• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
Itse menisin Haminan kautta ja sieltä Venäjän rajan tuntumasta ylös. Riippuu tietty startti paikasta.:)

Viikonlopun aikataulu:
4a96uBQ.jpg

Kysympä täällä, jos löytyisi tietäjiä. Eli nyt kun vihdoin on kartat saatavilla, niin onko ainoa mahdollisuus katsella virallisista katsomoista vai myös siellä "kulkualueella"? Kyselin tätä viralliselta taholta, niin odotetusti ei kommentoitu...

Voisin veikata että perisuomalaiseen tapaan katsomoiden ulkopuolelta näkyvyys radalle on blokattu tavalla tai toisella..

Heipsistä hei :orgmp:
Salosta lähtee tämä tytsy ja tarvinnee taukoja kropan oikomiseen ja pissitaukoihin, joten jos rauhallinen meno kiinnostaa niin pistetään pyörät peräkkäin. Itsellä loma niin mikä lähtö aika vaan sopii :orgmp2:
Rauhallinen meno tarkoittaa sitä, että jos jollain on levon tarve niin se on kaikille okej :thumbup:

Me ollaan lähdössä Tammisillan ABC:ltä klo 7:00 liikenteeseen. Liity mukaan. Ajetaan siis aluksi tuonne Nurmijärvelle mistä Gozan vetämän letkan mukana kohti Imatraa...

Heipsistä hei :orgmp:
Salosta lähtee tämä tytsy ja tarvinnee taukoja kropan oikomiseen ja pissitaukoihin, joten jos rauhallinen meno kiinnostaa niin pistetään pyörät peräkkäin. Itsellä loma niin mikä lähtö aika vaan sopii :orgmp2:
Rauhallinen meno tarkoittaa sitä, että jos jollain on levon tarve niin se on kaikille okej :thumbup:

Me ollaan lähdössä Tammisillan ABC:ltä klo 7:00 liikenteeseen. Liity mukaan. Ajetaan siis aluksi tuonne Nurmijärvelle mistä Gozan vetämän letkan mukana kohti Imatraa...

Fiilis on, että Gozan letkat on tarkoitettu kokeneille letkailijoille mitä minä en edusta, mutta katellaan :thumbup:

Fiilis on, että Gozan letkat on tarkoitettu kokeneille letkailijoille mitä minä en edusta, mutta katellaan :thumbup:

Mukaan vaan, ei se haittaa vaikkei kauheasti kokemusta olisi, siitähän sitten oppii (on munkin eka "virallinen" letkailukerta ollut Gozan mukana). Ei se letkakokemus niin välttämätöntä ole, jos vaan osaa jotenkin ajaa (ettei oleta mentävän tikkarinopeutta) ja osaa pitää hermonsa kurissa (ettei lähde ajamaan letkaa kiinni jos jää). Kyllä kokeneemmat aina auttaa ja antaa neuvoja :) .

No muistutuksena kuitenkin se ettei ajella lähellekään tikkari-vauhtia...

Moi!
Perjantaina päivällä Forssasta kohti Imatran kylpylää paremman puoliskon kanssa. Onkohan perjantaina mitään iltaohjelma.
Aseman mutkassa taidan koko kisan katsoa, siinä sitä jo70-luvulla katseltiin.
Onkohan muita samalta suunnalta?
:orgmp:
:crash:

Viimeksi muokattu:
Taidan aamusella lähtee suorinta (=lue tylsintä) reittiä bensaa säästellen ajelemaan kohti Imatraa, taukoja säästelemättä :grin: Perillä viimestään tavataan:orgmp:

Kylläpä on hyvä palvelu Imatran moottorikerholla!
Soittelevat ja kyselevät että mihin voivat toimittaa mun VIP-liput ja niihin liittyvät vermeet.
Lupasivat toimittaa hotellille valmiiksi odottamaan.

Lisäksi lupasivat samaan kassiin myös Holtsun PRESS-lipun.

Siis meillä on ihan oma ja virallinen kuvaaja paikalla.:thumbup:
Vähänks on hianoo...?

Kylläpä on hyvä palvelu Imatran moottorikerholla!
Soittelevat ja kyselevät että mihin voivat toimittaa mun VIP-liput ja niihin liittyvät vermeet.
Lupasivat toimittaa hotellille valmiiksi odottamaan.

Lisäksi lupasivat samaan kassiin myös Holtsun PRESS-lipun.

Siis meillä on ihan oma ja virallinen kuvaaja paikalla.:thumbup:
Vähänks on hianoo...?

:respect:

On tää vaan melkoinen yhdistys ! Ja siinä vielä mahtavammat puuhamiehet ja -naiset :WAZAAP:

Enää 4 yötä.
Täällä näitä olis jo valmiina, matkalla Imatralle.
4 laatikollista, just for us. :thumbup:

Liitetiedostot

• 2016-08-15 18.13.49.jpg
    2016-08-15 18.13.49.jpg
    173,8 KB · Katselut: 159
Viimeksi muokattu:
Back