdössä Imatralle kuin tuo touring letka? Whiterabbit jo kyselikin ja itselläkin olisi kiinnostusta letka muodostelmassa etenemiseen kohti kohdetta jos vauhti olisi esim. hesan hitaat luokkaa.

Minä, Marko & Sami*** ollaan lähdössä Turusta, mutta sopivan oikomisen seurauksena varmaankin jo aika aikaisin perjantaina.

*** varauksella: vehkeet voi räjähtää milloin vain

Onko muita letkoja lähdössä Imatralle kuin tuo touring letka? Whiterabbit jo kyselikin ja itselläkin olisi kiinnostusta letka muodostelmassa etenemiseen kohti kohdetta jos vauhti olisi esim. hesan hitaat luokkaa.

Kyllähän sinne varmaan tulee letka raapaistua, jos vaan keli on kohdallaan. Tuskin kuitenkaan hidastellaan, menee muuten koko päivä..

Viimeksi muokattu:

Nää vauhdit on siitä mielenkiintoisia, että veturistahan toi aina on kiinni paljonko on hitaiden vauhti vs TouRing...

Veikkaan että kohtuu samoja vauhteja ajelevat :dunno:

Nää vauhdit on siitä mielenkiintoisia, että veturistahan toi aina on kiinni paljonko on hitaiden vauhti vs TouRing...

Veikkaan että kohtuu samoja vauhteja ajelevat :dunno:

Toki veturi määrää tahdin, mutta kyllä tossa hitaat ja touring letkassa kuitenkin mielestäni selvä ero. Cb450 pysy hitaiden matkassa ja touring vauhdissa en pysyny perässä gsx750f:llä, toki kyseessä oli mun eka touring letkailu, vika tietty voi olla kuljettajassakin, mutta tällä erää väitän syyksi letkojen vauhtieron.

Toki veturi määrää tahdin, mutta kyllä tossa hitaat ja touring letkassa kuitenkin mielestäni selvä ero. Cb450 pysy hitaiden matkassa ja touring vauhdissa en pysyny perässä gsx750f:llä, toki kyseessä oli mun eka touring letkailu, vika tietty voi olla kuljettajassakin, mutta tällä erää väitän syyksi letkojen vauhtieron.
Minusta tuo tourinkivauhti ei ole kovinkaan mahdotonta ellei vauhti ole noussut huomattavasti parissa vuodessa.
Epäilen että kyse oli ekan kerran ajosta kiinni, käsittääkseni tikkarista samat alvit kuin hitaissa suurinpiirtein.

Voi hyvinkin olla, että TouRingit alkaa olla melko reipas vauhtisia. En ole juurikaan niihin osallistunut johtuen osin niiden kohtuullisen pitkistä ajomatkoista.

Hitaissa mennään ainakin mun mielestä sopivaa vauhtia, jolla matka taittuu. Tikkariletkaa tuonne ei taida tulla matkan pituudesta johtuen. Sellaisella nopeasti suunnitellulla mutkareitillä pituutta Vantaalta Imatralle 319 km ja aikaa siihen palaa 4h37min !!! Ja tämä ilman taukoja.

Katotaan mitä tässä vielä kehittyy. Hitaiden letka saattaa olla ihan mahdollinen. :dunno: Ja toivotaan, että kaikille löytyy sopiva vauhtinen letka eikä tarvii yksin ajella. :thumbup:

Olen vannoutunut letka-ajeluiden kiertäjä ja onnistunut kaikki kokkarit tms kiertämään varsin kaukaa jo parikymmentä vuotta. Mutta kysytään nyt kuitenkin mistä ja moneltako tämä lähtee.
Aamu pv klo 11.00 olis lähtö! Laitan kutsun heti maanantaina 8.8.
Voi hyvinkin olla, että TouRingit alkaa olla melko reipas vauhtisia.
Pikemminkin mennään vähän hitaampaa kuin Hesan H:lla...

Viimeksi muokattu:
A

Pikemminkin mennään vähän hitaampaa kuin Hesan H:lla...

:thumbup:

En vaan ole ehtinyt kovin monelle letkalle osallistua, johtuen noista duunijärjestelyistä, josta syystä ei ollut tiedossa millaisia vauhteja nykyään mennään. Melko pitkä matka mainaan tuolta Haminasta lähtöpaikoille.

Ja viikonloput olen yrittänyt pyhittää perheelle, joka on nähnyt mua viimeisen vuoden aikana melko vähän. Toisaalta, nyt on ollut "rauha maassa" :p

PS: Onhan kaikki jo ladanneet Imatran ajojen tulospalvelusovelluksen, niin tietää missä mennään kisojen aikana :
http://www.imk.fi/2016/fi/imatranaj...teys-varmistamaan-tietoliikenteen-sujuvuutta/

Tutkiskelin noita reittikarttoja ja mutkapätkiä etc mutta en keksinyt mitään järkevän oloista jatkoa kouvolasta eteenpäin näin äkkisältään, tarkoitus oli ajella Järvenpäästä -Myrskylä -Artjärvi sit kutostielle.
Mitens siitä jatkot eteenpäin?
Saa tarjota vinkkejä, ajon olis tarkoitus tapahtua joko torstaina Lappeenrantaan ja siitä perjantaina perille tai sit perjantai aamusta körötellen perille asti.

Back