.ORG Goes Tallinna 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minnuu ja Kattista ei sitte saa päästää yksinää hortoileen mihkään..

Oban seuraan, se ku on yleensä pitänyt huolta "kyytiläisistä"...  
tounge.gif

Kysykää vaik Ansult  
wink.gif

Täytyy kyl kuitata etten never ole ollut kyytiläinen..mut jos me eksytään ennuste on hyvä, mä löydän aina kotiin ja Kattinen löytää mutkia väärään suuntaan
biggrin.gif
..

pitäkäähän lippu korkeella,ei päässy tällä kertaa mukaan,ottakaa munkin puolesta parit
033102beer_1_prv.gif
!!

Hanhemme petä! Emme petää! No kukas hasardi? Pensselisetää!

Samoilla silmillä satamaan. Teretulemast!
062802jumpie_prv.gif

Ensimmäiset hätähousut on olleet jo pari tuntia kotona....
Kiitos järjestävälle seuralle tosi hauskasta Tallinnan reissusta taas kerran. Hienoa että tämmöisiä jaksetaan järjestää  
thumbs-up.gif

Tää jatkopaikka Sassi...Sossi...tai jotain sinne päin oli myös loistava  
smile_org.gif

Olihan taas retki. Ensi vuonna sitten ihan rivijäsenenä mukana - järjestelyvelvollisuudet mulla on nyt hoidettu
smile_org.gif

Kiitos ja anteeksi kaikille!

Muutamat kuvat: - klik -

Onko joku jo kotona??
biggrin.gif
...no olen olen... kiits ja anteeks, hävisin, mutta oli muuta ohjelmaa.
omg.gif

Kivan näköistä menoa
biggrin.gif
Kai se on ensi vuonna lähdettävä välivuoden jälkeen.

Oliko hyvät sapuskat tämän vuotisessa ruokapaikassa?

Kivan näköistä menoa  
biggrin.gif
Kai se on ensi vuonna lähdettävä välivuoden jälkeen.

Jee kotiuduttu ollaan. Ruoka oli nyt mitä oli, järjestely muuten parempaa kuin viimme vuonna, vaikkakaan ei vieläkään täydellisesti. Pihvi oli paistettu korpuksi, pastaruoka näytti aika aneemiselta, kolmatta ruokaa en nähny tai en humalaltani muista. Kaikki lienee oli kuitenki syötävää
baaa.gif

Jees, kotona. Oli kyl kivaa muuten, paitsi tänään laivalla selvin päin vietetty aika oli ajoittain vähän tuskallista

Ruoka oli mitä oli, kala taisi saada ainoana täysin hyväksytyn arvosanan. Mutta paikan asenne ja palvelu oli mun mielestä aika tavalla hyvää.

Mun ei pitäny enää tänään avata konetta, mut sitten tuli lievä tilanne, et piti avata kuitenki ja täällähän sitä taas ollaan..

Niin että anteeksi ja kiitos kaikille hyvästä reissusta! Eestin pullovedestäkin voi näemmä tulla humalaan..
idea3.gif

Back