• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ORG. Kuopio Miitti?

Heps! Saavun paikalle, säävarauksella. Sadetutka lupaili huomiselle jo parempaa keliä, jeee!
smile_org.gif

Sään salliessa itsekin voisin kurvailla paikalle. Ja yritänpä painostaa/uhkailla kaverinkin lähtemään matkaan
mad.gif

Mui..

Onhan jonkun vastattava paskoista jutuista, joten onhan se vaan paikalle on saavuttava. Niin ja älä Mirtsu nyt koeta kiemurrella sillä verukkeella, että paikalle ei ole ketään tulossa
biggrin.gif
.

-B52-

Höh. No nyt ei sit kukaan tietenkään pääse ku minä pääsisin... Nooo ei voi mittää!
ja jos vielä kaipailet sitä navigointi apua sinne(lue:saatuetta)Puijolle niin ilmoile tänne hyvissä ajoin.. Tulen/tullaan vastaan vaikka sinne ABC:lle.

-B52-
Kyl minä suunnilleen tiedän ilmansuunnan missä se Puijo sijaitsee... Mut ettei siitä ABC:lle tulemisesta ois liikaa vaivaa? Niin ja löytyyhän se netistä karttakin!
Pitää käytännön syystä sopia kuviot nyt työpäivän aikana, kun eilen otin kotona ukkosen takia töpöt irti pistorasioista ja ukkosen mentyä ohi laitoin takasin, mutta nettipä ei sitten enää toiminutkaan
mad.gif
Että meinasi käämi palaa sen kanssa! Mikähän siinäkin nyt sitten on?
confused_orig.gif

Jos keli kirkastuu iltaa kohti, voisipa vaikka lähteä ajelulle... Eilen tuli ukkossateessa taivallettua 100km ja sanoisin että atshii
smile_org.gif

Höh. No nyt ei sit kukaan tietenkään pääse ku minä pääsisin... Nooo ei voi mittää!
ja jos vielä kaipailet sitä navigointi apua sinne(lue:saatuetta)Puijolle niin ilmoile tänne hyvissä ajoin.. Tulen/tullaan vastaan vaikka sinne ABC:lle.

-B52-
Kyl minä suunnilleen tiedän ilmansuunnan missä se Puijo sijaitsee... Mut ettei siitä ABC:lle tulemisesta ois liikaa vaivaa? Niin ja löytyyhän se netistä karttakin!
Pitää käytännön syystä sopia kuviot nyt työpäivän aikana, kun eilen otin kotona ukkosen takia töpöt irti pistorasioista ja ukkosen mentyä ohi laitoin takasin, mutta nettipä ei sitten enää toiminutkaan
mad.gif
confused_orig.gif
Ei siitä todellakaan vaivaa ole, ihan miten tykkäät? Ilmoittele nyt päivän aikana yritätkö tulla suoraan(Puijon-torni taitaa näkyä sinne Warkauteen saakka?)Puijolle tai sitten vaihtohtoisesti moneltako olet siellä ABsilla...

-B52-

Heippa Kuopio
smile_org.gif

Meitsi on siellä teidän riemuksi
tounge.gif
ens maanantaina...
Olisko vähän ihkua nähdä minkälaisia motoristin-retkuja sielläpäin
suomen maata on.

Oliskos sillon mitään kahvi-settiä tiedossa?

Edellytyksenä on tietty että löydän sen kuopion jostain ensin,
noh onhan mulla kartta
biggrin.gif

-B52-
mad.gif
confused_orig.gif
Joskus ukkosen tai virtakatkoksen jälkeen, joutuu buuttaamaan adsl/kaapeliboxin, ja yleensä netti pelittää sen jälkeen. Eli virta pois ja virrat takas uudellee boxista.

-B52-
mad.gif
confused_orig.gif
Joskus ukkosen tai virtakatkoksen jälkeen, joutuu buuttaamaan adsl/kaapeliboxin, ja yleensä netti pelittää sen jälkeen. Eli virta pois ja virrat takas uudellee boxista.
Mulla oli piuha irti myös adsl-purkista... pitänee yrittää vielä tänään. Tänks vaan tiedosta!

Heippa Kuopio  
smile_org.gif

tounge.gif
ens maanantaina...
suomen maata on.

noh onhan mulla kartta  
biggrin.gif
Varmaan ihan samanlaisia retkuja täällä on kuin muuallakin. Tietysti kun Kuopiosta puhutaan niin laadukkaampia ehkä saattaa olla täällä kuin muualla
033102bebe_1_prv.gif

Itse en ole näillä näkymin ajelemassa maanantaina, mutta toivotaan että vierailevalle tähdelle löytyy kahviseuraa.

Asiasta viidenteen tai oikeastaan tähän alkuperäiseen: itsekin olen vapaalla jalalla varmaan seiskan jälkeen joten voisin tomtomin kanssa viipottaa vaikka absille tms.

jebulis,täytyypi päristellä meijännii sinne tiältä siilinjärveltä..sato tai ei.

Pitäsköhän sitä kuiteskin yrittää löytää paikanpäälle omin avuin. Onhan se varmaan nolo, jos ehta sawolainen ei löydä Puijolle, kai...Eli jos minua ei näy, hortoilen todennäköisesti lähialueella
biggrin.gif

Heippa Kuopio  
smile_org.gif

tounge.gif
ens maanantaina...
suomen maata on.

noh onhan mulla kartta  
biggrin.gif
Mro.

Jään huomenna lomalle
062802jumpie_prv.gif
, joten jatkossa(18.6-->) on 6vkoa aikaa vaikka kahvitella... Ilmoittele tarkemmin sitten kun tiedät tulostasi.

-B52-

Heippa Kuopio
smile_org.gif

tounge.gif
ens maanantaina...
suomen maata on.

noh onhan mulla kartta
biggrin.gif
Mro.

Jään huomenna lomalle
062802jumpie_prv.gif
, joten jatkossa(18.6-->) on 6vkoa aikaa vaikka kahvitella... Ilmoittele tarkemmin sitten kun tiedät tulostasi.

-B52-
JEE
062802jumpie_prv.gif

Yksi kahvia juova Kuopiolainen bongattu
smile_org.gif

Maanantaina sitten - toivottavasti
smile_org.gif

Ehdin kuin ehdinkin vielä paikalle. Sen verran tohinassa lähdin kotoa, että kamera jäi kotiin.
veryangry.gif

Kelit ei olleet parhaimmasta päästä mutta porukka mukavaa (poislukien minä) ja uusia naamojakin mukana.
Ensi viikolla sitten parempaa ilmaa toivoen...

Back