Goofy S
MotOrg ry
Aika kosteeta siellä tulee olemaan.
Mistä sä puhut? Ei ymmärrä?
Saunasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika kosteeta siellä tulee olemaan.
Summermeetingissä on taas mahdollista teettää itselleen muotoonvaletut korvatulpat jos ostajia on vähintään 10.
EarInc yksillöllisiä korvatulppia on silloin paikan päällä tekemässä virallinen maahantuoja/valmistaja.
Hinnat tulpille on seuraavat:
Ear-Inc Instamold -perustulppa ovh. 60€
Ear-Inc-perustulppa, jossa Ear-Inc-suodatin ovh. 90€
Ear-Inc-perustulppa, jossa ER:n suodatin ovh. 130€
Kaiuttimellisen tulpan tämän hetkinen hinta ei ole selvillä, mutta kun tietoa saan lisäilen tänne.
Ja Motorg ry:n jäsenkortilla 20% alennus.
Jos olet tulossa teettämään tulpat itsellesi, laittaisitko siitä ennakkoilmoituksen minulle YV:llä tai spostilla salmon (ät) moottoripyora.org
Kaiuttimellisen tulpan päivän hinta ei ilmeisesti oo edelleenkään tiedossa? Omien vastamelunappien hajottua nämä voisi kiinnostaa...
Tämän hetken hinta kaiuttimellisille tulpille on 230€
Ymmärtääkseni kyseessä on aina se sama perusvalumalli jota sitten muokataa asiakkaan tarpeiden mukaiseksi suodattimille tai kaiuttimille
Hmmm... Mutta mikähän malli on kyseessä? Ear Inc: llä on aika monta kaiuttimilla varustettua mallia. Mua kiinnostai erityisesti Z-sarjan mallit. Kyselenkö suoraan maahantuojalta vai mikä olisi paras eteneminen?
Muistutellanpas nyt siitäkin, että on mahdollisuus punnita oma pyörä ja siitä saa vielä tulosteen mukaansa.
Hintaa 5€/punnitus joten varatkaa tasarahaa kiitos
Täällä on muuten niin monta tuttua päänahkaa pöllytettävänä, on varmaan
pakko tulla viivalle.
Tää on jasu hei punnitusosio. Keveyden puolesta siinä ei pärjää se matkalehmäsi, etkä sinä.
En mä nyt niin painava oo..Tämä sattuiEn mä nyt niin painava oo..