• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Org goes Karting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Melkein käy jo sääliksi muita kakkosryhmän kuskeja, näin hienosti kun ajoin viime kesänä .Org Tren kartingtapahtumassa. Sama meno jatkuu ja mitä luultavimmin kuvaan taas huomaavaisesti kaikkia mitä mielenkiintoisimmin kuvakulmin  
biggrin.gif

Valitettavasti joudun perumaan osallistumisen tähän. Koulukiireet pukkaa liian pahasti päälle.

HoX!!!

Jos joku aikoo vielä peruuttaa niin ilmoitathan pian, hinta per/hlö tulee yhteismäärän perusteella!

Jos joku jättää tulematta niin hinta/hlö nousee!

Kirzzii, mun on ehkä parasta perua..  
sad_orig.gif
Kun tuli haastattelukeikka niin hollille, niin voi olla että en ehdi paikalle.. Jos ehdin, niin tuun sitten kannustamaan Anun kanssa teitä..  
smile_org.gif
Harmittaa kun oisin halunnu kruisaamaan teitin kaa...

Turun suunnan porukka huom, olen ajamassa tuonne noin iltaretkenä. Kyytiin mahtuu kolme, jos tuo matkustus ollut lähtemisen esteenä.

Liikuntaseteleillä maksavat, HUOMIO!

Koko summa siis oltava liikkareina ei raha+seteli yhdistelmiä.

Olethan paikalla hyvissä ajoin, kerään kaikilta liikkarit ennen kuin käyn maksamassa.

Merkkaathan setelit valmiiksi jotta ei siellä paikan päällä tarvitse sitä tehdä!
smile_org.gif

Paikalla siis hyvä olla n. puolta tuntia aiemmin.

Ja nyt sitten viimeinen mahdollisuus peruuttaa paikka, jotta saamme ajopaikat täyteen!
Huomisen jälkeen en voi tehdä enää muutoksia centerille!

Kaikkihan ovat varmaan jo ajotreenit aloitelleet?
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

ATTENTION!

Sain 4 lisäpaikkaa suuren suosion vuoksi ja niistä

vielä kaksi jakamatta!!!

Eli nopeimmalle vielä paikka radalle tarjolla
smile_org.gif

Maksu pitää suorittaa samantien sitten kun ilmoittautuu jotta ehtii kirjautumaan ennen keskiviikkoa tilille.

mun kyydissä pääsee 5 kaveria matkan varrelta itse asun rajamäellä
tounge.gif
puh:0400479128

Miten illan ohjelma menee?

Siis ajetaanko ensin noissa ryhmissä aika-ajot ja sitten sen perusteella yhtä monessa ryhmässä kisalähdöt? Nouseeko aina kisassa ryhmänsä ykkönen mukaan seuraavaan kisalähtöön viimeiselle paikalle?

Back