ORG Triumph meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NewmanRS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

NewmanRS

New member
Tuolla jossain toisessa threadissa ehdoteltiin miitinkiä.

Niinpä ajattelin Helatorstaiksi(20.05.) ehdottaa Trumppamiitinkiä.
<s>Paikaksi voisi sopia Humppilan Lasi(vai mikä se ny oli siinä 2-tien varressa).
Toi kun on suurpiirtein keskellä akseleilla Hki-Pori-TKu-Lahti-Tre.
Löytyy kahvilaa ym. ja Hanxin varustepuotikin.(en tiä onko auki pyhänä)
Pisimmät matkat olis Lahdesta(144km) ja Hesasta(133km).</s>

Uudeksi paikaksi ehdotettu Keppanakellaria Forssasta hiukan Hkiin päin.
Ei ole edelleenkään pitkä matka mistään, joten mahd. moni paikalle

Pelipaikalle voitais tulla vaikka klo 15 alkaen.
Saa tuonne muutkin kuin Trumpat tulla, mutta saavat luvan pysäköidä
diskreetin matkan päähän meidän arvopyöristä  
biggrin.gif

Mielipiteitä??

Kuulostaa hyvältä, pystytkö tsekkaamaan putiikin aukiolon pyhän?
062802moto_prv.gif

Alustava ehkä, kahtena edellisenä viikonloppuna luvassa satojen kilometrien ajokeikat, pitää katsoa miten vanha jaksaa
wink.gif

Taitaa Trumppa olla tuolloin seisontavakuutuksessa. Ameriikan paukkuraudalla ei kehtaa tulla komeata rivistöä pilaamaan...

20. 5 .....Pahus , tietenkin sattuu just duunivuoro , mutta täytyy koettaa säätää jotenkin.....
bawling.gif

Auki pitäis paikan olla 8-22 joka päivä

Ei huono ajatus. Tampereelta tuonne ei ole matka, eikä mikään. Samalle päivälle ei ainakaan toistaiseksi näytä osuvan mitään tähdellistä.

Jos ei nyt aivan omaa miittiä haluta, niin edellisenä viikonloppuna tapahtuu Hämeenlinnassa:

Motoristin kevätpäivä

Paikka ei ole kaukana Humppilastakaan, joten kun tuo on nähty, niin englantilaiset voisivat vaikka lähteä kanttailemaan johonkin suuntaan omaa kokoontumistaan pitämään...

Esimerkiksi Hämeenlinnan ja Humppilan maastosta löytyy todella upeita mutkapätkiä. Vanhaa kulttuurimaaseutua  
062802jumpie_prv.gif

Ei huono ajatus. Tampereelta tuonne ei ole matka, eikä mikään. Samalle päivälle ei ainakaan toistaiseksi näytä osuvan mitään tähdellistä.

Jos ei nyt aivan omaa miittiä haluta, niin edellisenä viikonloppuna tapahtuu Hämeenlinnassa:

Motoristin kevätpäivä

Paikka ei ole kaukana Humppilastakaan, joten kun tuo on nähty, niin englantilaiset voisivat vaikka lähteä kanttailemaan johonkin suuntaan omaa kokoontumistaan pitämään...

Esimerkiksi Hämeenlinnan ja Humppilan maastosta löytyy todella upeita mutkapätkiä. Vanhaa kulttuurimaaseutua  
062802jumpie_prv.gif
Muuten tulisin, mutta olen siellä Mansessa MP69:n järkkäämässä Survivalissa. Mutta kuten tuolla jo totesin, Helatorstai voisi olla o.k.
062802moto_prv.gif

Hyvä ajatus, saattaa olla että täältä Turusta ajelen paikalle
062802moto_prv.gif
, merkkasin jo almanakan kulmaan. Muuten sieltä sai ainakin vielä viime kesänä mp:llä liikkuvat kahvin maksutta
062802jumpie_prv.gif

Ei mulla Humppilaa vastaan mitään ole, mutta jos joku haluaa nähdä kahdeksannen ihmeen, nähtävyys keskellä ei mitään, upea ruokalista, valtaisa juomavalikoima, keskeisellä paikalla (Hesasta, Turusta, Porista, Tampereelta), ympärillä hyviä mutkateitä joka suuntaan, niin olisiko tämä paikka jotain, Keppanakellari?

http://www.keppana.com/juomat.html

Mielenkiintoinen paikka. Miten Köpi tuollaisen paikan oikein osasit valita? Mulle kyllä passaa tämä "Kahdeksas ihme" siinä missä Humppilakin. Mites on, mitä mieltä muu Trumpetisti-porukka on?
062802moto_prv.gif

Ei mulla Humppilaa vastaan mitään ole, mutta jos joku haluaa nähdä kahdeksannen ihmeen, nähtävyys keskellä ei mitään, upea ruokalista, valtaisa juomavalikoima, keskeisellä paikalla (Hesasta, Turusta, Porista, Tampereelta), ympärillä hyviä mutkateitä joka suuntaan, niin olisiko tämä paikka jotain, Keppanakellari?

http://www.keppana.com/juomat.html
Hyvä idea. On ollut suunnitelmissa käydä paikka katsastamassa muutenkin. Ja siellä olisi mökkejäkin ja se 280  eri olut laatua.

Toi keppanakellari oliskin muchos better..
Mun puolesta voitais kyl siirtää miitti sinne.
On pitäny mennä käymään mut ei ol vielä ehtiny.

Mielenkiintoinen paikka. Miten Köpi tuollaisen paikan oikein osasit valita?
Mulla on tuolla lähellä mökki, vierailleni käynyt tuota mestaa näyttämässä, ihmettelyä on piisannut
wink.gif
On siinä ollut varmaan pankinjohtajalle selittämistä, kun paikan rakentamiseen on lainaa tarvinnut
tounge.gif

Keppanakellari sopii myös minulle hyvin. Naisen siskon mies oli liikelounastellut siellä ja käymisen arvoiselta paikalta kuulosti. Henkilökunta oli kertonut motoristeja käyvän useinkin siellä.

Forssassa  
crazy.gif
Katsotaan, josko siellä nähdään...

Editoitu: Jaahas, ei sitten nähdäkään. Pitää mopoilla toiseen suuntaan...

Back