• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! Summermeeting 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jutut on kuivia ja sauna kostea.
Se viimevuotinen, koko pohjoisen pallonpuoliskon ainoa sadepilvi on tilattu Turun ylle täksi vuodeksi. Viime vuonnakin kyllä toimitusosoite piti olla Räystäspääsky 1, Turku, mutta tuli sitten Räyskälään. Posti <3

Summermeetingissä on taas mahdollista teettää itselleen muotoonvaletut korvatulpat jos ostajia on vähintään 10.
EarInc yksillöllisiä korvatulppia on silloin paikan päällä tekemässä virallinen maahantuoja/valmistaja.

Hinnat tulpille on seuraavat:

Ear-Inc Instamold -perustulppa ovh. 60€
Ear-Inc-perustulppa, jossa Ear-Inc-suodatin ovh. 90€
Ear-Inc-perustulppa, jossa ER:n suodatin ovh. 130€
Kaiuttimellisen tulpan tämän hetkinen hinta ei ole selvillä, mutta kun tietoa saan lisäilen tänne.

Ja Motorg ry:n jäsenkortilla 20% alennus.

Jos olet tulossa teettämään tulpat itsellesi, laittaisitko siitä ennakkoilmoituksen minulle YV:llä tai spostilla salmon (ät) moottoripyora.org

Alkukesästä kävin Lohjalla teettämässä. Todellakin suosittelen, tämän kesän Eurooppaturnee sekä muutama ratapäivä takana. Jokaisen tulisi huolehtia kuulostaan, itsellä on typeryyden vuoksi ollut jo 25v tinnitus.

Näiden ansiosta se nyt ei enää pahene. Aika paljon paremmat teholtaan ja mukavuudeltaan kuin parhaimmatkaan perustulpat mitä olen löytänyt.

Kaiuttimellisen tulpan päivän hinta ei ilmeisesti oo edelleenkään tiedossa? Omien vastamelunappien hajottua nämä voisi kiinnostaa...

Ymmärtääkseni kyseessä on aina se sama perusvalumalli jota sitten muokataa asiakkaan tarpeiden mukaiseksi suodattimille tai kaiuttimille

Ymmärtääkseni kyseessä on aina se sama perusvalumalli jota sitten muokataa asiakkaan tarpeiden mukaiseksi suodattimille tai kaiuttimille

Hmmm... Mutta mikähän malli on kyseessä? Ear Inc: llä on aika monta kaiuttimilla varustettua mallia. Mua kiinnostai erityisesti Z-sarjan mallit. Kyselenkö suoraan maahantuojalta vai mikä olisi paras eteneminen?

Hmmm... Mutta mikähän malli on kyseessä? Ear Inc: llä on aika monta kaiuttimilla varustettua mallia. Mua kiinnostai erityisesti Z-sarjan mallit. Kyselenkö suoraan maahantuojalta vai mikä olisi paras eteneminen?

Kysy suoraan Timolta, hän osaa vastata asiaan parhaiten. Jos tarvitset yhteystietoa laita mulle YV

Muistutellanpas nyt siitäkin, että on mahdollisuus punnita oma pyörä ja siitä saa vielä tulosteen mukaansa.
Hintaa 5€/punnitus joten varatkaa tasarahaa kiitos

Täällä on muuten niin monta tuttua päänahkaa pöllytettävänä, on varmaan
pakko tulla viivalle.

Aktivoitukaapas nyt ihmiset ja kauppaan mars.
Vielä on majoituksia vapaana ja varttimailille mahtuu useampikin ukko ja akka

Huomaattehan että....
.ORG!-teltalla jaamme osallistujille erittäin mauttomia, hyvän maun vastaisia, hassunhölmöjä ja .ORG!-hengen mukaisia tarroja.
Näitä ei muille jaella! :;):

Olethan siis mukana kesäpäivillämme!

Back