Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
XL taitaapi olla oikean koko, mutta ei se liian iso haittaa eli XXL voi myös olla ihan kiva.Nyt on tullut se aika jolloin vois tilata paidan...![]()
Eli koot?? Jos on 185 pitkä, pitkät kädet, mikä koko? XL kuullostaa luonnolliselta, muttamutta...
Sitten mallit? Onko pooloja saatavilla? vai onko ne tavalliset pitkähihaiset paidat?
Ja kuinka pitkä toimitusaika noissa on?
Ok, jatkoin sitkeästi yrityksiä ja täytin tilauskaavakkeen ja siellähän se paita olikinJotenkin vain hämäsi se kun muitten tuotteiden kohdalla oli kappalemääräruutu...![]()
Äh, seli seli, en vain hoksaa kaikkea heti...![]()
![]()
![]()
Ai niin, haen sitten tilauksen itse, ei kannata lähetellä![]()
Sama hintaSitten vielä semmonen kysymys noista, että jos haluaa nimensä sekä eteen kauluriin, ja taakse, esim logon yläpuolella, niin onko semmonen toivomus mahdollista toteuttaa, vai meneekö yli? ja maksaisiko se enemmän sitten?
Täytitkö ne tiedot sieltä sivun alalaidasta ja tuliko sulle sen jälkeen sivu missä tilaamasi tuotteet oli listattuna? Saitko vielä automaattisen vahvistusmeilin heti tilauksen jälkeen?Nyt pitäis olla .ORG!-paita tilattu...luulisin...
Mä en sitten löytänyt vahvista nappulaa...mutta eiköhän se onnistunut???
Et takuulla ole ekaVeikkaan että en ole eka joka sen teki...ne saamarin tiedot tossa alhaallax 2![]()
Saamassani meilissä oli tilinumero ja ohjeet maksaa heti. Maksoin saman tien. En tiedä voiko muullakin tavalla menetellä, tällaiset ohjeet siis tuli mullePitääkö maksaa ennen ku kledjut tulee, siis etukäteen?
Ymmärsin sen niin että maksetaan sitten ku saapuu?(olen vakuuttunut siitä)![]()
Riitääköhän sulle L??Tilasin kaksi paitaa Italo,kaiketitilaus tuli oikein....kunhan vähän harjoitteli...toiseen teksti Agostini ja koko L ja toiseen pocahontas,naisten leikkaus ja koko M...toivottavasti tilaus oli onnistunut??![]()
![]()
![]()
Mä koitin meilata sulle, että tarkoitit varmaa personal-T-paitoja.. Olikos näin?Tilasin kaksi paitaa Italo,kaiketitilaus tuli oikein....kunhan vähän harjoitteli...toiseen teksti Agostini ja koko L ja toiseen pocahontas,naisten leikkaus ja koko M...toivottavasti tilaus oli onnistunut??![]()
![]()
![]()
Ihan oman maun mukaan.. Mulla on plexissä edessä ja takana jarruvalossa tuo 3cm korkea malli ja etukatteen sivuilla pienet tarrat. Kypärissä yleisin taitaa olla tuo 2cm, koska muoto on niin kaareva, että se asettuu siisteimmin....mitkät koot laitetaan kypärään, ja mitkät pleksiin..???
Siis tarkoitan noita .ORG! tarroja...ne kolmet kirjaimet. Kyllä te tiiätte...