• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.Org! goes Imatra 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paitani koko olisi

• S

Ääniä: 2 6,7%
  • M

Ääniä: 3 10,0%
  • L

Ääniä: 7 23,3%
  • XL

Ääniä: 11 36,7%
  • XXL

Ääniä: 1 3,3%
  • XXXL

Ääniä: 2 6,7%
  • Olen yläosattomissa

Ääniä: 4 13,3%

• Ääniä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu .

Goofy S

MotOrg ry
Motorg ry:n jäsenet kokoontuvat jälleen isolla joukolla Imatralle IRRC-viikonloppuna 14.-16.6.2019.
Kyseessä on meille motoristeille kauden merkittävin tapahtuma, Imatranajo 2019. https://www.imatranajo.fi/

Orggilaisten majoituspaikkojen myynti aloitetaan kaupassamme tulevana perjantaina 29.3.2019 klo 00:01.
Majoituspaikka on jälleen tapahtumien keskipisteessä eli perinteisesti Imatran ydinkeskustassa kävelykadun varrella sijaitseva Center Hotel Imatra. https://centerhotelimatra.fi/
Majoitusten hinta sisältää yöpymisen pe-su, aamiaiset, käyttöoikeudet hotellin saunatiloihin, ."ORG! on Tour 2019"-pikeepaidan ja ikimuistettavan viikonlopun taatusti huonossa seurassa.

Majoitushinnat orggilaisille (per 2 yötä):
- 1hh 225€
- 2hh 149€ per hlö
- 3hh 139€ per hlö
(HUOM! vain jäsenille, koskee myös aveceja. Motorg ry:llä on oikeus perua ostotapahtuma havaittaessa väärinkäytöksiä. Max. 2 majoituspaikan osto per jäsen.)

Majoituspaikkoja on orggilaisille myynnissä 81 kpl.
(Huoneet ovat "aitoja" 1, 2 tai 3hh huoneita, ts. kyseessä ei ole lisävuodepaikkoja.)
Palaan huonejakoihin ja niihin liittyviin toiveisiinne myöhemmin.

Kerro paitakokosi oheisessa äänestyksessä. (Äänestys on suuntaa-antava).
Paidat ovat aina mustia, ei erikseen naisten mallia.

Jäsenyys kannattaa.
Kauppaan tästä http://motorg.omaverkkokauppa.fi/

Liitetiedostot

Onko mulla kello väärässä??

Mullakin..

Eedith: Jep, olen ostamassa majoitusta 2hh minä + vaimo. Kaupassa ei vaan ole majoitusta myytävänä ?! Eli miten varaan ja kuinka maksan? Käykö tässä avautuminen varaukseksi?

Ostamisen yritys jatkuu aamusella...

E2: Aamusella onnistui. Nettipankki tosin herjasi omasta sähläyksestäni, mutta vahvistus mailiin tuli ostoksesta, että kai se onnistui sitten kuitenkin.. Näkyi ainankin omissa tilauksissa.

Majoitusta maksaessa päädyin verkkopankista takaisin virhesivulle. Mailiin tuli kuitenkin tilauksen vastaanottoilmoitus sekä tilausvahvistus (tilauksesi xxx on maksettu) joten kaikki taitaa kuitenkin olla ihan OK? Tilaus näkyy myös omissa tilauksissa statuksella maksettu.

Kuitenkin... mukana ollaan nyt kun ajankohta sopi aiempaa paremmin itsellekin!

Toimintoa suorittaessa tapahtui virhe.

Postia tuli kuitenkin vahvistuksena maksusta.

Kaupasta löytyi tapahtuma sekä maksunvälittäjältä löytyi veloitus, niin kyllä nuo ok ovat.

Ja loppuunmyyty, ei menny ihan putkeen tällä kertaa. :D

No johan nuo kinkerit on sit vissiin nähty riittävän monesti, seuraavat kisat sitten Kymiringillä.:grin:

Joo. Mäkin myöhästyin ja jouduin jonkun riesaks. Yhh:t oli jo loppu ku en tajunnu aikasemmin. Juu, mullekkin tuli virhe, mut vahvistusmaili tuli, joten oletan olevan kunnossa.
Virhe:
Toimintoa suorittaessa tapahtui virhe.

Virheen tiedot löytyvät palvelimella olevasta lokitiedostosta oheisen numeron mukaisesti.

BASKET_BLOCKED: 5C9DF495-BDEA-2003-E9E1-0A281011FBAB

Stacktrace hash: ac490ea464cb3ec81329d675f6fd15e8

Toi tuli pankista takas reititettäessä tuonne kauppaan.

/Arto

Siis majoitus myytävänä, mä oon pohjoisessa eikä oo edes pankkitunnareita mukana ja taitaa olla tililläkkn kotiin päästyä vaan velkaa. Säästäkää yks punkka mulle pliis.

Back