Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paikkoja on vielä 6 kpl vapaana. Porukkaa tulee näillä näkymin jokapuolelta Suomea. Kun klikaat ilmoittautumista, niin saat sieltä myös tiedon ketkä ovat jo ilmoittautuneet.ketäs ja mistäs suunnalta porukkaa tulossa? lie paikkoja vielä vapaana?
Mua pelottaa jo valmiiks toi retkiReissuun on vielä reilu kuukausi aikaa, mutta olen nyt jo lähes lähtökuopissa. Nää Tahkon reissut ovat olleet ihan huippuja!![]()
Mä otan tällä kertaa monot mökkiin yäks, etteivät ne jäädy sillee ettei niitä saa jalkaan. Viimeksi kävi sillee,että unohdin ne autoon kun piti ruveta jo eteisessä tinttaamaan.Mua pelottaa jo valmiiks toi retkiReissuun on vielä reilu kuukausi aikaa, mutta olen nyt jo lähes lähtökuopissa. Nää Tahkon reissut ovat olleet ihan huippuja!![]()
![]()
Tää ilmoittautuu kyytiin jos suinkin vielä mahtuu.Näyttäs siltä että lähden omalla autolla!
Bren on luvannut hoitaa kipparin hommat![]()
Pari naamaa mahtus mukaan jakamaan kuluja... Ja kyytiläiset ainoastaan Tsadin suunnalta!
Mahtuu kyytiin!Tää ilmoittautuu kyytiin jos suinkin vielä mahtuu.Näyttäs siltä että lähden omalla autolla!
Pari naamaa mahtus mukaan jakamaan kuluja... Ja kyytiläiset ainoastaan Tsadin suunnalta!
Minä tulisin kyytiin, jos viel paikka vappaanaMahtuu kyytiin!Tää ilmoittautuu kyytiin jos suinkin vielä mahtuu.Näyttäs siltä että lähden omalla autolla!
Eli yksi paikka autossa enään vapaana![]()
Minttu toi auton täyteen!Minä tulisin kyytiin, jos viel paikka vappaanaMahtuu kyytiin!Tää ilmoittautuu kyytiin jos suinkin vielä mahtuu.Näyttäs siltä että lähden omalla autolla!
Eli yksi paikka autossa enään vapaana![]()
![]()
Kuskinakin voin toimia...