Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti, jos nukut lomarantalan ravintolan pöydän allaTarjoillaanko vuoteeseen?20 pojoa Kirsille ja punaisen ristin hyvä ihminen pinssi kaulukseen! Mimmihän osaa lukea.Ymmärsinkö oikein että torstaina lähtijöille sisältyy myös tuo perjantai aamun aamiainen mökin hintaan?
Ja onko aamiainen Liinamaapalveluiden sivuilla mainittuun aikaan eli klo 8-10, vai onko sovittu jotain muuta?
T: Epätietoinen Espoosta
Aamupala kuuluu hintaan ja tarjoillaan normaalin aikaan![]()
Minä! Minä! Minä! eiku... hmmh... Mähän oon jo ilmoittautunut.Mukaanhan vielä mahtuu, jos joku haluaa ottaa pikalähdönTosin nyt pitää olla tosi nopea ilmoittautumisen kanssa.![]()
Ei pääse millään mukaanMulla on paikka myynnissäkin, koska on vähän epävarmaa pääsenkö lähtemään.Näköjään tuli töistä vapaata viikonlopuks. mites oli paikkojen tilanne vielä? ja onkos jyväskylän suunnalta ketään lähössä?
Mutta jos pääsen niin olen lähdössä, mutta sunnuntaina olisi suht aikainen takaisinlähtö edessä
Oikein. Ei jäseneltä vaaditaan 20€ lisämaksua ry:n tilille.(Myynti onnistunee myös ei-jäsenelle, mutta silloin pitää maksaa ry:n tilille lisää 20euroa ??)
Mä laitoin koiran (mäyräkoiran) hoitoon parvekkeelle jo eilen, on sitten sopivassa mielentilassa kun lähdetään liikkeelle. Menee matkakin mukavammin... Vai oliko teillä kaikilla muilla ihan sellainen karvaturri hoidossaKoira viety hoitoon ja nyt sitten vaan odotellaan iltapäivää...
Oisko nyt sit reilua maksaa zpeten tilille jässärihinta ja se pari ry:lle tost lisähemmosta?Ei pääse millään mukaanMulla on paikka myynnissäkin, koska on vähän epävarmaa pääsenkö lähtemään.Näköjään tuli töistä vapaata viikonlopuks. mites oli paikkojen tilanne vielä? ja onkos jyväskylän suunnalta ketään lähössä?
Mutta jos pääsen niin olen lähdössä, mutta sunnuntaina olisi suht aikainen takaisinlähtö edessä![]()
Nyt olis halvalla myynnissä paikka ORG jäsenelle!
(Myynti onnistunee myös ei-jäsenelle, mutta silloin pitää maksaa ry:n tilille lisää 20euroa ??)
Ota terwo iisisti... kaksi kaljua sikaa saapuu paikalle reilun tunnin kuluttua!Paikalle saavuttu (ilmeisesti ekana) noin vartin yli kuusi. En ole tottunut että näissä kinkereissä olisi näin hiljaista.![]()
Pitänee kohtapuoliin pistää saunaa lämpiämään.