• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ORG Goes Tahko 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaahans, näin ne asiat muuttuu hovissa....
Myynnissä jäsenhintainen paikka tälle hassunhauskalle retkelle. Isäni 60v juhlat järjestetään sitten kuitenkin juuri tänä viikonloppuna, ja minun olisi kuulemma suotavaa olla paikalla  
sad_orig.gif

Näyttäs siltä että lähden omalla autolla!

Bren on luvannut hoitaa kipparin hommat  
biggrin.gif

Pari naamaa mahtus mukaan jakamaan kuluja... Ja kyytiläiset ainoastaan Tsadin suunnalta!

onko perus ryyppy vkl tiedossa vai mikä on homman nimi? olen nääs uusi orggilainen ja en siis kertaakaan ollut mukana. nyt sattui vaan tahkon reissu silmään kun lähellä on. olishan tuo mukava tutustuun porukkaan kun on tälläinen mahdollisuus

Mukaan vain
smile_org.gif
. Kyseessä talviurheiluhenkinen viikonloppu upeassa seurassa hyvän juoman, ruoan ja saunomisen merkeissä - jotkut jopa uskailevat uskaltautua laskettelemaan, mutta se on täysin vapaaehtoista. Paikan voi lunastaa Kriisiltä, jonka isä on valinnut selkeästi väärän syntymäpäivän, tai ihan normaalilla meiningillä (linkki ilmoittautmiseen ekalla sivulla)
smile_org.gif

Reissuun on vielä reilu kuukausi aikaa, mutta olen nyt jo lähes lähtökuopissa. Nää Tahkon reissut ovat olleet ihan huippuja!
062802jumpie_prv.gif

Reissuun vielä neljä paikkaa jäljellä. Lauantai-illan kunniaksi viimeisetkin estot pois päältä ja ilmoittautumista kehiin, kun vielä ehtii
wink.gif

biggrin.gif

Pari naamaa mahtus mukaan jakamaan kuluja... Ja kyytiläiset ainoastaan Tsadin suunnalta!
Tää ilmoittautuu kyytiin jos suinkin vielä mahtuu.
Mahtuu kyytiin!
Eli yksi paikka autossa enään vapaana  
smile_org.gif
Minä tulisin kyytiin, jos viel paikka vappaana
smile_org.gif

Kuskinakin voin toimia...

biggrin.gif

Tää ilmoittautuu kyytiin jos suinkin vielä mahtuu.
Mahtuu kyytiin!
Eli yksi paikka autossa enään vapaana  
smile_org.gif
Minä tulisin kyytiin, jos viel paikka vappaana
smile_org.gif

Kuskinakin voin toimia...
Minttu toi auton täyteen!
smile_org.gif

Näillä mennään!  
033102beer_1_prv.gif

Kaks paikkaa vapaana! Mikäli haluat mukaan ikimuistoiselle reissulle niin nyt kannattaa olla nopea
smile_org.gif

Se on sit teidän kaikkien syy etten ole paikalla isäni 60sillä, kun kerta kukaan ei osta mun paikkaa pois.

Eli kai mä nyt sit lähden kuitenkin mukaan, jos ei nyt vielä ehdi kuviot muuttumaan
biggrin.gif

^Kriisi kerro terveisiä iskälle meiltä, mut sulla on kumminkin paljon surrealistisempi kokemus Tahkolla kuin isin kekkereillä..

Back