• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ORG. Kuopio Miitti?

Jos vaan ei sada mummoja, Puijon juurella tavataan klo. 18.00
smile_org.gif

Jääpi minulla taas saapumatta paikalle. Totta puhuen just nyt tekis kyllä aika gudaa päästä ajelemaan ja irrottamaan ajatukset kaikesta muusta. On VÄHÄN matalapainetta havaittavissa...
sad_orig.gif

No en mie sinne Puijolle löytäs kuiteskaan ja jos löytäsinkin niin eihän sinne kusiaisella Cebarilla vissiin päässyt kapuamaan?  
biggrin.gif

Murpatimurpatimurpati, sorry nää henk. koht angstit!

Jos sinne kaksipyttyinen viisisatanen kapuaa niin kai kusiainenkin
biggrin.gif
...

Nimim. polkupyörällä ajanut muutamaan kertaan sen rinteen ylös...

Moikka kaikille! Huomasin tämän viestiketjun sattumalta :)Onko huomenna tapaaminen Puijolla? Sopisikohan yksi noviisi mukaan ajelemaan? Olisin tulossa!
t: Heli
Huomenta taas.

Kyllä kaikki kaikki on tervetulleita oli sitten no5:si, prospecti, Vippi, dippi whatever? Naismotoristejahan ei tunnetusti ole missään/koskaan liikaa joten on todellakin enemmän kuin suotavaa saapua paikalle..

Mirtsu myös, karistat ne angstit tohon Warkki-Kuopio välille ja suuntaat tänään Puijolle. Kyllä se kato siitä
biggrin.gif
.

-B52-

Pitää beesata pommikonetta. Eikun ajelemaan ja kyllä se siitä helpottaa. Angsteja on meillä kaikilla ja ainakin allekirjoittaneella kummasti helpottaa kun saa vähän tuulettaa päätään
062802jumpie_prv.gif

Kiitosta vaan tsempeistä
biggrin.gif
En nyt vaan millään pysty, enkä kykene tulemaan tänään paikalle
sad_orig.gif

Mopoilu kyllä karistaapi turhat angstit, ja joutavat & turhat ajatukset pääkopasta! On se niin terapeuttista!

Jeps, taas yksi miitti takana ja porukka oli taas enemmän kuin tuplaantunut viime kerrasta. Agendalla Puijo -> Albatrossin terassi -> Kuka lie minne lie, osa tais mennä vielä lenkille.
Kuvia taas tuttuun tyyliin: .Org 31.5.2007

Ensi viikosta sitten varmaan debattia missä ja milloin. Torstai näyttää omalta kohdaltani taas uhanalaiselta mutta eihän sitä ikinä tiedä...

Tuollapa muuten dataa lappeen Rannan ilmailuyhdistyksen nopeusajotapahtumasta, josta horisin miitissä. Itse olen ainakin menossa, alkaa kyllä niin aikasin aamusta että pitää mennä jo perstaina LPRaan. Mahdollinen letkassa ajo siis vireille, jos on muita lähtijöitä.

Yritän osua ensviikolla paikalle jos kelit on siedettävät eikä työt haittaa harrastuksia. Tänä torstaina olin ajelemassa jossain huitsinnevadassa kun muistin että olis porukkaa koossa Puijolla  
crazy.gif
 Äh prkl en pääse enstorstainakaan, firman  
033102beer_1_prv.gif

Vautsi! Porukkaa on tosiaan ollut eilen liikenteessä ihan kivasti. No jospa miekii vielä joku kerta...

Aletaanpas sitten kerätä porukkaa torjantaille... Itse pääsen sittenkin taas vaihteeksi paikalle ikuistamaan sen lukuisan määrän joka paikalle vaivautuu, saa sitten nähdä miten kauan joudan olemaan.

PS. Erilliseen Kuopion bongaa orggilainen haaraan: näinköhän Helin Jammun tuossa Teknian mopoparkissa vai oliko vaan niin samanmoinen pyörä...

Moi kaikille! Harmi etten pääse torstaina, oon sillon reissussa. Muina iltoina kyllä pärräämässä.

Juu, se on mun PyhäLehmä siellä parkissa. Tuskin samanlaisia sätöksiä on Kuopiossa kovin montaa!  
biggrin.gif

Moikka
Minäkään en pääse tällä kertaa on nääs tyttären rippileirin vierailu ilta ja sieltä suhaan suoraan töihin ja näyttäs työvuoro olevan seuraavallakin viikolla
mad.gif

Onko nuo kuvat muuten tarkotettu Kuopion matkailupalvelulle
tounge.gif

Mutta ajellaanhan sitä päivittäin vai mitä. T:Topi

Itse en kerkiä kuudeksi torstaina millään....

kattelen seitsemän jälkeen oisko puijolla enää ketään...

TOMTOM

Moikka
Minäkään en pääse tällä kertaa on nääs tyttären rippileirin vierailu ilta ja sieltä suhaan suoraan töihin ja näyttäs työvuoro olevan seuraavallakin viikolla
mad.gif

Onko nuo kuvat muuten tarkotettu Kuopion matkailupalvelulle
tounge.gif

Mutta ajellaanhan sitä päivittäin vai mitä. T:Topi
Ai noi mun räpistelyt? Jos saa esitellä kappaleen kauneinta Suomea tuossa ohella niin ei haittaa ei...
bowdown.gif

Ai laav Kuopio
inlove.gif

TämäKIN torstai menee mulla mönkään, mutta ensi viikko on lupaava. Sillä varauksella, että löydän paikanpäälle
biggrin.gif

Back