Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä löytyy niin paljon mutkateitä Hki-Salo välillä että saa 3h aikaa kulumaan niitä ajellessaOlisiko p-k seudulta lähdössä muita Trumpetisteja samaan suuntaan? Itse ajattelin, ilmoista riippuen, ajella hieman mutka-pätkiä sinne mennessä ja paikalla Salossa noin klo 12:00. Eli lähtö Vantaalta noin 09:00 höntteillä.
![]()
Oletko lähdössä Keppanakellariin Salon kautta vai suoraan? Kuten Newman totesi, 3 tuntia mutkatietä Saloon voi olla ehkä hieman liiottelua, mutta josko 2 tuntia mutkaa kuulostaisi paremmalta. Onhan matkan varrella esim. Fiskarsin alue/mahdollinen reitti Snappertunan kautta yms. ja kun ei vedetä polvi maassa niin yllättävän nopeasti se parikin tuntia kuluu. Eli ne jotka ovat lähdössä Saloon klo 10:00 niin tavataan huomenna Bembölen kahvituvan parkkiksella. Meikä on siellä sinisellä RSllä.Ketä teitä on lähdössä Helsingin suunnalta?
Pääsisikö mukaan joukkoon iloiseen?
Mä olen lähös helsingistä n.12.30-13.00 ,on meinaan duunia 12.00:sta asti. Ilma tällä hetkellä ei mikään kaikkein paras mut toivottavasti huomenna ois edes kuivaaMutta eikö karkelot ala vasta klo. 15?
Eli olisin lähdössä vasta 12.00->![]()
muuten taitaa jäädä väliin. Kiitos, pojat, seurastaHyvä paikka Keppanakellari. Hyvää ruokaa kohtuu hintaan ja ilmeisen suosittu paikka. Tuli myös omin silmin todettua, minkä jo tiesinkin, herrasmiehet ajaa Triumphilla ja hienot naiset Hondalla![]()