• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! Summermeeting 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Majoitus tilattu, ja kiihdytystäkin neljä tuntia. Saa nähdä, millä laitteella.

Ja tietysti viikonloppuna kun on varattu menoa....hmmm...on tässä aikaa vielä muuttaa suunnitelmia😉

Olen kyseisen viikonlopun autolla siellä suunnilla.
Onko alueella parkkitilaa autolle?
:jpstyle:

Jos vielä on orjatyövoimalle käyttöä, täällä ois ainakin yksi vapaaehtoinen... Juurikin sain kuulla että suovat minulle duunista, vapaan viikonlopun. Joten voisin käyttää ajan hyödyksi.

Jos vielä on orjatyövoimalle käyttöä, täällä ois ainakin yksi vapaaehtoinen... Juurikin sain kuulla että suovat minulle duunista, vapaan viikonlopun. Joten voisin käyttää ajan hyödyksi.

Varmasti löytyy hommia. Luulisin että portilla ainakin

Käykääpäs lunastamassa paikkanne lähtöviivalle, niin ei tarvii arvailla kuka on kylän nopein :grin:

Hyvä homma tuo enkkujuttu, välitän viestin että jyrkkä ehkä :thumbup:

Ei tartte olla jyrkkä, sinne vaan mukaan, kyllä mä pamlaan mitä tarttee. Vitsit voi ruotsiksi, enkuksi tai murteeksi olla normaaliakin huonompia, mutta puuttuvat termit korvaan säihkyvällä hymyllä ja heiluvilla käsillä :grin:

Jees katotaan ny mitä tuo tekee ku ei siitä ota selvää... ensin on niin tulossa mut ainii ku tänä vkl on jo SMASH virossa nii ei sit tiiäkkää onko varaa jne... tulee jos tulee.

Niin se aika kuluu kun on mukavaa, tähän spektaakkeliin on alle kuukausi!
Kiihdytysvuorot ja majoitukset myynnissä uudessa kaupassamme http://kauppa.motorg.fi.
Luvassa kiihdyttelyä, koulutusta, Radio Rockin Korportaation jäsentenvälinen, markkinahumua, saunabändi, rutkasti välittämistä ja vaikka mitä - älä jätä väliin.

Erääseen ohjelmanumeroon liittyen on sosiaalisen median puolelle tulossa lisää materiaalia kunhan tuotantoporukka selviää ensimmäisen osan karonkasta. Veikkaan parin viikon sisällä kun Jallu ja rahat loppuu.

Niin maksokos toi saunahomma jotain erikseen? Kun jotenkin olen onnistunut saamaan itseni siihen käsitykseen et olis ollu joku majoitus+ juttu. Eipä vissin kerta sellaista tuotetta ei löydy kaupasta.

Niin ja liinavaatteet kuulu majoituksen hintaan? Entä pyyhe?

Kunhan meidän tapahtumavastaava Hessu palautuu Pärnun keikalta maan pinnalle saanemme lisätietoa tuonne avausviestiin.
Viime vuoden tapaan majoitukseen sisältyy ihan oletuksena vuodevaatteet ja saunan käyttö.

Niin maksokos toi saunahomma jotain erikseen? Kun jotenkin olen onnistunut saamaan itseni siihen käsitykseen et olis ollu joku majoitus+ juttu. Eipä vissin kerta sellaista tuotetta ei löydy kaupasta.

Niin ja liinavaatteet kuulu majoituksen hintaan? Entä pyyhe?

Sauna, lakanat, pyyhe, tunnelma, välittäminen, bandi ja maailman paras seura sisältyy hintaan. :thumbup:

Back