• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! -paidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GriZzLy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GriZzLy

New member
Nyt on tullut se aika jolloin vois tilata paidan...
tounge.gif

Eli koot?? Jos on 185 pitkä, pitkät kädet, mikä koko? XL kuullostaa luonnolliselta, muttamutta...

Sitten mallit? Onko pooloja saatavilla? vai onko ne tavalliset pitkähihaiset paidat?

Ja kuinka pitkä toimitusaika noissa on?

Nyt on tullut se aika jolloin vois tilata paidan...
tounge.gif

Eli koot?? Jos on 185 pitkä, pitkät kädet, mikä koko? XL kuullostaa luonnolliselta, muttamutta...

Sitten mallit? Onko pooloja saatavilla? vai onko ne tavalliset pitkähihaiset paidat?

Ja kuinka pitkä toimitusaika noissa on?
XL taitaapi olla oikean koko, mutta ei se liian iso haittaa eli XXL voi myös olla ihan kiva.

Pooloja ei valitettavasti kuulemma saanut, mutta Tribal paita on aikas hieno tai sitten huppari. Katsopas niitä malleja tuolta shopista.

Toimitusaika on normaalisti n. 2 viikkoa

t. Makarooni
wink.gif

Äh, en saa paitaa tilattua mitenkään. Ei ole ruutua mihin saisi kappalemäärän tai edes rastin laitettua. Ja kun muokkaan paidan mieleisekseni ja aukeaa "Lisätty tilaukseen"- ikkuna, ei tilattua paitaa kuitenkaan näy missään
veryangry.gif
Ei tuolla sivulla missä on kaikenlaisia muita tuotteita (joiden kohdalla on ruutu johon saa kappalemäärän) eikä shopissakaan tilauskorissa ole mitään...
Miten tämä paita tilataan vai tulenko käymään taas paikan päällä niin ei tarvi leikkiä tietokoneen kanssa?

Ok, jatkoin sitkeästi yrityksiä ja täytin tilauskaavakkeen ja siellähän se paita olikin
biggrin.gif
Jotenkin vain hämäsi se kun muitten tuotteiden kohdalla oli kappalemääräruutu...

Äh, seli seli, en vain hoksaa kaikkea heti...
withstupid.gif
idea3.gif
buttrock.gif

Ai niin, haen sitten tilauksen itse, ei kannata lähetellä
smile_org.gif

Ok, jatkoin sitkeästi yrityksiä ja täytin tilauskaavakkeen ja siellähän se paita olikin  
biggrin.gif
Jotenkin vain hämäsi se kun muitten tuotteiden kohdalla oli kappalemääräruutu...

Äh, seli seli, en vain hoksaa kaikkea heti...
withstupid.gif

idea3.gif

buttrock.gif

Ai niin, haen sitten tilauksen itse, ei kannata lähetellä
smile_org.gif
smile_org.gif
Hyvinhän tuo näkyi sujuneen, mutta se myönnettäköön, että korjaamisen varaa shopissa on vielä paljon ja kaikkea yritetään kehittää aikaresurssien antamissa rajoissa.

Sitten vielä semmonen kysymys noista, että jos haluaa nimensä sekä eteen kauluriin, ja taakse, esim logon yläpuolella, niin onko semmonen toivomus mahdollista toteuttaa, vai meneekö yli? ja maksaisiko se enemmän sitten?

UPEETA!!! MAHTAVAA!!!
062802jumpie_prv.gif

Nyt pitäis olla .ORG!-paita tilattu...luulisin...
Mä en sitten löytänyt vahvista nappulaa...mutta eiköhän se onnistunut???

Nyt pitäis olla .ORG!-paita tilattu...luulisin...
Mä en sitten löytänyt vahvista nappulaa...mutta eiköhän se onnistunut???
Täytitkö ne tiedot sieltä sivun alalaidasta ja tuliko sulle sen jälkeen sivu missä tilaamasi tuotteet oli listattuna? Saitko vielä automaattisen vahvistusmeilin heti tilauksen jälkeen?
Jos et, ei tilaus ole mennyt perille asti, luulen/pelkään...
confused_orig.gif

NO prkl...ei oo vahvistusta tullu...
EI muuta ku uutta yritystä...
withstupid.gif

Ai hitto....nyt vasta huomasin virheeni
baaa.gif
withstupid.gif

Veikkaan että en ole eka joka sen teki...ne saamarin tiedot tossa alhaalla
baaa.gif
x 2

Veikkaan että en ole eka joka sen teki...ne saamarin tiedot tossa alhaalla  
baaa.gif
x 2
Et takuulla ole eka
biggrin.gif
Itse painiskelin tuon paitatilauksen kanssa tässä eräänä yönä mutta oli se lopulta perille mennyt
smile_org.gif

Vahvistusmeili tuli heti ja seuraavana päivänä uusi meili jossa kerrottiin että kun maksat niin tilaus lähtee ja sellaista.
Eli kun tekee oikein, huomaa kyllä tehneensä oikein mutta kun kämmää, ei voi olla oikein varma että missä meni pieleen...
Mutta yritä vaan, kyllä sullekin paita tulee
buttrock.gif

Pitääkö maksaa ennen ku kledjut tulee, siis etukäteen?
Ymmärsin sen niin että maksetaan sitten ku saapuu?
withstupid.gif
(olen vakuuttunut siitä)

Tilasin kaksi paitaa Italo,kaiketitilaus tuli oikein....kunhan vähän harjoitteli...
biggrin.gif
toiseen teksti Agostini ja koko L ja toiseen pocahontas,naisten leikkaus ja koko M...toivottavasti tilaus oli onnistunut??
withstupid.gif
talktohand.gif

Tilasin kaksi paitaa Italo,kaiketitilaus tuli oikein....kunhan vähän harjoitteli...
biggrin.gif
 toiseen teksti Agostini ja koko L ja toiseen pocahontas,naisten leikkaus ja koko M...toivottavasti tilaus oli onnistunut??
withstupid.gif

talktohand.gif
Mä koitin meilata sulle, että tarkoitit varmaa personal-T-paitoja.. Olikos näin?
omg.gif

Kyllä se ennakkomaksu on ainoa, joka puree. Sitten ei jää personoituja paitoja lunastamatta. Ei muut taho itelle paitaa, jossa ois väärä nikki
biggrin.gif

Jos taas tulee paidasta reklamaatiota, yms. niin ne on hoituneet mallikkaasti tuolta paitamestarilta, että ei tartte pelätä, että rahat menis hukkaan.

t. Spagetti

Eli mun paita tuli tänään...ja tod tarvittiin se xxl, ei meinaan ole yhtään liian iso... Agostini, ota VÄHINTÄÄN XL....

Tai sitten mulla on vaan ihan mahottomat hartiat
tounge.gif

BTW, täänx 4 the paita, on muuten hiano (tarkotettu shopin henkilökunnalle
bowdown.gif
)

TIlaa lisää ku talous antaa myöten....

Mutta nyt tarroja tilaamaan!

Tuli muuten mieleen...mitkät koot laitetaan kypärään, ja mitkät pleksiin..???
Siis tarkoitan noita .ORG! tarroja...ne kolmet kirjaimet. Kyllä te tiiätte...

Jippiii
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
tänään tuli Org paitoja mammalle ja mulle kyllä on hienoja...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
ja tuli yllättävän nopeesti...

...mitkät koot laitetaan kypärään, ja mitkät pleksiin..???
Siis tarkoitan noita .ORG! tarroja...ne kolmet kirjaimet. Kyllä te tiiätte...
Ihan oman maun mukaan.. Mulla on plexissä edessä ja takana jarruvalossa tuo 3cm korkea malli ja etukatteen sivuilla pienet tarrat. Kypärissä yleisin taitaa olla tuo 2cm, koska muoto on niin kaareva, että se asettuu siisteimmin.

Oliskos tuosta apuja..
062802moto_prv.gif

Mitenkäs sitten tilauksessa toimitaan, kun tahtoo tilata samaa paitaa 2 kpl, mutta erikokoisia?
Tilauskaavakkeeseen ilmestyy vain aina yksi paita.

Back