• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Org goes Tahko 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saisiko osallistujalistan vaikka viestiketjun ensimmäiseen viestiin, niin on helpompi suunnitella kimppakyytejä.

Hetken mielenhäiriössä menin ostamaan tuon viimeisen vapaan paikan.

Jos JMH:n kyydissä vielä tilaa, niin voisin varata ikkunapaikan 1. luokassa.

Piti sitten innostua ja Pe- Su tuli ostettua.

Kyytiä oisin vailla Espoon/lähialueiden suunnalta. Mieluusti ottaisin myös lumilaudan mukaan.

Mulla on autossa vielä vapaana yksi tai kaksi paikkaa vähillä tavaroilla matkustavalle (pieni auto). Lähtö torstaina Helsingin keskustasta vähän kahdentoista jälkeen.

Skeida on pullollaan nyt Tahkoon menijöitä, eli kaks kyytiläistä, niin ei tule turhan ahdasta, ellei nyt jollekin muodostu ylipääsemättömäksi ongelmaksi päästä paikalle. Lähtö näillä näkymin torstaiaamu.

Kyytiläiset:

Sete & suzukai

PE - SU- reissulle lähdössä Espoosta auto, johon menee "mukavasti" 3 mun lisäksi + kamat tai vaihtoehtoisesti jos jostain muusta autosta löytyis yksi paikka mulle.

PE - SU- reissulle lähdössä Espoosta auto, johon menee "mukavasti" 3 mun lisäksi + kamat tai vaihtoehtoisesti jos jostain muusta autosta löytyis yksi paikka mulle.
Kyyti kelpaa. Oisko lähtöaika työpäivän jälkeen ?
Mihin aikaan se on? Mulla loppuu 12.30..
biggrin.gif

Reissuhan on sitten loppuunmyyty.

Mikäli joku mattimyöhänen vielä haluaa mukaan tälle huikealle laskureissulle, niin yhteyttä meitsiin. Yritän sitten saada järjestettyä lisäpaikkoja.

biggrin.gif
Käviskö lähtö klo 14? Asun leppävaarassa.

biggrin.gif
Noihin aikoihin juu. Homma sovittu.

Vielä olis 1-2 paikkaa vapaana PE-SU reissulle.

Jahas! Reissu lähestyy vauhdilla ja reissu senkun paranee.
Nyt on myös hommattu samaan hintaan perjantaille mökkeihin pientä purtavaa.
Tälläinen setti varattu kaikille

Täytetty kinkkupatonki
Broiler-pastasalaattia
Suolakurkkuja
Lihapullia ja dippikastiketta

Mikäli kinkku ei maistu ja haluat tilalle Mozzarellan niin ilmoita siitä pikaisesti.

biggrin.gif
Kawa600:n kanssa tossa oli YV:tä. Mennään mun autolla niin sit on sopivasti kolme menossa ja kamoillekkin mukavasti tilaa. Voin koukkaa Lepuskista ja mistä Kawa600 olis tulossa. Pankaa vaikka YV:tä, niin tarkennellaan.

Piti sitten innostua ja Pe- Su tuli ostettua.

Kyytiä oisin vailla Espoon/lähialueiden suunnalta. Mieluusti ottaisin myös lumilaudan mukaan.
Mun kyytiin mahtuu. Lauta myös. Tosta Zapsterista ei oo mitään kuulunu, et haluuko kyytiä, mut onnistuu siitä huolimatta, mukana tai ei.
Sillä on jo kyyti kotkamobiilissa.
Joo. Kiitti. Sain myös tiedon.

Jahas! Reissu lähestyy vauhdilla ja reissu senkun paranee.
Nyt on myös hommattu samaan hintaan perjantaille mökkeihin pientä purtavaa.
Tälläinen setti varattu kaikille

Täytetty kinkkupatonki
Broiler-pastasalaattia
Suolakurkkuja
Lihapullia ja dippikastiketta

Mikäli kinkku ei maistu ja haluat tilalle Mozzarellan niin ilmoita siitä pikaisesti.
Mulle Mozzarella, tack
smile_org.gif

Back