.ORG goes Las Palmas 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Markku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Markku

New member
Nyt todelliset lähtijät ilmoittautukoon.
Jotta voidaan puhua ryhmämatkasta täytyy osallistujia olla min. 10 henkilöä.
Matkan alustava varaus tehty (ei sitova).

Viimeinen ilmoittautumispäivä ma 22.11-10, siis heti Tallinnan jälkeen.

Katsotaan saadaanko ryhmä kasaan  
033102beer_1_prv.gif

Matkan tiedot:

Kohde Las Palmas, Grand Kanaria
Lähtö: La 5.3-11 klo 8:30 Helsingistä
Paluu: La 12.3-11 klo 22:20 Helsingissä

Matka sisältää: Lennot, lämpimän aterian lennolla, lentokenttäkuljetukset Las Palmasissa, majoituksen 2 hh + Buffet aamiaisen.
Lisämaksusta (ottaa kuka haluaa): Puolihoito (buffet)+34€/viikko (illallinen) tai täysihoito +52€/viikko (lounas sekä illallinen)

Matkan hinta: 670 €/hlö

Nyt siis todelliset lähtijät ilmoittautukoon. Matkan hinta erääntyy seuraavasti: 1 viikko varauksesta 150€ ja loput 520€ kuukausi ennen lähtöä, eli 4.2-11. Jokaista laskutetaan erikseen.

Puolihoitopaketti on todella edullinen, vaikkei joka ilta siellä söisikään, todelliselle budjettimatkailijalle tarkoitettu. Ilmoittakaa ilmoittautuessanne jos otatte ko. paketin.

Jokaiselta lähtijältä tarvitaan lisäksi: Syntymäaika, osoite, e-mail, sekä puhelin numero (mukanaoleva puhelin). Tiedot voi ilmoittaa minulle privana.

Vastuullinen matkanjärjestäjä on Tjäreborg. Lennot tapahtuvat Thomas Cook Skandinavia Airlinesin koneilla.

Kokoan lähtijät tähän:

1. Markku
2. S^Hansu           +puolihoito
3. Bren
4. Terwo
5. Nasu + puolihoito

Riippuu pitkälti mahdollisen matkan ajankohdasta ja hinnasta, mutta kiinnostaa erittäin paljon.

Kiinnostunut, hiukan riippuen kuka on lähdössä, kuinka tervetullut on porukkaan.

ps. Piti googlettaa mikä Las Palmas on....
smile_org.gif

Muistan ilmoittautuneeni listalle kokouksessa ja se pitää edelleen paikkansa. Oma ehdotus ajankohdaksi ensi kevättalvi. Hiihtolomien jälkeen (tai ennen) saattaa olla halvemmat hinnat kuin hiihtolomien aikaan (viikot 8-10).

Las Palmas *klik* *klak*

onks tää niitä reissuja kun nautitaan sitä alkoholia? äiti sano et mä en sais semmosilla matkoilla käydä...

Riippuen ajankohdasta ja hinnasta olen minäkin kiinnostunut.

Toi reissu kyllä haisee taas mun nenään niin pahasti katastrofilta, ettei ole tosikaan...
biggrin.gif

Reissun virallinen biisi: Viva Las Palmas!

Todellakin olen mukana! Tästähän on tullut viimeiset viis vuotta unelmoitua.

Voin myös avustaa reissun järjestämisessä, mikäli apua kaivataan ja huolitaan.

Kiinnostaa tietty. Mutta koska,kauanko oltais, mitä maksaa, ohjelma siellä (ryypätäänkö vai ajellaan vai...)

Hyvä porukka tekis hyvän reissun!

Eli kiinnostaa...

Voin myös avustaa reissun järjestämisessä, mikäli apua kaivataan ja huolitaan.
Tottakai järkkäysapu on aina tarpeen, jos jollakin suhteita matkanjärjestäjiin löytyy. Tavoitteena saada kasaan hyvä hinta/laatusuhde matkanjärjestäjän osalta. Petri12r:llä oli myös jokin kontakti Aurinkomatkojen suuntaan, kyselkää ja kertokaa millaista tarjontaa saadaan aikaan. Oleellinen asia on tietysti lähtijämäärä, joka selviää jonkin ajan kuluessa, ajankohta järkevin Tervon ehdotuksen mukaan, siis ei koulujen hiihtolomien aikaan.

olisko kyseessä 1 vai 2 viikkoa reissussa?
yksi viikko olisi varmaan helpompi järjestellä töistä vapaata.

Kuulostaa hyvältä, jos saatte reissun järkättyä
smile_org.gif
Muistakaa, että Tahkon reissu on taas tulossa maaliskuun alussa.

Mun nimi tais myös olla listalla. Mukana ollaan jos vain työ ei estä vapaa-ajan harrastusta. Ajoissa jos tietää ajankohdan niin saa junailtua paremmin.
smile_org.gif

Tätä reissuahan ei oltu budjetoitu yhdistyksen menoihin ensi vuodelle, eikä käsittääkseni ollut tarkoituskaan yhdistystä vielä tällä kertaa pyytää sponssaajaksi. Eli osallistua saa omakustannehintaan, kuten monille muillekin retkille, ryhmäajoille, yms.

Kevättalvi on ajankohtana oikein hyvä. Jos talvilomaviikot (vk. 8-10) ja Tahko-viikonloppu rajataan pois, niin olisko esim. viikko 12 tai 13 hyvä (21.-27.3 tai 28.3.-3.4.)? Kun varmaan yhden viikon matkasta puhutaan kuitenkin. Sesonkiaika matkatoimistoilla on Kanarian osalta loka-huhtikuu, joista joulu- ja tammikuu lienevät säiden puolesta epävakaisinta kautta. Äkkiseltään katsottuna viikon matkojen hinnat pyörivät 600 euron molemmin puolin ja varmaan jotain ryhmäalennustakin heltiää.

Ai niin joo. Mä oon niin mukana, kun lähtö koittaa! Kertokaa vaan, jos voin jotain tehdä järjestelyjen hyväksi. Mulla ei pahemmin ole suhteita matkanjärjestäjiin, mutta muuten kyllä mielelläni järkkäilen tällaisia häppeninkejä.

Kyllähän se nimi tuli siihen Markun lappuun laitettua... ja joo viikon reissu max. enempää ei taida lomaa olla käytettävissä, varmaan monella muulla sama juttu, ajankohta sinne kevättalvelle, ja kohtuuhintainenkin se reissu sais olla.

Juu-u kyllä täälläkin kiinnostaa edelleen. Mutta pidetään kuitenkin hinta/ajankohtavaraus.

Mitäs luulette
biggrin.gif

Tottakai jos ajankohta ja hinta on sopivat. Matkaseura on ainakin varmasti sopiva
crazy.gif
Kohteesta en ole niin varma, mutta kompensoidaan...
biggrin.gif

Ehdoton ehkä

Eikös tosta saunassa naureskeltu että jos ORG tukee reissua maksamalla jokaiselle drikkilipun niin tulee tosi halpa reissu , vain 5tonnia.
Yleensä matkan hinta on ollut murto-osa mitä kokonaisuudessa menee rahaa.

Siitä vaan googlettamaan vuokraisko joku prätkän tuolta , vois yhden vuokrata siihen altaan reunalle ihasteltavaksi , ei sillä kenenkään ajaa tarvis mutta jos matka edes jotenkin liittyis moottoripyöräilyyn

Juh mukana, jos, jos ja sitt jos...

Ja laitoinhan kans nimen siihen "listaan", ja olin jo mukana suunnittelemassa reissua  
cool.gif

Ei vaan,vaikka se silloin kokouksessa, boolimaljan tyhjentämisen jälkeen, tuntuikin hyvältä idealta, taida olla vaan kovin fiksua yrittää liftaamalla sinne...  
crazy.gif

Varsinkin ku on selvinny, et LasPalmas sijaitsee jossain Hawajilla
omg.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back