Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hep! Varaisin alustavasti yhden paikan vähillä tavaroilla.Mulla on autossa vielä vapaana yksi tai kaksi paikkaa vähillä tavaroilla matkustavalle (pieni auto). Lähtö torstaina Helsingin keskustasta vähän kahdentoista jälkeen.
Homma rooger, tervetuloa mukaan.Hep! Varaisin alustavasti yhden paikan vähillä tavaroilla.
Kyyti kelpaa. Oisko lähtöaika työpäivän jälkeen ?PE - SU- reissulle lähdössä Espoosta auto, johon menee "mukavasti" 3 mun lisäksi + kamat tai vaihtoehtoisesti jos jostain muusta autosta löytyis yksi paikka mulle.
Mihin aikaan se on? Mulla loppuu 12.30..Kyyti kelpaa. Oisko lähtöaika työpäivän jälkeen ?PE - SU- reissulle lähdössä Espoosta auto, johon menee "mukavasti" 3 mun lisäksi + kamat tai vaihtoehtoisesti jos jostain muusta autosta löytyis yksi paikka mulle.
Käviskö lähtö klo 14? Asun leppävaarassa.Mihin aikaan se on? Mulla loppuu 12.30..Kyyti kelpaa. Oisko lähtöaika työpäivän jälkeen ?PE - SU- reissulle lähdössä Espoosta auto, johon menee "mukavasti" 3 mun lisäksi + kamat tai vaihtoehtoisesti jos jostain muusta autosta löytyis yksi paikka mulle.![]()
Noihin aikoihin juu. Homma sovittu.Käviskö lähtö klo 14? Asun leppävaarassa.Mihin aikaan se on? Mulla loppuu 12.30..Kyyti kelpaa. Oisko lähtöaika työpäivän jälkeen ?PE - SU- reissulle lähdössä Espoosta auto, johon menee "mukavasti" 3 mun lisäksi + kamat tai vaihtoehtoisesti jos jostain muusta autosta löytyis yksi paikka mulle.![]()
Mun kyytiin mahtuu. Lauta myös. Tosta Zapsterista ei oo mitään kuulunu, et haluuko kyytiä, mut onnistuu siitä huolimatta, mukana tai ei.Piti sitten innostua ja Pe- Su tuli ostettua.
Kyytiä oisin vailla Espoon/lähialueiden suunnalta. Mieluusti ottaisin myös lumilaudan mukaan.
Kawa600:n kanssa tossa oli YV:tä. Mennään mun autolla niin sit on sopivasti kolme menossa ja kamoillekkin mukavasti tilaa. Voin koukkaa Lepuskista ja mistä Kawa600 olis tulossa. Pankaa vaikka YV:tä, niin tarkennellaan.Käviskö lähtö klo 14? Asun leppävaarassa.Mihin aikaan se on? Mulla loppuu 12.30..Kyyti kelpaa. Oisko lähtöaika työpäivän jälkeen ?PE - SU- reissulle lähdössä Espoosta auto, johon menee "mukavasti" 3 mun lisäksi + kamat tai vaihtoehtoisesti jos jostain muusta autosta löytyis yksi paikka mulle.![]()
Sillä on jo kyyti kotkamobiilissa.Mun kyytiin mahtuu. Lauta myös. Tosta Zapsterista ei oo mitään kuulunu, et haluuko kyytiä, mut onnistuu siitä huolimatta, mukana tai ei.Piti sitten innostua ja Pe- Su tuli ostettua.
Kyytiä oisin vailla Espoon/lähialueiden suunnalta. Mieluusti ottaisin myös lumilaudan mukaan.
Joo. Kiitti. Sain myös tiedon.Sillä on jo kyyti kotkamobiilissa.Mun kyytiin mahtuu. Lauta myös. Tosta Zapsterista ei oo mitään kuulunu, et haluuko kyytiä, mut onnistuu siitä huolimatta, mukana tai ei.Piti sitten innostua ja Pe- Su tuli ostettua.
Mulle Mozzarella, tackJahas! Reissu lähestyy vauhdilla ja reissu senkun paranee.
Nyt on myös hommattu samaan hintaan perjantaille mökkeihin pientä purtavaa.
Tälläinen setti varattu kaikille
Täytetty kinkkupatonki
Broiler-pastasalaattia
Suolakurkkuja
Lihapullia ja dippikastiketta
Mikäli kinkku ei maistu ja haluat tilalle Mozzarellan niin ilmoita siitä pikaisesti.
Mulle mozzarellaleipä myös, jos siihen vielä voi vaikuttaa. Kiitos.Mikäli kinkku ei maistu ja haluat tilalle Mozzarellan niin ilmoita siitä pikaisesti.