Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, älkää nyt Himokselle, en viitsisi lähteä niin lähelle. Btw org! stayovernight -neitsyyteni viimeinkin meni niin että poksahti eikä tuntunut pahalta ollenkaan vaikka joku taisi saada oireita kalapuikoista...toivottavasti pysyviä traumoja ei kenellekään tullut, olen kylläkin edelleen sitä mieltä että nää on pensselit eikä puikot...Kun näköjään porukka on pääasiassa Tahkon eteläpuolelta niin puheensorinasta sai erotettua ehdotuksia esim Himoksen reissusta ensi vuodelle - aika näyttää mihin tämä talven "laskureissu" suuntaa vuonna 2011.
Tuskin kukaan traumoja sai, tämähän oli ihan normaalilta kuulostavaa toimintaa. Olihan kuitenkin retkellä mukana ainakin :joku taisi saada oireita kalapuikoista...toivottavasti pysyviä traumoja ei kenellekään tullut, olen kylläkin edelleen sitä mieltä että nää on pensselit eikä puikot...
No, olkoon sitten niin...parempi se on kuin peräpuikko...ehkä.Tuskin kukaan traumoja sai, tämähän oli ihan normaalilta kuulostavaa toimintaa. Olihan kuitenkin retkellä mukana ainakin :joku taisi saada oireita kalapuikoista...toivottavasti pysyviä traumoja ei kenellekään tullut, olen kylläkin edelleen sitä mieltä että nää on pensselit eikä puikot...
- Kalapuikko
- Toblerone
- Hullu turkkulainen
- Omaishoitaja
- Basisti
- Pätkä
- Suklaamonni
- Tissit
- IhQ ruskee
- M-viitta
... jne![]()
listaan lisää;Tuskin kukaan traumoja sai, tämähän oli ihan normaalilta kuulostavaa toimintaa. Olihan kuitenkin retkellä mukana ainakin :
- Kalapuikko
- Toblerone
- Hullu turkkulainen
- Omaishoitaja
- Basisti
- Pätkä
- Suklaamonni
- Tissit
- IhQ ruskee
- M-viitta
... jne![]()