tomtomgsxf750
R.I.P.
Jos kelit sallii niin tulossa ollaan eli Mirtsu katellaan huomenna sää tutkaa???!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo... muut motoristit voivat olla ihan kivoja? IHAN TOTTA!Hyvä että joku viitsii järjestää... menkää ihmeessä tapailemaan muita motoristeja.![]()
ja jos vielä kaipailet sitä navigointi apua sinne(lue:saatuetta)Puijolle niin ilmoile tänne hyvissä ajoin.. Tulen/tullaan vastaan vaikka sinne ABC:lle.Höh. No nyt ei sit kukaan tietenkään pääse ku minä pääsisin... Nooo ei voi mittää!
Kyl minä suunnilleen tiedän ilmansuunnan missä se Puijo sijaitsee... Mut ettei siitä ABC:lle tulemisesta ois liikaa vaivaa? Niin ja löytyyhän se netistä karttakin!ja jos vielä kaipailet sitä navigointi apua sinne(lue:saatuetta)Puijolle niin ilmoile tänne hyvissä ajoin.. Tulen/tullaan vastaan vaikka sinne ABC:lle.Höh. No nyt ei sit kukaan tietenkään pääse ku minä pääsisin... Nooo ei voi mittää!
-B52-
Ei siitä todellakaan vaivaa ole, ihan miten tykkäät? Ilmoittele nyt päivän aikana yritätkö tulla suoraan(Puijon-torni taitaa näkyä sinne Warkauteen saakka?)Puijolle tai sitten vaihtohtoisesti moneltako olet siellä ABsilla...Kyl minä suunnilleen tiedän ilmansuunnan missä se Puijo sijaitsee... Mut ettei siitä ABC:lle tulemisesta ois liikaa vaivaa? Niin ja löytyyhän se netistä karttakin!ja jos vielä kaipailet sitä navigointi apua sinne(lue:saatuetta)Puijolle niin ilmoile tänne hyvissä ajoin.. Tulen/tullaan vastaan vaikka sinne ABC:lle.Höh. No nyt ei sit kukaan tietenkään pääse ku minä pääsisin... Nooo ei voi mittää!
-B52-
Pitää käytännön syystä sopia kuviot nyt työpäivän aikana, kun eilen otin kotona ukkosen takia töpöt irti pistorasioista ja ukkosen mentyä ohi laitoin takasin, mutta nettipä ei sitten enää toiminutkaanEttä meinasi käämi palaa sen kanssa! Mikähän siinäkin nyt sitten on?![]()
![]()
Joskus ukkosen tai virtakatkoksen jälkeen, joutuu buuttaamaan adsl/kaapeliboxin, ja yleensä netti pelittää sen jälkeen. Eli virta pois ja virrat takas uudellee boxista.Kyl minä suunnilleen tiedän ilmansuunnan missä se Puijo sijaitsee... Mut ettei siitä ABC:lle tulemisesta ois liikaa vaivaa? Niin ja löytyyhän se netistä karttakin!ja jos vielä kaipailet sitä navigointi apua sinne(lue:saatuetta)Puijolle niin ilmoile tänne hyvissä ajoin.. Tulen/tullaan vastaan vaikka sinne ABC:lle.Höh. No nyt ei sit kukaan tietenkään pääse ku minä pääsisin... Nooo ei voi mittää!
-B52-
Pitää käytännön syystä sopia kuviot nyt työpäivän aikana, kun eilen otin kotona ukkosen takia töpöt irti pistorasioista ja ukkosen mentyä ohi laitoin takasin, mutta nettipä ei sitten enää toiminutkaanEttä meinasi käämi palaa sen kanssa! Mikähän siinäkin nyt sitten on?![]()
![]()
Mulla oli piuha irti myös adsl-purkista... pitänee yrittää vielä tänään. Tänks vaan tiedosta!Joskus ukkosen tai virtakatkoksen jälkeen, joutuu buuttaamaan adsl/kaapeliboxin, ja yleensä netti pelittää sen jälkeen. Eli virta pois ja virrat takas uudellee boxista.Kyl minä suunnilleen tiedän ilmansuunnan missä se Puijo sijaitsee... Mut ettei siitä ABC:lle tulemisesta ois liikaa vaivaa? Niin ja löytyyhän se netistä karttakin!ja jos vielä kaipailet sitä navigointi apua sinne(lue:saatuetta)Puijolle niin ilmoile tänne hyvissä ajoin.. Tulen/tullaan vastaan vaikka sinne ABC:lle.Höh. No nyt ei sit kukaan tietenkään pääse ku minä pääsisin... Nooo ei voi mittää!
-B52-
![]()
Varmaan ihan samanlaisia retkuja täällä on kuin muuallakin. Tietysti kun Kuopiosta puhutaan niin laadukkaampia ehkä saattaa olla täällä kuin muuallaHeippa Kuopio![]()
Meitsi on siellä teidän riemuksiens maanantaina...![]()
Olisko vähän ihkua nähdä minkälaisia motoristin-retkuja sielläpäin
suomen maata on.
Oliskos sillon mitään kahvi-settiä tiedossa?
Edellytyksenä on tietty että löydän sen kuopion jostain ensin,
noh onhan mulla kartta![]()
Mro.Heippa Kuopio![]()
suomen maata on.
Prkl!!! 6 viikkoa...Jään huomenna lomalle, joten jatkossa(18.6-->) on 6vkoa aikaa vaikka kahvitella... Ilmoittele tarkemmin sitten kun tiedät tulostasi.![]()
-B52-
JEEMro.Heippa Kuopio![]()
suomen maata on.
Jään huomenna lomalle, joten jatkossa(18.6-->) on 6vkoa aikaa vaikka kahvitella... Ilmoittele tarkemmin sitten kun tiedät tulostasi.![]()
-B52-